Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

αρχιζουν οι γιορτες

Στο κατωφλι των χριστουγεννων.
Μια γιορτη που εχει χαρακτηριστει ψευτικη και εμπορικη.
Δεν εχω καταλαβει τι κανει αυτη την γιορτη ψευτικη και καποια αλλη αληθινη.
Προσωπικα πιστευω οτι ολα τα ερμηνευουμε οπως εχουμε αναγκη.
Κι αυτο ειναι κατι που δεν διαπραγματευεται, ουτε εχει κανεις δικαιωμα να επεμβει.
Αυριο θα γιορτασω την ονομαστικη μου γιορτη. Καραεμπορικοτατη γιορτη :) Δεν χανω με τιποτα ομως το πρωινο μελισταλαχτο φιλι του Δημητρη και τα καλοπιασματα του ολη την ημερα :) "Μονο για μια μερα; Καθε μερα θα επρεπε" σπευδουν να σε "προσγειωσουν" καποιοι δυσπιστοι. "Καθε μερα;;;;;!!!!" απανταω με τρομο , "ουτε στον εχθρο μου" ...και συνεχιζω την πτηση μου στα συννεφα.  Εχω υποψιν μου πολλους λογους που καποιος δεν γουσταρει να γιορτασει οποιαδηποτε γιορτη. Δεν εχω βρει ομως ουτε μια καλη δικαιολογια για καποιον που προσπαθει να μειωσει τη καθε γιορτη σε αυτον που την απολαμβανει.
Απο σημερα αρχιζουν οι γιορτες λοιπον. Παραμονη της δικης μου και εχουμε και στολισμο σπιτιου το Σ-Κ. Θα ερθουν και τα πεθερικα μου και θα γεμισει παλι το σπιτι αρωμα οικογενειας και σπιτικα καλουδια. Το Σαββατο θα την κοπανισω λιγες ωρες να παω στο μαθημα μικρουφαντικης που λεγαμε, δωρο για την γιορτη μου :)
Αφηνω εδω κερασματα και χριστουγεννιατικη χρυσοσκονη.
Ας επενδυσουμε κι εμεις λιγο στην χαρα. Δεν ειναι καρπος που θα μας πεσει στο κεφαλι αν σταθουμε κατω απο το δεντρο.






35 σχόλια:

  1. Ναι, ο καθένας είναι ελευθερος να βλέπει τις γιορτές όπως θέλει.
    Αμάν πια μανία να βάζουμε στα πάντα ταμπέλες και να θέλουμε να επιβάλλουμε την άποψή μας στον άλλο!
    Να κρατάμε κι εμείς τα θέλω μας ωηλά όμως για να μη μπορεί κανείς να τα γκρεμίσει με ευκολία.
    Δηλαδή στο χέρι μας είναι να μη μας επηρεάζει η αλαζονεία τους και πάλι.
    Γιόρτασε όμορφα, εχεις ετοιμάσει τόσο ωραίες λιχουδιές...
    Κάθε στιγμή που έρχεται, αιφνιδιαστικά ή προσχεδιασμένα και μας κάνει να νιώθουμε καλά δεν πρέπει να φέρει μέσα της καμία ενοχή.
    Χαίρομαι που προσεχεις τον εαυτό σου και του κάνεις δώρα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς, ο καθένας τη μεταφράζει όπως θέλει, όπως έχει ανάγκη. Για μένα είναι ζεστή οικογενειακή γιορτή. Πάντα έτσι ήταν, τώρα με τα παιδιά ακόμα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ σε όλα!
    Προεόρτια Χρόνια Πολλά λοιπόν και να απολαύσεις τη γιορτή σου και όσες ακολουθήσουν όσο θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ακόμα ένα (τουλάχιστον) ζεστό φιλί για τη δική σου γιορτή

    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AnD μου

    εχεις δικιο. Γι'αυτο εγραψα οτι δεν μπορει να επεμβει κανεις στο πως αντιλαμβανομαστε εμεις το καθετι. Θα επρεπε να γραψω να μην επιτρεπουμε να συμβαινει αυτο :)

    Οι φωτογραφιες δεν ειναι δικες μου, εγω απο αυριο θα φτιαξω λιχουδιες. Οχι πολλες αυτη τη φορα, δεν εχω τοσο χρονο.

    Την Κυριακη εχει Χαριστικο Παζαρι στην πλατεια της Θερμης, θα ερθεις;; :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δειμο μου

    για μενα ηταν παντα μια ατμοσφαιρικη γιορτη. Με ή χωρις οικογενεια, εχουν μια μαγεια αυτες οι μερες!

    Ευχομαι να απολαυσεις και φετος με την οικογενεια σου ομορφες στιγμες!

    καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεσποινακι μου

    σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες :) Να εισαι καλα και οτι ποθεις ευχομαι και σε σενα!

    καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κυτταρο μου

    σε ευχαριστω πολυ πολυ :):)

    xxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα (για τη γιορτή σου αύριο)! Να χαίρεσαι τους δικούς σου ανθρώπους και να σε χαίρονται και εκείνοι! Και όπου μπορείς να βρίσκεις τη χαρά, να αφήνεις τον εαυτό σου να την απολαμβάνει... :)
    Διονυσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διονυσια μου

    σε ευχαριστω πολυ κι απο εδω :):)
    Αφου την βρισκω την χαρα και δεν μου κρυβεται παλι καλα να λεμε χαχα :):):)

    πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ τα παίρνω πολύ άσχημα όταν θέλουν κάποιοι να ισοπεδώσουν τα πάντα.

    Υπάρχουν γιορτές και γιορτές.... άλλες καλές άλλες αδιάφορες....

    Ο καθένας όπως βολεύεται.... :-)

    (άσε με εμένα να γίνω χειρότερος από πιτσιρίκος....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τομμυ μου

    ετσι ειναι. Η γιορτη που μπορει να ειναι αδιαφορη για σενα, ισως να ειναι σημαντικη για μενα. Και το αντιθετο.
    Οπως βολευεται ο καθενας, οπως ακριβως το ειπες :):)

    καλο βραδακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ τόοοοοσο πολύ μαζί σου!!! Και σε αντίσταση όλων των γκρινιάριδων εμείς θα γιορτάσουμε πολύ πολύ πολύ!!! Υπέροχες οι εικόνες σου μας βάζουν στο κλίμα και κάποια είναι συνονόματη και γιορτάζει αύριοοοο! Χρόνια πολλά Κατερίνα...Επίσης,το sprider home είναι το sprinder στο Φοίνικα όπου έχει ένα τμήμα με πανέμορφα μικροέπιπλα και πραγματάκια εσωτερικής διακόσμησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ.. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑ.... ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑΑΑ... ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑΑΑΑ... ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΜΑΔΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΙΚΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ... ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ... (γιατι η ευτυχια ειναι στιγμες! _ αν και το εχω ξαναπει! χεχε)
    ΄
    φιλάκια πολλά , σ'αγαπώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινα μου

    να μας χαιρονται!!!! :) Χρονια σου πολλα με υγεια κι ευτυχια :)

    Στο sprinder στον Φοινικα δεν εχω παει ποτε, επειδη εχει εξω απο την Θερμη και με βολευει περισσοτερο. Θα το επισκευτω ομως, δεν ηξερα οτι εχει και ειδη σπιτιου !

    Ενα υπεροχο χουχουλιαρικο Σαββατοκυριακο ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λενιω μου

    σε ευχαριστω πολυ φιλεναδα και για τιος γραπτες και για τις τηλεφωνικες ευχες!!
    Ευχομαι να εισαι καλα κι εσυ με τον Γ σου και ο,τι επιθυμειτε!!
    Σ'αγαπω κι εγω πολυ :)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά..ότι επιθυμείς..και αν είναι εμπορικές όλες οι γιορτές τι να κάνουμε..το θέμα είναι να περνάμε εμείς καλά..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κατερινακι τα χρονια μου πολλα.. να εχεις παντα οτι επιθυμεις.. και να γιορταζεις οσο θελεις κι οτι θελεις με τον πληθωρικο τροπο που σε διακρινει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρια μου

    ευχαριστω για τις ευχες :) Να περναμε καλα!!! :)

    καλο Σ-Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στελλα μου

    εγω μπορω να γιορταζω πολυ συχνα. Βρισκω απο το πουθενα αφορμες. Ειναι και μερες ομως... μη του μιλατε του παιδιου :):):)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!! Ανταποδιδω για αυριο, επειδη θα απουσιασω το Σ-Κ απο τον υπολογιστη!

    φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ τι υπέροχες φωτό. Με τρέλανες!! Όπως και να 'χει εγώ λατρεύω τα Χριστούγεννα...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λιτσα μου

    να χαιρεσαι κι εσυ την αδερφουλα σου :)
    Κι εγω στο κλαμπ των χριστουγεννων. Αυριο στολιζω και το σπιτιν :):):)

    ευχαριστω για τις ευχες !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. να σου πω.. χωρίς παιδιά (κάθε ηλικίας)γύρω.. δε τις πολυκαταλαβαίνω τις γιορτές.. ίσως ανάζητώ την ατμόσφαιρα που θυμάμαι από τα δικά μου παιδικά χρόνια.. :) :)
    ααααα χρόνια πολλά καλά δημιουργικά και χαμογελαστά.. δεν έχω ιντερνετ τις τελευταίες μέρες.. και τώρα σε καφέ με wifi.. :) :)
    καλησπερούδια :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ει, άργησα για ευχές???
    Χρόνια Πολλά μικρή μου έστω και καθυστερημένα. Να ζεις όπως αγαπάς.
    *πάμε να πιούμε αχνιστό καφέ κάτω απο τα λαμπάκια που στολίζουν το δέντρο?? ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατερίνα μου γλυκιά , όλες τις ευχές του κόσμου ήρθα για να σου αφήσω .... πάντα γερή και δυνατή να είσαι , πάντα μ'ένα λαμπερό χαμόγελο κι αυτή την υπέροχη αύρα που από τότε που σε γνώρισα τυλίγεται γύρω σου !!

    ΥΓ Κι ένα μικρό δωράκι για ιδιαίτερες στιγμές κι όμορφα χειμωνιάτικα βράδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χρονια πολλα και για τη γιορτη σου
    γεματη ενεργια και εμπνευση παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύχρονη, Dee Dee μου! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια!
    Όσο για τις γιορτές, ευχαριστήσου τες χωρίς ενοχές. Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Εγώ στο σπίτι με βέτο στολίζω το δέντρο μου, βάζω και τα τραγουδάκια μου...μια χαρά!

    Σε φιλώ και συγνώμη που καθυστέρησα τις ευχές (τσακωνόμουνα με τον άντρα μου, καταλαβαίνεις, δεν προλάβαινα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. koulpaki μου

    σε ευχαριστω για τις ευχες!!!
    Ελπιζω να βρεις "αφορμη" να χαρεις τις γιορτες οπως τα παιδια. Ξερω δεν γινεται με το ζορι, αλλα στο ευχομαι :):):)

    φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κοβω βολτες μου

    σε ευχαριστω για τις ευχες!!!!
    αχνιστο καφεδακι με λαμπιονια;;; Μεσα ειμαι :):):)

    φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ηλια μου

    να ξερες ποσο μου λειπεις απο το μπλογκοχωριο!!!
    Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες.
    Δεν την γνωριζα την DeeDee που μου εστειλες :) Σε ευχαριστω πολυ. Θα την ακουσω μετα με την ησυχια μου :):)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κυρια Βασω

    σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες :):)
    Καλως να ερθουν οι γιορτες στην ψυχη μας :)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μ μου

    αν τσακωνοσουν με τον αντρα σου, ειναι ιερη στιγμη, σεβαστη η αργοπορια χαχαχαχαχα :)
    Κι εμεις με το ζορι δεν μαλωσαμε αυτο το Σ-Κ. Καταφεραμα μονο με λιγα μουτρα να προσπερασουμε τον καυγα, επειδη ειχαμε και φιλοξενουμενους :):):)

    Σε ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες!!!! Να εισαι παντα καλα κι εσυ με την ομορφη οικογενεια σου!!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τέλειες οι φώτο!!ξέχασα να σου πω και χρόνια πολλά,λίγο καθυστερημένα βέβαια. γιόρταζε και το 2ο όνομα της μικρής μου!
    Τα Χριστούγεννα για μένα είναι πολύ αγαπημένα!!έχω γενέθλια και γιορτή!! θέλω όμως και για την μικρή μου να μην χάσουμε την μαγεία των γιορτών ποτέ!!να γινόμαστε πάλι παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστινα μου

    να χαιρεσαι κι εσυ την μικρη σου λοιπον :) Οι αληθινες ευχες πιανουν, οσο καθυστερημενες κι αν ειναι :):):)

    φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή