Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

φωτιες στην παραλια




Το βαλαμε στο GPS και παλι θεωρουσαμε οτι χαθηκαμε. Αυτο το μπαρακι ειναι μεσα στο πουθενα, με ελαχιστα φωτα και το διακρινεις με μεγαλη προσπαθεια. Ειχαμε κι ενα αλλο ζευγαρι να ακολουθει μεσα στα σκοταδια και καποια στιγμη πιστεψα οτι θα αρχιζει να σιχτιριζει και ο Δημητρης και το ζευγαρι που μας ακολουθουσε. Μα οταν φτασαμε αλλαξε ολη η διαθεση. Η μουσικουλα,  η καλη παρεα.... "σαν να ειμαστε διακοπες ειναι" ειπαμε με ενα στομα με την Περσα. Υπεροχη βραδια. Αληθινα σαν να ημουν διακοπες καπου μακρυα ενιωθα.
Γνωρισα και την οικογενεια KaPa απο κοντα και τους ευχαριστησαμε ολοι μαζι για την ομορφη ιδεα τους. Η Κατερινα ειναι απο αυτους τους ανθρωπους με τα ομορφα ματια που νομιζεις οτι τους γνωριζεις χρονια. Την νιωθω πολυτιμη και σπανια κι εχω ζηλεψει πολλακις τις ομορφες ιδεες , τις δικες της και του αντρα της, του Πανταζη!
 Η βραδια εκεινη θα μου μεινει ως βραδια διακοπων. Τα καραβοπανα, οι φωτιες στην παραλια, τα αστεια με την Περσα και τον Χρηστο απο την εποχη των παγετωνων, το ψαξιμο των αστεριων να βρουμε τις αρκτους με τον Δημητρη, τα τραγουδια, ο χορος, η γλυκια μπαργουμαν. Ολα ομορφα!

Την επομενη καναμε απο εναν κουβα θανατηφορο φραπε και πηγαμε να παρουμε το μπουμπουκακι μας. Κι εκει βραδυνη εξοδο. Πηγαμε στις κουνιες, στο τρενακι και καθησαμε για πιτσα. Ηρθαν και τα ξαδερφακια μας και η μικρη Ισμηνουλα πηγε για υπνο στη 1 τα ξημερωματα!!! Το καταευχαριστηθηκε ομως. Την επομενη επιστρεψαμε και δεν μπορω να περιγραψω την αισθηση, οταν την βλεπω να κοιμαται στο κρεβατακι της ξανα, μετα απο τοσο καιρο. Ειμαι εντελως ερωτευμενη μαζι της.

Ζεστη! Σημερα απο το πρωι βραζει ο τοπος κι εγω ειχα δουλεια στην εφορια!!! Πηγα πρωι πρωι, μπηκα στην λιστα, επεστρεψα στη δουλεια μου και κατα τις 11 ξαναπηγα κι ακομη δεν ειχε φτασει η σειρα μου. Ευτυχως δηλαδη, γιατι περιμενα λιγακι και τελειωσα σημερα με τα χαρτια που ηθελα. Ειδαλλως θα επρεπε να ξαναπαω αυριο απο τις 7 το πρωι! Στο γραφειο απο το πρωι δουλευει το aircondition αλλα δεν εχει πεσει η θερμοκρασια κατω απο 33 βαθμους. Μαλλον θελει καθαρισμα κι αυτο το ερμο, αλλα τσιγκουνευομαι να φωναξω τεχνιτη να το καθαρισει.

Υποσχεθηκα μπουγελο με τα νεροπιστολα στην μικρη το βραδακι που θα γυρισω. Δροσερη ιδεα ετσι;

17 σχόλια:

  1. καλημέρα deedee μου :) :)
    πάντα τέτοια.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουλπακι μου

      θα σου κραταω μουτρα μεχρι να μου στειλεις λογαριασμο :P

      καλημερααααα :)

      Διαγραφή
  2. Καλημερα.Να περνατε παντα καλα.Οσο για το κλιματιστικο κοιτα τις οδηγιες.Οταν ημουν φοιτητρια δεν δουλευε το δικο μου μεχρι που το καθαρισα.Μετα απο ενα χειμωνα παγοκολωνα.Υπαρχει το service του τεχνικου αλλα υπαρχει και η πρωτη λυση να καθαρισεις τα φιλτρα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχεις αδικο. Να σου πω την αληθεια βαριεμαι να ασχοληθω, αλλα θα το κανω. Δεν ειμαστε για εξοδα. Αν δω οτι δεν βλεπω διαφορα στην αποδοση , θα φωναξω κι εναν τεχνικο μετα :) Ευχαριστω για την συμβουλη!

      καλημερααααα

      Διαγραφή
  3. Πάντα έτσι να περνάς σου εύχομαι...αυτό το μπαράκι θα το ξαναβρείς λες? Για όταν έρθω? Αν και για φέτος τελικά δεν το βλέπω...ίσως του χρόνου. Μέχρι τότε να χαμογελάς. Πολύ σου πάει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα εσυ και θα το βρουμε το μπαρακι. Εχουμε συντεταγμενες για το GPS, μην ανησυχεις :):):)

      Καλο απογευματακι Μ μου!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που περάσατε καλά! Μας χρειάζεται και μια βραδιά ξέγνοιαστη που να θυμίζει τα παλιά, έτσι δεν είναι;
    Γύρισε το Ισμηνάκι; Αρχίζουν τα μπουγέλα δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου

      γυρισε το Ισμηνακι και το μυαλο της ειναι ακομη στη θαλασσα. Κλαιει καθε πρωι για να μην παει στον παιδικο :( Ελπιζω να συνηθισει γρηγορα γιατι κι εγω γινομαι κομματακια οταν με αγκαλιαζει το πρωι και προσπαθει να γατζωθει πανω μου.
      Το βραδακι εχουμε πολλα παιχνιδια ομως και το καταδιασκεδαζουμε :):):)

      Καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  5. Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε και να είστε αγαπημένοι:)
    Καλό βράδυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kwnnie μου

      σε ευχαριστω :) Να περνας κι εσυ υπεροχα στο μαγικο Παρισι!!!

      Διαγραφή
  6. Mmmm, τι ωραία μου ακούγονται όλα αυτά!!! Ξενύχτια, ποτάκια, θαλασσίτσα, παρεϊτσα!!! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Callie μου

      ηταν ακομη πιο ωραια, σαν διακοπες :):) Να περνατε κι εσεις υπεροχα ευχομαι!

      Διαγραφή
  7. Dee Dee μου αυτό το σκηνικό με φωτιά στην παραλία και τραγούδια δεν το έχω ζήσει και ομολογώ ότι ζήλεψα πολύ.
    Πάντα τέτοια εύχομαι γιατί η μαγεία είναι στα πιο αυθόρμητα και απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενα μου

      εχω ζησει φωτια στην παραλια στα 13, με μεγαλη παρεα και κιθαρες και τραγουδια. Εξισου υπεροχο!
      Τωρα ηταν σε beach bar η φωτια και μουσικη ακουγοταν απο τον DJ και ηταν μαγικα. Ηταν και πολυ ωραια η επιλογη των τραγουδιων, ειδικα στην αρχη. Ευχομαι να το ζησεις καποτε :):)

      καλημερααα :)

      Διαγραφή
  8. Α ζηλεύω, θέλω κι εγώ!!!!Τι ωραία, πάντα τέτοια!! ωραία ιδέα και το μπουγέλο με νεροπίστολα, λες να το επιχειρήσω? φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μόλις σκέφτηκα, εσύ ζηλεύεις εμένα κι εγώ εσένα!! ωραία!!:) :) :)

      Διαγραφή
    2. Χαχα Χριστινακι μου, λες να αλληλοματιαστουμε;; :):)

      Το μπουγελο εχει γελιο, γιατι η μικρη μου ακομη δεν καταφερνει καλα να χειριζεται το νεροπιστολο και ολο εγω την βρεχω :):):) Εχει γελιο!

      Καλημεραααααα

      Διαγραφή