Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

νηματα, βελονες, βροχουλα, μικρουφαντικη

Παρασκευη σημερα και βρεχει
Ερχεται ενα ομορφο Σαββατοκυριακο με χουχουλιαρικες στιγμες με τον Δ και την μικρη μας, με αχνιστα καφεδακια με καλες φιλες που εχω να δω καιρο.

Σε δυο εβδομαδες αρχιζω μαθηματα μικρουφαντικης με την faraona μας. Πως και πως το περιμενω. Εδω και λιγη ωρα χαζευω κλωστες και νηματα στο ιντερνετ και περιμενω να ερθει η μερα να αρχισουμε. Εδω και λιγα χρονια που αρχισα να ασχολουμε με την δημιουργια εψαχνα για διαφορα μαθηματα, αλλα ποτε δεν εβρισκα κατι να μπορω να ανταπεξελθω. Ειτε ηταν στην Αθηνα, ειτε ηταν ακριβα, ειτε δεν με βολευαν οι ωρες. Κι επιτελους βρηκα κατι εδω στην Θεσσαλονικη, σε πολυ προσιτη τιμη, με μια γυναικα που νιωθω οικεια και ξερω τις ικανοτητες της.
Καιρος ηταν λοιπον! Ολα ερχονται την καταληλλη στιγμη. Οταν ειμαστε ανταξιοι τους ερχονται τα καλα, οπως λεει και το βιβλιο που διαβαζω.

Σας αφηνω παλι παρεα με αγαπημενες φωτογραφιες και μουσικη
Καλο Σαββατοκυριακο














14 σχόλια:

  1. Έιιιι!!! Κάποιος βρήκε ένα μικρό κλειδάκι έξω από την πόρτα τουουουουο...!!! 'Told ya!!! χεχε!!! Καλή αρχή!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marianna μου

    ναι ναι!
    Ειδες ηρθαν ολα κι εδεσαν την καταλληλη στιγμη :)

    Γιατι εβαλες καλοκαιρινι φωτογραφια ;; Σε λιγο θα μπει ο χειμωνας :):)

    καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε ναι!
    Στο χέρι σου είναι να κάνεις πραγματικότητα αυτά που θέλεις! Γαμώτο όλα στο χέρι μας δεν είναι τελικά; Γιατί καμιά φορά διστάζουμε να πάρουμε την απόφαση που μας χωρίζει απ'τα όνειρά μας;
    Έκανα κύρηγμα προχθές σε μια φίλη που νιώθει άσχημα εδώ και καιρό γιατί έχει πάρει κάποια κιλά παραπάνω. Εμένα μια χαρά μου φαίνεται αλλά τη βλέπω να την παίρνει από κάτω και το θεωρώ χαζό που αφήνει τόσο καιρό να περνάει και να τη ρίχνει αντίνα κάνει κάτι γι'αυτό, διατροφή! Τη βλέπβ έτοιμη να αρχίσει, ίσως χρειαζόταν λίγο σπρωξιμο τελικά.
    Εσύ είσαι σε πολύ καλό δρόμο, βλέπω να φτιάχνεις σύντομα υπέροχα πράγματα. Κι εγώ άρχισα ζωγραφική πριν μια βδομάδα και είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Αααάιντε γερά!!!
    Για το πρωτοβρόχι μας σου στέλνω αυτο:
    http://youtu.be/8SbUC-UaAxE
    Καλό ΠΣΚ!
    AnD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AnD μου

    ερχεται η καταλλη στιγμη που το παιρνουμε αποφαση. Πολλα πραγματα ειναι θεμα σωστης στιγμης.
    Ολα ερχονται οταν ειμαστε ετοιμοι να τα δεχτουμε, σωστα ; :)

    Ζωγραφικη ε; Πολυ ωραια!!! Περιμενω να δω δημιουργιες σου :):)

    Καλο Σ-Κ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxaxa άντε με το καλό.. καλές δημιουργίες λοιπόν.. δεν έτυχε να συναντηθουμε με τη φαραώνα μετα απο 5 χρόνια μπλογκογνωριμίας.. ίσως μπω κάποτε στο τρένο κι ανέβω θεσσαλονίκη.. 18 χρόνια έχω να τα καταφέρω.. :) :)
    ωραίο το βιβλίο.. κι οι φωτογραφίες κι η μουσική.. :) :)
    καλημερούδια και καλό χουχουλικο ΣΚ :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα, ναι! Έτσι κάνω εγώ!... Εκεί στις αρχές του χειμώνα αρχίζω να αναπολώ το καλοκαίρι και τα όσα όμορφα έχω περάσει, και να σου οι καλοκαιρινές φωτό, και να σου οι αναμνήσεις! Άσε που συνήθως το καλικαίρι βγαίνω καλύτερες φωτογραφίες από το χειμώνα! :P

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι μέχρι να βρεις την άκρη του νήματος. Αν τη βρεις, το κουβάρι παύει να σε ταλαιπωρεί. Ξετυλίγει το δρόμο δίχως να σε μπερδεύει.

    Καλή αρχή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο!! χιλια μπραβο!! και σε σενα και στη μαμυ μου!! εγω ως ακαματρα κορη μπορω να εχω συχνα πυκνα παρουσιασεις του εργου σου το οποιο το καλο που σου θελω πρεπει να ειναι ανταξιο της μαμυς μου?? ε? ε????

    ευγε!!!

    χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πάρα πάρα πολύ.Καλή αρχή κοριτσάρα μου.Περιμένω δημιουργίες σου.
    Βαμβουνάκη ε?Αντε διάβασε το και πες μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουλπα μου

    κι εγω που ειμαι Θεσσαλονικη, μονο δυο φορες καταφερα να συναντηθω με την Φαραονα στο παρελθον :)
    Σε λιγο καιρο θα βρισκομαστε συχνοτερα :)

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριαννα μου

    ερωτα με το καλοκαιρακι ε; Εγω παλι το αντιθετο :)
    Σε βλεπω και κρυωνω χαχαχα :):)

    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. στεριανη ζαλη μου

    η ακρη του νηματος ειναι μια θαυμασια αρχη. Βεβαια υπαρχουν και κατι κομποι στη μεση των κουβαριων που σου βγαζουν τα ματια :)
    Ας μεινουμε στην ομορφη αρχη για τωρα :)

    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ταλι μου

    ανεβαζεις πολυ τον πηχη :)
    Νομιζω τα αποτελεσματα δεν θα ειναι καν συγκρισιμα :):) χαχα Δεν πειραζει, η καθεμια εχει πολυ διαφορετικο χαρακτηρα κι αυτο βγαινει και στις δημιουργιες μας :)

    καλη εβδομαδαααα (χριστουγενιατικη να πω;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δρομακι μουυυυυυυυυυυυυυ

    το βιβλιο ειναι υπεροχο. Οταν το τελειωσω θα στειλω ενα μειλ με καποια αποσπασματα που μου αρεσαν σε λιγους φιλους που πιστευω θα τους αρεσουν και θα εισαι κι εσυ μεσα σ'αυτους :)

    Δημιουργιες σιγουρα θα δεις. Στον πρωτο που στελνω καθε τι που κανω ειναι η κορουλα σου :):)

    Πολλα πολλα πολλα φιλακια και καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή