Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

σκεψεις

Παντρεψαμε και τον τελευταιο εργενη στην παρεα μας.
Εκει που καποτε χωρουσαμε σε ενα σπιτι 40 τετραγωνικων ολη η παρεα και κοιμομασταν ο ενας πανω στον αλλο, τωρα εχουμε διπλασιαστει και τριπλασιαστει και χρειαζομαστε ενα δικλινο το καθε ζευγος :)
Ειναι ωραιο να αντεχουν στο χρονο οι παρεες.
Γεμιζει η ζωη με υπεροχες αναμνησεις.
Εκπληξεις, παρτυ, τριημερα, διακοπες.
Coeur mauve-orangeΖεστασια μυριζουν οι μερες μου. Εχουν χρωμα πορτοκαλι με μωβ και αρωμα απο τον βασιλικο μου, που σιγα σιγα με αποχαιρεταει.
Τα δελτια μου εταξαν μια βροχη μετα το μεσημερι κι εχω στηθει στο παραθυρο και την περιμενω.
Τα εβλεπα εγω τα συννεφα. Ηταν πανω απο το σπιτι μου την Κυριακη το βραδυ.
Εμεινε και το βιβλιο μου εδω στην ακρη να με φωναζει αλλα να μην ακουει κανεις.Θα νιωσω ετοιμη ξανα σε λιγο. Τωρα μαζευω τα νερα απο το ποτηρι που ξεχειλισε και γεμισε ο τοπος υπομονη κι εγωισμο. Ο εγωισμος βγαινει δυσκολα απο το πατωμα. Αφηνει μια γλιτσα που ολο γλιστρας και πεφτεις παλι κατω.
Το σπιτι θα γεμισει κοσμο το Σαββατοκυριακο. Φωτακια, αγιοβασιληδες, δεντρα, στολιδια.
Ειμαι σιγουρη οτι θα πεσει παντου χρυσοσκονη και θα γυαλισουν τα ματια μου.
Ετοιμη για γευση χριστουγεννων.


11 σχόλια:

  1. το φουκαρά!!! :Ρ αλλά λατρεύω το μωβ το βασιλικό και τα χριστούγεννα με εσάς… :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω, αλλά ορισμένες σχέσεις από παλιά δεν κατάφερα να τις κρατήσω (όχι πάντα με ευθύνη μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουν ορισμένες περίοδοι στη ζωή μας που επενδύουμε στις σχέσεις και στις φιλίες μας... αυτές μένουν όταν έχουν γερές βάσεις και μας χαρίζουν όμορφες, ανθρώπινες, καθημερινές στιγμές ευτυχίας. Διότι αν δεν είναι ευτυχία να συνυπάρχεις με άτομα που έχεις μοιραστεί στιγμές του βίου σου (όμορφες κ άσχημες) τότε τι είναι...;

    Εδώ ψιλόβρεχε πριν λίγο. Περπατούσα χωρίς ομπρέλα κι άφηνα τη βροχή να κυλά στο πρόσωπό μου... τι ωραία αίσθηση αυτό το γαργαλητό από τις σταγόνες...

    Τα Χριστούγεννα δε τα καρτερώ... δε μου αρέσουν,,, είναι ψεύτικα "ενωτικά"...

    Σε φιλώ κ σε βαστάω σφιχτά στην αγκαλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kittaro μου

    παει, τον "κρεμασαμε" και τον Μαριο. Μας μενει η φιλη στο εξωτερικο χαχαχα.
    Τα χριστουγεννα ειναι απο τις αγαπημενες μου γιορτες, ευχομαι να ανεβεις να σε δουμε!!

    xxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δειμο μου

    ουτε εγω καταφερα να κρατησω ορισμενες σχεσεις. Δεν εχει σημασια ποιανου ευθυνη ειναι το τελος.
    Ο,τι τελειωνει ειναι για καλο, ετσι πιστευω. Και ο,τι μενει για καλο μενει :)
    (ωραια δεν τα βολεψα στο μυαλουδακι μου;;)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σειριε μου

    εχω δει να γκρεμιζονται και χρονια φιλιας. Δεν θελω να πιστευω οτι δεν ειχαν γερες βασεις, αλλα οτι εκλεισε ο κυκλος τους απλα.
    Δεν χρειαζεται να κουβαλαμε φιλιες απο συνηθεια για να μην "χρεωθουμε" την "αποτυχια" της φιλιας. Ειχα φιλους που εχασα κι εξακολουθω να πιστευω οτι ηταν πολυτιμοι φιλοι για μενα τα χρονια εκεινα κι εξακολουθουν να ειναι πολυτιμοι ανθρωποι για μενα.

    Εδω δεν μας εκανε το χατηρι η βροχη. Τζαμπα δεν επλυνα τις κουρτινες χαχαχα :)

    Τα χριστουγεννα ειναι ψευτικα γι'αυτους που τα ζουν ψευτικα και αληθινα για οσους τα ζουν ετσι. Δεν υπαρχει γενικο συμπερασμα. Ναι ειναι και εμπορικη γιορτη, οπως ολες οι γιορτες :) Εμεις δινουμε αξια στα παντα. Ο,τι επενδυουμε αυτο εισπρατουμε:)

    καλημερα φιλε μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πλάκα με κάνεις :Ο ο μάριος ήταν;;; ακόμα χειρότερα!!! να του το πείς αυτό χαχαχαχααχαχααχα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Μαριος ναι ναι χαχαχαχαχα θα του πω το σχολιο σου :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πάλι τους (και τις) έχω όλους ανύπαντρους. Να ζήσουν!
    Μου αρέσουν κι εμένα οι μωβιές διαθέσεις... και οι κόκκινες καρώ και οι πορτοκαλί... Και περνάω απ την μια στην άλλη μέσα στην ίδια μέρα...
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσα μου

    το ποσα mood αλλαζω μεσα σε μια μερα, ειναι για μεγαλη συζητηση. Ευτυχως δεν συμβαινει συνεχεια :):)

    Εχω μια φιλη με γραφειο συνοικεσιων στο κεντρο. Να σου δωσω καρτα της για τους φιλους σου;; :):):)

    καλο απογευματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχαχαχαχα γελάω σαν χαζή!!!!
    Κι εσύ τρελοκομείο ε;; Μ' αρέσει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή