Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

φτηνα χριστουγεννα

Δειλα δειλα τα πρωτα σπιτια εβαλαν τα πρωτα τους φωτακια.
Για να κανουν το χατηρι των παιδιων ειναι η δικαιολογια.
Αυτη θα χρησιμοποιησω κι εγω λοιπον και το επομενο Σαββατοκυριακο,
σκεφτομαι να στολισω το δεντρακι μας.
Λεφτα πια δεν υπαρχουν για καινουρια μπιχλιμπιδακια
Με μια ματια τριγυρω ομως, βρηκα τοσα ωραια πραγματα που μπορουμε να φτιαξουμε μονοι μας.
Τωρα το μονο που μου λειπει ειναι ο χρονος :)

Οταν η ζωη μου μυριζει σπιτικες πιτες κι εχει χρωμα κοκκινο καρω, το απολαμβανω απιστευτα.

Λιγες ιδεες για φτηνα χριστουγενα.... περιμενω και τις δικες σας!

Ενα υπεροχο ζεστο Σαββατοκυριακο να εχετε.



το αγαπημενο μου χριστουγεννιατικο δεντρο!!!




17 σχόλια:

  1. Πολύ καλή δουλειά. Παλιά στολίζαμε μόλις λίγες μέρες πριν τις γιορτές (με τη λήξη του σχολείου). Αργότερα και υπό το πνεύμα των αγορών αρχίσαμε να στολίζουμε όλο και πιο μπροστά, ώστε φτάσαμε μέσα Νοέμβρη να έχουμε τα πρώτα λαμπιόνια. Ωστόσο, φέτος μάλλον θα επιστρέψουμε στα παραδοσιακά. Πόσο να αντέξουμε να ανάβουν τα λαμπάκια για δύο μήνες; Πόσο θα αντέξουμε να αγοράσουμε στολίδια; Μάλλον θα αρχίσουμε να κατασκευάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες ιδέες. Ειδικά αυτό με τα βαζάκια πολύ όμορφο.
    Εγώ θα στολίσω τα ίδια με πέρσι.
    Εδώ και λίγα χρόνια έχω ξεκινήσει μια παράδοση.
    Όποιον επισκέπτομαι τις μέρες των Χριστουγέννων του πηγαίνω μια μπάλα και τη βάζω στο δέντρο του. Έτσι τα δέντρα θα γίνουν πολύχρωμα και θα έχουν κάτι να με θυμούνται για χρόνια.
    Μικρά δωράκια αλλά με πολλή αγάπη.
    Πάντως βλέπω οτι φέτος τα δέντρα είναι πολύ οικονομικά, φαντάζομαι και τα στολίδια θα είναι πιο φθηνά.
    Όμως αυτά λίγο χρειάζονται για να γίνει ζεστή η ατμόσφαιρα.
    Η μυρωδιά της πίτας σου θα φτάσει ως εδώ.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να στολίσω με καραμέλες, μπορώ μπορώ μπορώωωωωωω;;;;;;;;;!!!! ^_^

    (Καλό σκ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δειμο μου

    το κακο ειναι οτι μας εχουν να δουλευουμε τοσες ωρες που δεν εχουμε χρονο να κατασκευασουμε :)

    Καλο Σ-Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AnD μου

    πολυ ωραια ιδεα να πηγαινεις ενα στολιδι σε καθε επισκεψη, ειδικα αν ειναι κατι χειροποιητο!
    Ισως σου κλεψω την ιδεα :)

    Ευτυχως που η ζεστασια δεν στηριζεται στα καινουρια στολιδια και στις γιρλαντες :):):)

    Καλο Σ-Κ σαλονικια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριαννα μου

    πολυ πολυ ωραια ιδεα. Και βεβαια μπορεις και θα ειναι καραμελο-παραμυθενιο :):):)

    Καλο Σ-Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χιονόμπαλες σε βαζάκια ε?? Καθόλου κακή ιδέα...;)
    Όσο υπάρχει δημιουργικότητα, αντιστεκόμαστε στη μιζέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kovo voltes μου

    ειδες τι ωρες ιδεες βρισκεις με μια βολτα στο διαδυκτιο;; :):)

    Καλο Σ-Κ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxa είχαμε αναρωτηθεί πριν χρόνια..
    http://koulpaspot.blogspot.com/2009/12/blog-post_24.html
    http://koulpaspot.blogspot.com/2009/12/blog-post_30.html
    γενικά την θαλπορή τους σπιτιού την έχω εγκαταλήψει χρόνια.. αλλά τη χαίρομαι όταν τη συναντώ.. :) :)
    καλημερούδιααα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, τι όμορφες ιδέες και χωρίς καθόλου κόστος! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχη ατμόσφαιρα είναι αυτή που μας έβαλες...ήρθα για ένα πρωινό "τζα" αλλά είναι τόσο ζεστά με το Louis και τα κόκκινα καρό σου που θα μείνω για καφέ κυρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίσης στείλε στην αδερφή σου τους χαιρετισμούς μου για το γλυκό της σχόλιο στην ανάρτηση για την ιστορία στου Νάντο μου....σας ευχαριστώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κουλπακι μου

    γιατι εγκατελειψες την ζεστασια αυτη;; Νομιζεις οτι το εκανες, μαζι σου ειναι παντα :)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νικη μου

    βρισκεις απιθανες ιδεες ψαχνωντας. Ενα απο τα καλα του ιντερνετ :)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινα μου

    η αδερφη μου διαβαζει το μπλογκ μου και θα δει και το ευχαριστηριο σχολιο σου σ'αυτην :):)

    Να κατσεις για καφεδακι οσο θελεις, αφηνω και λιγα μπισκοτακια κανελας να μην πιουμε ξεροσφυρι τον καφε :)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μου τι δίνουν τα χριστούγεννα… :| καλά ξέρω δε με ρώτησε κανείς :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κιτταρο μου

    περι ορεξεως κολοκυθοπιτα :) Δεν μας αρεσουν τα ιδια πραγματα:)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή