Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

παλιο-ποιημα :)


Ενα ποιημα κονσερβα επειδη ετσι μου ηρθε :)

"Ειναι η τελευταια φωτια
φωτια στα γονιμα χωματα
φωτια σ' αυτα που κοβουν τη νιοτη
Ειμαι μικρη και ζω παραμυθια
Ειμαι φωτια και ζω τον καπνο σας
Ειμαι θαλασσα και πνιγομαι στους λυγμους σου

Δε θα με καταλαβεις

Προσπαθησε τουλαχιστον να μαντεψεις κατι

Οχι πως νιωθω
αλλα πως θα 'θελα.........
πως θα 'θελες........"


Τεταρτη 01 Απριλιου 1998 Θεσσαλονικη



υ.γ. Τα τραγουδακια αφιερωμενα στον αν ακους που περναει λιγακι δυσκολα

14 σχόλια:

  1. candy

    σε περιμενω για ζεστη σοκολατα στο bliss :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ζεστό ποιηματάκι και διαχρονικό θα έλεγα!
    Καλά έκανες και το έβγαλες από την κονσέρβα :))
    πολλές φορές ένοιωσα ότι
    "Ειμαι θαλασσα και πνιγομαι στους λυγμους σου"!
    Καλό χειμώνα dee dee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dee μου,

    δεν μπορεί να είσαι στο μυαλό μου...

    Θα τα πούμε
    (λίγο δύσκολα αλλά τα βολεύω...)

    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mariaonice μου

    χαιρομαι που σου αρεσε. Τις περισσοτερες φορες ντρεπομαι για τα ποιηματα μου. Μετα ομως σκεφτομαι, "ε, ενταξει, δε δηλωνω και ποιητρια!" και τα γραφω :):)

    Καλημερα

    Καλη δουλιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ανιμα μου

    ειμαι μεσα στο μυαλο σου;;;; Θα με ζηλευαν πολλοι :):)

    Εχεις ομορφο μυαλο........λιγη αισιοδοξια λειπει, αλλα αφου μου ανοιξες την πορτα θα φυτεψω εγω μπολικη :)

    Μη μασας....για τα δυσκολα ειμαστε εμεις, ασε τα ευκολα στους τεμπελιδες!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dee μου,

    όχι άλλα δύσκολα.
    Θέλω να τεμπελιάσω,μ΄ακούς;...

    χχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ανιμα

    να τεμπελιασεις το Σαββατοκυριακο.....ακουυυυς;;;

    Αντε μην αρχισω να τσιριζω.....στο υψος σου!!!

    xxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο και πολύ μελαγχολικό...
    Ταιριάζει υπέροχα με το mood της μέρας.

    Να σου πω.. άσε κατά μέρος τις ντροπές και αν έχεις κι άλλα τέτοια, για άρχισε να ανοίγεις τους κονσερβοποιημένους μεζέδες.
    Ξέρεις τι ωραία που συνοδεύονται με λευκό κρασί και καλή μουσικούλα!!!

    Να είσαι καλά, τρυφερό κορίτσι.
    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανιμα

    τιποτα δεν εχασες....μη με συγχιζεις......εχω και δουλεια και δεν προλαβαινω να στα ψαλω!!

    Αχ......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νεφελλη μου

    πα,πα,πα,πα
    δε γινεται!!!

    Νιωθω πολυ αβολα....αυτα γινονται σιγα σιγα....αραια και που, σας βαζω απο κανενα.....περιμενω μετα να το ξεχασετε και σας ξαναγραφω μετα απο καιρο παλι :) Εχω πολλα, ουυυυυ, ειδικα για Κυριακες και για πρωην ερωτες......εγω παντως τωρα τα θεωρω πολυ σαχλα :)

    Θα σας βαλω και κανενα υπερβολικο καποια φορα. Απο αυτα τα μελο, που τα αποφευγω επειδη εκεινα ντρεπομαι περισσοτερο :):):):)

    Καλο απογευματακι!!!

    xxxxx

    υ.γ. ευχαριστω για την υποστηριξη παντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυτάλαντο το Κατερινάκι μας !!!

    Και πάντα κοντά σε όσους περνάνε άσχημα...να είσαι πάντα καλά κούκλα μου !!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!

    ΥΓ την κολλητή σου καλά κάνεις και την μαλώνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηλια μου

    εγω εχω ταλεντο;;; Αντε καλα, δεν λεω τιποτα γιατι θα καταντησω γραφικη :)

    Καλο μηνα και μην ανησυχεις για την ανιμα.....περναω και την τσιγκλαω συνεχεια...Εχει δυναμεις που δεν γνωριζει.....μονο να μου γκρινιαζει ξερει....η αχαιρευτη.....αντε σταματω....θα της τα ψαλω τηλεφωνικως :)

    ή με μειλ να αποφυγω τα ενδεχομενα μουτρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή