Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

διακοπες μονη





Ηθελα κατι δροσερο.
Ειδα ενα coctail σε φωτογραφια, που λεγεται Purple Rain και προσπαθω να βρω τη συνταγη. Το πρωι, ενω εκανα διαδρομο και ακουγα μουσικουλα, εβαλα μια λιστα που την ονομασα drops of romance και ειχα να την ακουσω πολυ καιρο. Εχει μεσα απαλα τραγουδακια σαν αυτα που χορευαμε εφηβοι στα παρτυ. Και ακουσα αυτο το αγαπημενο μου τραγουδι κι απο εκεινη την ωρα το σιγομουρμουριζω.

Το βραδακι ισως καταφερω να παω σε ενα παρτυ με φωτιες στην παραλια. Το αγορι μου δεν ενθουσιαστηκε με την ιδεα και προσπαθω να βρω παρεα να παω.

Το πρωι ειπα στην Νικολεττα οτι η Τζενη ειναι μονη στη Φολεγανδρο. Δεν με πιστεψε. "Ναι, καλα. Με τον γκομενο θα ειναι". Τη διαβεβαιωσα οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που η Τζενη παει μονη διακοπες και τοτε σιωπησε για λιγα δευτερολεπτα, γουρλωσε τα ματια και μου ειπε "Παμε κι εμεις;" "Αν ειχαμε λεφτα θα ημασταν ηδη εκει" "Θα βρουμε". Κι αυτα τα δευτερολεπτα πιστεψαμε για λιγο και οι δυο οτι μπορουσαμε να το κανουμε.
Μπαινει το μυαλο σε παραξενες διαδρομες. Σκεφτομουν οτι εδω και δυο εβδομαδες η μικρη μου ειναι στη θαλασσα κι εχω απιστευτη αναγκη να ειμαι αγκαλια μαζι της συνεχεια, για τα επομενα πεντε χρονια. Κι ομως... Οταν η Νικολεττα μου ειπε με εκεινο το εντονο υφος το "παμε;" δεν σκεφτηκα την Ισμηνη. Ουτε τον Δημητρη. Μονο εμενα σκεφτηκα. Και ποσο θα απολαμβανα ενα τετραημερο μονη μου καπου. Στη λιστα κι αυτο.
Κι αν το σκεφτεις, τελικα δεν ειναι και τοσο ακατορθωτο. Με λιγη οργανωση, λιγη θεληση και πολυ συμπαρασταση απο την οικογενεια σου, ειναι περα για περα εφικτο το σεναριο. Δεν θελω δα να παω και στη σεληνη. Στην λιστα λοιπον. Αυτη που ξεσκονισα τελευταια κι αρχιζω να σβηνω στοχους.

Εβαλα κι αλλο στοχο. Φετος θα κανω παρτυ στα γεννεθλια μου. Η τελευταια φορα που θυμαμαι να εκανα παρτυ στο σπιτι ειναι πριν 6 χρονια. Και θα το κανω απογευματινο, να εχουμε πολλες ωρες μπροστα μας. Σουπερ θα περασουμε θα δεις. Θα μαζεψω τους κοντινους μου φιλους και θα διασκεδασουμε τα 35 μου! Να.... κατι τετοια μου εχουν λειψει. Μ'ακους;


17 σχόλια:

  1. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη μικρή μου ορισμένες φορές γι'αυτά τα όνειρα. Όσο το πολυσκέφτεσαι χάνεται το πιο σπουδαίο συστατικό: η λαχτάρα. Οπότε, όλα μα όλα μπορούν να γίνουν, αρκεί να πείσεις τον εαυτό σου...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαλονικια μου, θελει οργανωση. Γιατι οταν εχεις 4 ματακια που θελουν κι αυτα χρονο μαζι σου, οπως κι εσυ με εκεινους, δεν ειναι ευκολο να βρεις ισορροπιες. Αλλα αν υπαρχει η αληθινη θεληση, καποια στιγμη μπαινεις στο προγραμμα κι εσυ, με τα ολοδικα σου θελω και η οικογενεια σου σε βοηθαει να τα πραγματοποιησεις. Το μικρο παιδακι μου δεν ξερω αν θα καταλαβει κι αν θα με παροτρυνει, αλλα απο το μεγαλο παιδακι πιστευω θα βρω υποστηριξη :):)

      Ενα υπεροχο Σ-Κ!!!!

      Διαγραφή
  2. Ω και θα είναι τέλεια! Θα περάσετε καταπληκτικά, θα δεις! Στα γενέθλια εννοώ. Είναι πιο άμεσο και προφανώς πιο εφικτό για την ώρα!
    Όσο για το ταξίδι μόνη... προχθές το συζητούσα με μια φίλη. Πόσο θα θελα κι εγώ για λίγο να το κάνω. Δεν έχω πάει ποτέ μόνη (εννοώ κατάμονη, όχι με φίλες) κάπου και θέλω να το δοκιμάσω κάποτε. Πως θα ήταν άραγε; Δεν ξέρω... Αλλά θα το βάλω κι εγώ στη λίστα! Είναι πρόκληση και μ' αρέσει πολύ!
    Να περάσεις όμορφα κοριτσάκι μου. Και σήμερα και στα γενέθλια και παντού!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσα μου

      για τα γεννεθλια εχουμε ακομη εναν μηνα και λιγο παραπανω :)
      Το βραδυ θα ερθεις στο Riviera;;;

      Κι εγω ολομοναχη εννοω οταν λεω διακοπες μονη, οχι με φιλες. Ευχομαι να τα καταφερεις κι εσυ! :)

      Ενα υπεροχο Σ-Κ!!!

      Διαγραφή
  3. Λατρευω τον Andrea Bocelli και γενικα ιταλικη μουσικη.Ειναι ενας λογος που αρχισα να μαθαινω την γλωσσα στα 32.Αυτη η φωνη σε ταξιδευει ακομα και αν δεν μπορεις να πας Φολεγανδρο.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιταλικα στα 32.... πολυ ωραια! Μου αρεσουν οι ανθρωποι που τολμουν :) Κι εγω θα ηθελα να μαθω κι αλλες ξενες γλωσσες, αλλα ακομη δεν εκανα την αρχη :)

      Καλημερααααα

      Διαγραφή
  4. Καλέ γιατί τους σβήνεις τους στόχους;;; Άστους να υπάρχουν...ποτέ δεν ξέρεις!!! Πάντως το να πας λίγες μέρες κάπου με μια φίλη είναι εφικτός στόχος!!!
    Αχ... αραχτή σε μια παραλία, χαλάρωση, φραπεδιά...τί όμορφα!!! Δεν έχω πάει Φολέγανδρο...στους στόχους και αυτό!!!!
    Πάρτυ;;;;;;; Πότε είναι τα γεννέθλιά σου φιλενάδα;;;;

    Φιλιά πολλά πολλά!!!
    θα πας στο Ισμηνάκι το Σ/Κ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθουλα μουυυυυυ, οταν λεω οτι σβηνω στοχους, εννοω οτι τους πραγματοποιω γι'αυτο βγαινουν απο την λιστα. Ααααρα να μου ευχεσαι να σβησω πολλους στοχους, επειδη θα σημαινει οτι τους εχω πετυχει :)


      Δεν θελω να παω διακοπες με φιλη μου, μονη θελω να παω. Κι αυτο εφικτο ειναι, αλλα θελει οργανωση.

      Το Ισμηνακι το παραλαβαμε και γεμισε ξανα το σπιτι μας :):):)

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
  5. Η Φολέγανδρος είναι μαγεία..βάλτη στους στόχους και μην τη σβήσεις αν δεν πας. Μόνη ή και με παρέα, εγώ δεν κολλάω σ'αυτά..Και το πάρτυ να το κάνεις. Μάζεψε τους, φτιάξε τα καλούδια σου και διασκεδάστε το! Ε, μα..χρειαζόμαστε και λίγο ξεγνοισιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου, θα το κανω το παρτυ! Δεν χρειαζεται να φτιαξω τιποτα :) Ποτα και λιγα πατατακια και ειμαστε ικανοποιημενοι :):):) Ευκολη παρεα ειμαστε :):)

      Φολεγανδρο καποτε ηθελα πολυ να παω. Οχι δεν αλλαξα γνωμη για το νησι, αλλα με αυτη την κριση, εχω ξεχασει εντελως τους μακρινους προορισμους :) Ασε που πιο φθηνα μου βγαινει να παω στο Παρισι παρα σε ελληνικο νησι ;)

      καλημεραααα

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που η πρώτη ανάρτησή σου που διαβάζω μετά από καιρό κατακλίζεται από ανυπομονησία για ζωή... :)
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου

      ειμαι καλα :):) Εχω ορεξη για πολλα γενικως τελευταια ;)

      καλημεραααα

      Διαγραφή
  7. Όποτε ακούω ακούω Bocelli συγκινούμαι...πολύ αγαπημένος! Διακοπές μόνη ε? Δεν είναι κακή ιδέα, θα ήθελα να το δοκιμάσω...αρκεί να μην θέλει μετά κι ο καλός μου..:) Μακάρι να τους πραγματοποιήσεις όλους τους στόχους και σύντομα! Και το πάρτυ γενεθλίων να το κάνεις σίγουρα και να περάσεις τέλεια!!Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι (σαν την Ζουμπουλια) γιατι να μην παει μονος του ο καλος σου βρε;;; Θα σε μαλωσω, καλες η μικρες ζηλιες, αλλα οταν αγαπαμε κατι δεν το φυλακιζουμε ε; ε; ε; :):):)

      Καποια στιγμη θα τα καταφερω!

      Παρτακι θα κανω. Το αποφασισα. Ισως να ειναι ρεφενε λογω κρισης, αλλα θα κανω :)

      καλημερααααα

      Διαγραφή
  8. νομιζω ολοι δικαιουμαστε να κανουμε πραγματα για τον εαυτο μας ...οσο μανες οσο συζυγοι οσο εργαζομενοι κι αν ειμαστε ...εχουμε κ το εγω μας...ας μην το παραταμε...σε χαιρομαι αν το τολμησεις
    παπαρουνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παπαρουνα μου τι κανεις;

      σιγουρα χρειαζεται να κανουμε πραγματα για τον εαυτο μας. Να προσεχουμε να μας εχουμε καλα για να μπορουμε να ειμαστε καλα και με τους αλλους :)

      Ευχομαι να περνας καλα!!

      Διαγραφή
    2. Βλέπω καλά;;;
      Ντιντιώ μου συγνώμη που σου παίρνω χώρο αλλά δεν μπορώ να μην πω μια καλησπέρα στην φίλη μου την παπαρούνα!!!
      Παπαρουνίτσα μας λείπεις!!! Ελπίζω να είσαι καλά!!! Σε είδα εδώ στα σχόλια και ήθελα να σου στείλω την καλησπέρα μου!!! Να περνάς όμορφα!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή