Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

γαληνη

"      Το σπιτι τουτο που βρηκα στην ερημια, ειναι καλοσυνατο και ταπεινο οπως και τα υλικα που το εχουν χτισει: Πετρες, τουβλα, ξυλα. Εχει μιαν απλοτητα σοφη που σου φερνει δακρυα. Τιποτα δεν του λειπει και τιποτα δεν του περισσευει. Εχει τοιχους, πατωματα σανιδενια, ταβανι με κεραμιδια, παραθυρα με πατζουρια, πορτα!
        Απλουστευομαι κι εγω εδω μεσα κι ονειρευομαι ν' αξιωθω καποτε την πληροτητα του τιποτα να μη μου λειπει και τιποτα να μη μου περισσευει. Τις νυχτες τριζουν τα πατωματα.   "

 σελ. 9
Η μοναξια ειναι απο χωμα - Μαρω Βαμβουνακη

εμενα με γαληνεψε η αναγνωση του
εσας;









Τι καλυτερο απο Ευανθια Ρεμπουτσικα για γαληνη;Σε ομορφο βιντεακι ενος φιλου (seirios)

8 σχόλια:

  1. Η πληρότητα του τίποτα...Φαντάζει αδύνατη. Και όμως, είναι μόλις ένα βήμα δίπλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοβω βολτες μου

    προς ποια κατευθυνση να κανω το βημα; :):)

    Συμφωνω μαζι σου, αλλα ειναι τοσο δυσκολο τελικα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς τα εκεί που η ψυχή σου γαληνεύει με ό,τι πιο όμορφο και αληθινό. Δεν είναι δύσκολο μικρή μου. Εμπεριέχει όμως τόλμη. Και πολλές φορές δεν τολμάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοβω βολτες μου

    αυτο ειναι. Η τολμη μας λειπει.
    Στο περιπου ζουμε.
    Αυτο το βιβλιο με γαληνευει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα.
    Less is more, αυτό σκέφτηκα διαβάζοντας το απόσπασμα...
    Η αλήθεια είναι πως ο άνθρωπος λίγα και καλά χρειάζεται. Όσοι γεμίζουν με πολλά, μάλλον κατά βάθος το κενό που αφήνει κάτι σημαντικό προσπαθούν να καλύψουν... Αλλά, όπως το έχουν τραγουδήσει, ό,τι αξίζει, πονάει - και είναι δύσκολο. Και έτσι, λίγοι είναι αυτοί που το αξίζουν και τελικά θα το έχουν, σαν βραβείο, κάπως. Δίκαιο.
    Διονυσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τούτο το ανάγνωσμα μου θύμισε τον "αγαθό του λόφου" (the fool on the hill) ένα κομμάτι που αγαπώ ιδιαίτερα για τους στίχους του...

    ... πόσο δύσκολο είναι για κάποιους να καταλάβουν ότι η ευτυχία κρύβεται στα απλά, στα μικρά... σε ένα χάδι και μιαν άδολη αγκαλιά...

    Τώρα γιατί όλα αυτά τα έχω συνδυάσει με το ακόλουθο τραγούδι είναι κάτι που δεν μπορώ να το εξηγήσω

    http://youtu.be/Gg8-YXMs0VI

    (είχα την τύχη να την ακούσω ζωνατνά μερικά χρόνια πριν)

    Φιλί κ μεγάλη αγκαλιά στέλνω σου!

    *ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διονυσια μου

    κι εγω δικαιο το βρισκω :) Δεν ειμαστε συνεπεις στο καλο για να αξιωθουμε τηνισχυ του (κι αυτο στο βιβλιο το γραφει)
    Με ηρεμει να ονειρευομαι την κατακτηση του less is more :)

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. seirie μου

    And he never listens to them,
    He knows that they're the fools

    τωρα το εψαξα και το διαβασα :) Ομορφο!

    Το τραγουδι υπεροχο. Καταπληκτικη φωνη!!!

    καλημερα και φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή