Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Για την Κυριακη 28/09


Ομορφια μου

πανω απο ολα , σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να εισαι παντα υγιης !!!
Να ζησεις την ζωη που ονειρευεσαι και να συνεχισεις την πορεια σου αδιαφορωντας για τα πρεπει και τις κακες γλωσσες. Να θυμασαι παντα οτι ο,τι εχεις καταφερει, το εχεις καταφερει ολομοναχος και αυτο ειναι κατι σπανιο και θαυμαστο. Παντα θαυμαζα την ακεραιοτητα σου και την εξυπναδα σου. Νιωθω περηφανη που σε εχω διπλα μου και θα κανω ο,τι μπορω για να βλεπω το υπεροχο χαμογελο σου !


ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ !!!

Nemo μου......το τραγουδακι για σενα!

28 σχόλια:

  1. χροονιαααα πολλαααα για σεναααα
    χρονιαααα πολλααα κι ευτυχισμεναααα
    ετσι να του πεις..

    και το τραγουδακιυπεροχο,σε παρακαλω να το βαλεις να το ακουσει λεξη προς λεξη..

    να τον αγαπας ματια μου..κι αυτος να μη βλεπει αλλο περα απο σενα..ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φεγγαρενια μου

    ευχαριστω πολυ για τις ουσιαστικες ευχες σου!!

    Περασα αρκετα κυμματα για να φτασω εδω, μπροστα σ' αυτον τον ανθρωπο που κανει την καρδια μου να φουσκωνει!

    Υγεια και δυναμη να του δινει η ζωη!!!

    Ολα τα αλλα τα καταφερνει μονος του ;)

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγκίνησες με τα γλυκά σου λόγια και τα ανιδιοτελή αισθήματα σου!
    Να είστε πάντα καλά και οι δύο με αιώνια αγάπη στις ζωές σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιωτα μου

    ανιδιοτελης εγω;;;; ΝΟ!

    Ολο αγκαλιτσες και φιλακια του ζηταω....ακομα και νερο να μου ζητησει ο ανθρωπος τον χρεωνω με φιλια ;)

    Τιποτα δεν ειναι τζαμπα σ' αυτη την ζωη :)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου γλυκια μου Παναγιωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xρόνια του πολλά πολλά και.....πάντα δίπλα σου!!!!!

    Να τον αγαπάς και να του το δείχνεις..

    Τι τραγούδι!!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στον Αγιο ανθρωπο που σε αντεχει,
    στον Ηρωα...
    την αμεριστη μου συμπαρασταση
    την κατανοηση
    και τις καλυτερες μου ευχες!
    Το φωτοστεφανο στο κουτι ειναι απο τα Cristofle φυσικα!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    -να τον χαιρεσαι Ντη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά!!!!!!! Να τον χαίρεσαι!!
    Δεν είσαι μόνο εσύ τυχερή με έναν τέτοιον άνθρωπο δίπλα σου, αλλά και εκείνος που έχει εσένα για στήριγμα!
    Βρε τέτοιο κορίτσι που θα έβρισκε;!!!
    Εύχομαι να είναι πάντα υγειής και μαζί πάντα ευτυχισμένοι!!!!!
    Φιλιά σβουριχτά φιλεναδίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τις καλυτερες ευχες μου!!
    παντα υγιης και παντα μαζι αγαπημενοι :))
    φιλακια γλυκια ντι ντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ώσπου

    να κλέβετε στιγμές και να τις ζείτε
    με τη διάρκεια αιωνιότητας....

    μαζί! ουσιαστικά "μαζί"

    με υγεία πάνω απ' όλα

    να τον χαίρεσαι & να το απολαύσετε όσο γίνεται περισσότερο

    φιλιά γιορτινά & στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xρόνια του πολλά.
    Ναναι ευτυχισμενος και γερος σαν τα ψηλα βουνα.
    Να τον χαιρεσαι Λαιδη μου και να του δινεις αγαπη και χαρες.

    Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται. :)
    Ζήλεψα τα τραγούδια της βροχής και έκανα ένα mix στο blog μου με τραγούδια που έχουν Φθινοπωρινή απόχρωση, ξέρω ότι θα σου αρέσει εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... ο καλός άνθρωπος αυτές τις μέρες έχει γεννηθεί :))))
    (τα γενέθλιά μας είναι δίπλα - δίπλα)
    Είστε τυχεροί που έχετε ο ένας τον άλλον και να μείνετε πάντα έτσι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αν και καθυστερημενα :(
    χρονια του καλαααααααααααα
    Ντι Ντι κα μας.
    να τον χαιρεσαι τον καλο σου
    :)))
    σμουτς στα μουτρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ αρέσει που τον αγαπάς και το φωνάζεις δυνατά !!!
    Είθε να είσαστε πάντα μαζί, πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι !!
    Χρόνια του πολλά και καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι τυχερή που τον έχεις στο πλάι σου, είναι τυχερός που σε έχει, το τραγούδι το είδα να το τραγουδούν τα μάτια σου, το είδα να καθρεφτίζεται στα δικά του μάτια. Το χαμόγελό σας η αντηρίδα του κάστρου που χτίζει η αγάπη σας.
    Να τον χαίρεσαι φιλενάδα μου, είναι πραγματικά ξεχωριστός άνθρωπος, αυτό δε θέλει καν προσπάθεια για να το καταλάβει κανείς!
    Συνήλθες;
    Φιλιά πολλά, πολλά, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!

    Πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!!!!!

    Το τραγούδι... όχι το λατρεύω... ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΡΗΜΑ ΠΙΟ ΠΙΟ ΠΙΟ ΠΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ...!!!!!!!!!!!!!

    Λιωνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω όταν το ακούω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά Ντηντόνι μου ΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. edelweiss

    ευχαριστω κουκλα μου!

    Αν αγαπας ειναι πολυ κριμα να μην το δειχνεις, ειναι τοσο ευκολο να ξεχειλισει και να φανει :):)

    Ευχαριστω για τις ευχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tali μου

    ετσι ε;; Και που να ηξερες ΟΟΟΛΛΑ τα ελαττωματα μου.....εχω κι αλλα που δεν φαινονται ;)

    Το Cristofle θα του το παραδωσω σημερα ...απο σενα :)

    Ευχαριστω για τις ευχες σου φιλεναδα!!!

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρηνιω μου

    πες τα, πες τα......που θα βρει τετοιο κοριτσι σαν εμενα;! :):)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες Ειρηνη μου

    Σε φιλω κι εγω σβουριχτα ;)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αρτιστακι μου

    ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες σου κουκλα μου.

    Καλη εβδομαδα να εχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μωβουλα μου

    ευχαριστω πολυ πολυ!! Μας εδωσες τις ευχες σου κι απο κοντα και μας γεμισες δωρα, τα πανεμορφα κερια σου. Χθες επαιζα με τις ωρες με εκεινο το κερι σε κυκλους που κουνιεται :) Ειναι ολα απιθανα!!!!!

    Καλη μας εβδομαδα :)
    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φαραωνα μου

    ευχαριστω για τις ευχες γλυκια μου. Και για το χθεσινο σου μηνυμα. Να εισαι καλα και ο,τι επιθυμεις!

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ουτοποιε μου

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες. Το να εκανες συλλογη με τραγουδι που ταιριαζουν στην αγαπημενη μου εποχη ειναι σαν να μου κανεις ενα υπεροχο δωρο.

    Να ζηλευεις πιο συχνα , με συμφερει :):)

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αντρεα μου

    ευχαριστω για τις ευχες!!!

    Για σενα θα ερθω σπιτι σου αργοτερα να σου ευχηθω επισιμως :)

    καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλικη μου

    καθολου καθυστερημενα. Χθες ειχε γεννεθλια :)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου γλυκια μου!!


    Καλη μας εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αθηνα μου

    γιατι να μην το φωναζω;; κρυφο το εχουμε;; :):) Ή μηπως για να μη μας ματιαξουν :):)

    Ευχαριστω πολυ πολυ για τις ομορφες ευχες!! Να εισαι καλα!!

    Καλη μας εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ομπρελιτσα μου ομορφη

    ευχαριστω πολυ για τα χιλια τηλεφωνα και τις ευχες κι απο δω :):)

    Ειναι ξεχωριστος ανθρωπος, ειναι πολλα παραπανω και ειναι δικος ΜΟΥ :):):)

    Ελπιζω να σε δουμε συντομα απο κοντα :)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στελλα μου

    ειχε ενα προβλημα ο υπολογιστης του Δ κι ακομα δεν εχει ακουσει το τραγουδι....το πιστευεις;;;;!!!!!

    :)

    Το λιωνω ειναι η σωστη εκφραση νομιζω....υπαρχουν τραγουδια που οταν τα ακουω νιωθω να βρισκομα σε αποσυνθεση. Λιωνουν τα παντα μεσα μου και υφισταμαι σε μορφη ....ζελε :) Αυτο το τραγουδι με διαπερναει και με αφηνει παντα λιγο αλλιως, λιγο πιο ευαλωτη, λιγο πιο ετοιμη να υπερβαλω και να ουρλιαξω ! Ο καθενας με την τρελλα του :)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες Στελλα μου!!

    Καλη εβδομαδα

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή