Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

5 στιγμες καλοκαιριου

Με καλεσε κι εμενα ο σειριακος μου να παιξω το παιχνιδι "5 αληθειες μου για το καλοκαιρι". Δεν μπορω να αρνηθω, αφου μου αρεσουν τα παιχνιδια. Ας μοιραστουμε καποιες αληθειες μου, ετσι οπως εγω εξελαβα την προσκληση. Στιγμες απο τα καλοκαιρια της ζωης μου.

1.     καλοκαιρι ειναι να ειμαι ξαπλωμενη στην Αγια Παρασκευη το βραδυ με την παρεα μου και να περιμενουμε να δουμε τα αστερια να πεφτουν.GLX παπακια και μπυρες.

2.     καλοκαιρι ειναι φωτια, κιθαρα και beach party στην παραλια της Σαρτης το βραδυ. Να φοραω το λευκο πλεκτο μου πουλοβερ που το εχω ακομη και τα κοκκινα FILA μου. Χωρις μακιγιαζ, με κοκκινα μαγουλα απο τον ηλιο και χρυσοκαστανα μαλλια λιτα.

3.     καλοκαιρι ειναι στις 8 το πρωι να κατεβαινω στην παραλια του Αγιου Γιαννη του Κασπακα στην Λημνο και να βουταω σε μια υπεροχη θαλασσα ολομοναχη. Φρεσκο ψαρακι και τσιπουρακι και ερωτας τα μεσημερια.

4.     καλοκαιρι ειναι ο Γιωργος να βαζει το "lady in blue" στο Αλλατινη για μενα, μπουκαλι HAIG, μαυρισμενο δερμα και χορος ως το πρωι. Ο Chris το "Brown eyed girl" καθε φορα που πηγαιναμε στο wreck στο Αργασι και ο κοσμος ηταν ολος δικος μου.

5.    καλοκαιρι ειναι να αγοραζω μπεγλερι απο το πανηγυρι της Αγιας Παρασκευης στο χωριο και να περιμενω να ακουσω τις καμπανες απο το "εκανες κομματια την καρδια μου" της Θωδη. Comfort , χορος και ζουρναδες για 3 μερες συνεχομενα.














Ξεχασα να καλεσω κοσμο στο παιχνιδι. Οι περισσοτεροι νομιζω το εχετε παιξει ηδη. Αν οχι, θα χαρω να διαβασω τις δικες σας αληθειες!

14 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι καλοκαιρινές στιγμές σου....με ταξίδεψες κι εμένα σε άλλα καλοκαίρια, πιο ξέγνοιαστα από το φετινό, πιο "καλοκαίρια"
    Αυτό το φετινό μου κάνει λίγο σα χειμώνας...έχει ένα βάρος που δυστυχώς μας επηρεάζει ή προσπαθεί να το κάνει...
    Αυτή είναι η λύση...να ανατρέξουμε στα καλοκαίρια που πέρασαν και να κρατήσουμε από το φετινό μόνο τις ωραίες του στιγμές!
    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρια μου, η αληθεια ειναι οτι για ολους σχεδον αυτο το καλοκαιρι ειναι λιγακι βαρυ. Θελει μεγαλη προσπαθεια για να καταφερουμε να εστιασουμε στα ομορφα, οπως ειπες κι εσυ:)

      Καλο καλοκαιρακι:):)

      Διαγραφή
  2. Δεν υπάρχει ομορφότερη εποχή από το καλοκαίρι. Το ελληνικό καλοκαίρι. Τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου τις έχω ζήσει τέτοια εποχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρτιστακι μου, αν κι εχω υπεροχες αναμνησεις απο καλοκαιρι και ειμαι και γεννημενη καλοκαιρι, θα επιλεξω το αγαπημενο μου φθινοπωρο ως αγαπημενη εποχη. Οι βροχες, η δροσουλα, τα πεσμενα φυλλα... με γοητευουν πολυ, το ξερεις νομιζω :)

      Εχουμε ακομη για το φθινοπωρο ομως :) Ως τοτε ας απολαυσουμε το καλοκαιρι μας. Μεχρι στιγμης ειναι απο τα ωραιοτερα καλοκαιρια . Ζεστη την ημερα, δροσουλα τα βραδια (εδω που μενω εγω τουλαχιστον). Καυσωνα δεν εχω νιωσει. Μου ειπαν οτι ειναι προ των πυλων βεβαια :)

      Καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφα χρόνια...
    Και άντε μετά από όλα αυτά τα υπέροχα καλοκαίρια και τις αναμνήσεις που αναφέρεις να μην πας διακοπές... :(((

    Καλησπέρα αγαπημένη μου φιλενάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρηνιω μου, εγω το βλεπω αλλιως. Ευτυχως που ζησαμε ομορφα τα χρονια που περασαν και δεν εχουμε πολλα απωθημενα ;)

      Καλη εβδομαδα φιλεναδα!!!

      Διαγραφή
  4. πανέμορφες οι καλοκαιρινές σου στιγμές, τις απόλαυσα σα να μουν εκεί.. είναι πολύ ωραία εποχή το καλοκαιράκι... ωραία και η φωτογραφία σου αλλά και το τραγουδάκι κολλάει απίστευτα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ειναι πολυ καλοκαιρινο τραγουδακι;; :):) Τον Γιωργο (dj σε μαγαζι που συχναζα καποτε) τον ειχα πρηξει να του ζηταω καθε φορα το ιδιο κομματι. Στο τελος ο ανθρωπος με εβλεπε και το εβαζε :):):)

      καλημεραα

      Διαγραφή
  5. Όλες μας οι στιγμές είναι εικόνες, χρώματα και μουσικές,ε; Τι όμορφα μας τα έγραψες..
    Σε φιλώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου ολη μας η ζωη στιγμες ειναι σωστα; Ειναι ωραιο να κοιτας πισω και να βλεπεις τοσες ομορφιες :):)

      Πως περνας; Σκεφτομαι συχνα το μπαλκονακι σου :)

      καλημερααα

      Διαγραφή
  6. Γλυκό Ντιντάκι...ΤΙ ΤΈΛΕΙΕς ΕΙΚΌΝΕς!!! Με συγκίνησες! Τραγούδια και φωτιές και μπύρες και κομμάτια αφιερωμένα εξαιρετιθκά...αχ αχ αχ!!! Οι αλλάγες στις εικόνες σου είναι φαντασικές το νεο look, είναι τέλιο και σου παέι πολύ....γενικά σου πάει το Καλοκαίρι! Να ξέρεις ότι σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη και το υπέροχο σχόλιο που άφησες στην τελευταία μου ανάρτηση...Με συγκίνησες πολύ.Σε ευχαριστώ από καρδιάς...σφιχτή αγκαλιά!!! Να είσαι καλά γλυκιά μου....Το χρειαζόμουν!
    Την Παρασκευή το βράδυ στο Ριβιέρα στο Αγγελοχώρι, θα έχει τεράστιες φωτιέςς και ολονύχτιο πάρτυ στην αμμουδιά...με παιδιά, χωρίς παιδιά, όπως θέλει ο καθένας!!! Μπορεί και να είμαστε εκεί!! Φιλιά μικρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου

      θελω επιπλεον πληροφοριες για την παρασκευη το βραδυ. Θα παρω το αγορι μου και θα ερθουμε. Εχουμε και 2 φιλους που μενουν εκει κοντα :) Τι ωρα αρχιζει το παρτυ, θα εχει εισοδο; να φερουμε κατι;

      Καλο απογευματακι :):)

      Διαγραφή
  7. σε Αποθύμησα λακκάκια μου!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. maya μου

      χαιρομαι παντα οταν βλεπω παλιους φιλους :):) Ελπιζω να εισαι καλα!!!!

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή