Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Πρωτος καφες χωρις τσιγαρο



Καλημερα!!

Ισως να ενδιαφερει αρκετους απο εσας πως ειναι οι πρωτες μερες χωρις τσιγαρο. Ετσι σκεφτηκα να γραψω την πορεια μου και πως το αντιμετωπιζω εγω. Σας υποσχομαι αν κανω ζαβολιες και αναψω κανενα, να σας το πω!

1 ΜΕΡΑ

Την πρωτη μερα εκανα ζαβολια. Ειχα ξεχασει ενα πακετο τσιγαρα στο γραφειο και δεν αντεξα. Εκανα ενα τσιγαρο, "το τελευταιο" ειπα απο μεσα μου και το ευχαριστηθηκα. Εφτιαξα και καφεδακι....να γινει σωστα και ολοκληρωμενη δουλεια :) Μετα πηρα το πακετο και το πεταξα. Το μυαλο μου ομως ηταν συνεχεια στον καδο σκουπιδιων. Μια χαρα καδος. Καθαροτατος! Μονο χαρτια ειχε πεταμενα μεσα, ανετα θα μπορουσα να ξαναπαρω το πακετο. Το πηρα, πηγα στη βρυση και το γεμισα νερο :) Την υπολοιπη μερα κοντευα να φαω τα χερια μου. Περνουσαν απειρες σκεψεις απο το μυαλο μου για το πως περναει η ωρα των μη καπνιστων! Πηγαινοντας το βραδυ σπιτι σταματησα και πηρα σπορια. Και μαυρα και ασπρα. 8 € σπορια !!!!! Ηρθε και ο Δ. , γεμισαμε απο μια γαβαθα κι αρχισαμε να μασουλαμε. Εκτοτε δεν αλλαξανε και πολυ τα βραδια μας :) Κατα τις 10:30 πηγα για υπνο γιατι εκλειναν τα ματια μου!

2 ΜΕΡΑ

Ο πρωινος καφες στο σπιτι, οπως θα καταλαβατε, εχει καταργηθει :) Βολτα την Φλαπυ ( να θυμηθω να σας βαλω φωτογραφια της με βρακι. Της ηρθε περιοδος και ειναι σκετη γλυκα!) και κατευθειαν στη δουλεια. Στη δουλεια ειναι το πιο δυσκολο. Οταν καθομαι, ειχα συνδιασει την κουζινουλα με το τσιγαρο και τρωγομαι συνεχεια. Δυσκολο να εχεις συνδιασεις καποια σημεια με το χαζομαραφετι (=τσιγαρο). Το απογευμα υπαρχει παντα περισσοτερη δουλεια και περναει η ωρα πολυ πιο ευκολα. Αυτη η υπνηλια ομως δεν παλευεται!!! Χασμουριεμαι συνεχεια και ειμαι ικανη να κοιμηθω πανω στο γραφειο αν δεν εχω κοσμο στο γραφειο!! Το βραδακι σπορακια και νωρις νωρις για νανι!

3 ΜΕΡΑ

Βολτα την Φλαπυ και στη δουλεια. Πηρα μπισκοτακια στο γραφειο. Δυο ειδων γευσεις. Θελω να μασουλαω συνεχεια!!! Τρωω, δουλευω και νυσταζω!!!
Το απογευμα μου φευγει επιτελους εκεινη η υπνηλια που εσερνα τα ποδια μου. Με πιανει μια ευδιαθεσια και μια ενεργεια αλλο πραγμα. Στο κενο μου συμμαζεψα οοολη την κουζινα :):) Το μεσημερι ειχα ραντεβου και με διαιτολογο. Της εξηγησα οτι δεν βιαζομαι να χασω κιλα, θελω περισσοτερο να μην βαλω τωρα που εκοψα το καπνισμα. Μια κυρια συμβουλη της ειναι να κανω σαουνες για να φυγουν πιο γρηγορα οι τοξινες απο τον οργανισμο μου. Δεν το γνωριζα αυτο. Θα το ψαξω και θα αρχισω απο βδομαδα. Μου εδωσε κι ενα πολυ καλο προγραμμα και απο Δευτεα ξεκιναμε. Της ειπα οτι μεχρι τοτε θα τρωω σπορια και, αφου συμπληρωσε 2 μερες αποτοξινωσης στη διαιτα, το δεχτηκε και βαλαμε ραντεβου για τον αλλο μηνα.



4 ΜΕΡΑ

Ξυπνησαμε και πηγαμε με τον Δ για ενα γρηγορο καφεδακι πριν παμε στη δουλεια!!! Ο πρωτος καφες απο τοτε! Πηραμε κι απο μια μπουγατσα με τυρι (δεν θελω σχολια απο τους νοτιους, εχω κοψει το καπνισμα λεμε, οι πλακιστες αργοτερα!) και κοιτιομασταν. Σας εχει τυχει να μην ξερετε τι να κανετε τα χερια σας;; :) Μεχρι που μας επιασε την συζητηση ο Σπυρος, ο μαγαζατορας. Εχει 3 χρονια που εχει κοψει το τσιγαρο. Καπνιζε απο εκτη δημοτικου (!!!!!!!) και μια μερα του την βαρεσε και το εκοψε! Φαινοταν ο ενθουσιασμος στα ματια του. Μας τονιζε ποσα εχουμε να κερδισουμε. Μας ειπε που τον ρωτουσαν πως ευχαριστιεται τον καφε, το φαγητο, το ποτο, το σεξ χωρις τσιγαρο και μας ειπε ποσο πιο πολυ τα ευχαιστιεται ολα αυτα τωρα. Την αλλαγη στη γευση, στην οσφρηση, στην αντοχη !!! Μια ιδεα ειναι ολα. Ηπια ελληνικο καφεδακι, εφαγα την μπουγατσα μου και δεν καπνισα. Το μεσημερι θα βγω και για καφεδακι με μια πολυ καλη μου φιλη που καπνιζει και παλι δεν θα καπνισω. Γιατι η ζωη ειναι ωραια κι ετσι. Και θα ειμαι πολυ μιζερη αν πιστεψω οτι το τσιγαρο θα προσθεσει ευτυχια στο κενο μου....μονο κενα συμπληρωνει!! ( αρχισα να φορτσαρω. Θα σας πως κι αλλα εν καιρω.)

Καθε μερα, δεξια πανω,θα γραφω πως ηταν η μερα χωρις τσιγαρο. Για την πρωτη βδομαδα. Ισως ειστε ετοιμοι κι αλλοι γι' αυτη την προσπαθεια! Θα συμπληρωνω σ' αυτο το ποστ οσα θα γραφω πανω δεξια. ελπιζω να βοηθησει κι αλλους. Αν και τα περιγραφω λιγο δυσκολα τα πραγματα. Νομιζω οτι τωρα αρχιζουν τα καλα :)

Καλημερα!!!


Υ.Γ. Το τραγουδι αφιερωμενο στην artou που ξερω οτι το λατρευει !

UPDATE 19/09/08

4η ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ:
Το πρωι ηπια ελληνικο καφεδακι
Το μεσημερι βγηκα και ηπια 2 γαλλικους
Το βραδυ βγηκα και ηπια 4 ποτηρια κρασι

Μηπως το παρακανα;;;; Ειναι λιγο σπασμωδικες οι κινησεις....ΑΛΛΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΕΝ ΑΝΑΨΑ!!!


UPDATE : 22/09/08


5η ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ:

Ολη τη μερα ουτε που το σκεφτομουνα. Αρχισε να φευγει απο το υποσυνειδητο και να μην το αναζητω καθολου με τον καφε και το φαγητο. Το βραδακι σε ταβερνα για φαγητο και ρετσινουλα με καλη παρεα. Τα καταφερα, χωρις μεγαλη δυσκολια. Τα βραδια ειναι περισσοτερο ζορικα αλλα τα περιμενα πολυ χειροτερα! Το καταφερνω τοσο ευκολα ωστε να μην αποφευγω να βγαινω!

6η ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ:

Ολο το πρωι ετρεχα σε δουλειες που ακομα κι αν δεν το ειχα κοψει δεν θα προλαβαινα να κανω τσιγαρο :) Το απογευματακι Σερρες σε παιδικο παρτυ. Ηπια πορτοκαλαδα ακομα κι οταν οι "μεγαλοι" βαλενε χυμο Σκωτιας. Δυσκολευτηκα λιγακι παραπανω χωρις να εχω προσδιορισει τον λογο. Δεν ηπια καθολου αλκοολ αλλα καποια στιγμη ηθελα να κανω τσιγαρο. Ισως οταν σταματησε να παιζει η μικρη μας μαζι μου κι αρχισα να βαριεμαι λιγακι. Η βαρεμαρα τελικα με οδηγει περισσοτερο στο τσιγαρο :)

7η ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ:

Εκδρομη στην Μονη Τιμιου Προδρομου εξω απο τις Σερρες. Καταπληκτικα!!! Ανεβηκα μια πολυ μικρη ανηφορα που αλλη φορα θα μου εβγαινε η γλωσσα και τωρα ουτε καν λαχανιασα!! Ειναι δυνατον;;; Τοσο αμεσες αλλαγες ή ειναι ιδεα μου;;; Περασα τοσο ομορφα που δεν πηγε καθολου το μυαλο μου στο τσιγαρο. Επιστροφη το βραδυ στο σπιτι. Το κακο ειναι οτι οοοολη την μερα ετρωγα :) Αλλα δεν καπνισα :)

20 σχόλια:

  1. τίποτα δεν μας προφρέρει αυτή η συνήθεια τίποτα μόνο κακό μας κάνει και μπράβο σου που το πήρες απόφαση τελικά


    Υ.Γ άντε να ακολουθούμε ακι οι υπόλοιποι σιγά σιγά


    καλημέρες και φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρτου μου

    το τραγουδακι το προλαβες;;; Να ξαναρθεις να δεις την αφιερωση σου :):)

    Καλε Α Ρ Ρ Α Β Ω Ν Ι Α Ζ Ε Σ Α Ι ;;;;;;; :)

    Συγχαρητηρια κουκλαρα μου

    Παντα ευχαριστα να ακουμε!!!

    Πολυ παιδευτηκες, φτανει τοσο :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τσιγάρο είναι προέκταση του χεριού μου.
    Η κόρη μου είπε:Οταν γυρίσεις από Τουρκία να "θυμηθείς"να το κόψεις.Είπα ναι και το πίστεψα κιόλας.Κι εκεί στα αφορολόγητα αγόρασα δυο κούτες.Και τώρα λέω όταν τελειώσουν θα το κόψω μαχαίρι.Θα τα καταφέρω?Μπορεί αν θυμώσω μαζί μου.Πόντια είμαι πείσμα έχω είδωμεν.
    Μπράβο κουκλάρα μου,να αντέξεις χωρίς αυτό ναι?
    Πρόσεχε με τα σπόρια παχαίνουν πολύ.Ο Δ το έκοψε κι αυτός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AX ΗΡΘΑ πόσο μ αρέσει λιώνω

    σε ευχαριστώ για την αφιέρωση πόσο πολύ σε ευχαριστώ και για τις ευχές σου


    ξέρεις πόσο πεδέυτικα πολύ καλά και χαίρομαι που χάρηκες όσο και εγω



    φιλί φιλί γλυκό κου ρουφιχτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dee μωρό μου,

    και γω σε καλό δρόμο είμαι.Θυμάσαι που όταν με γνώρισες κάπνιζα τρείς διαφορετικές μάρκες ταυτόχρονα;

    Ε! τώρα μόνο μία.Αλλά συνεχίζω να καπνίζω πολύ γαμώτο...

    Και ξέρεις,δεν θέλω να το κόψω το ρημάδι...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ δρομακι μου

    κι εγω ετσι νομιζα. Ουτε οταν αρρωσταινα δεν το εκοβα!!! Θελει πεισμα. Πανω απο ολα πεισμα θελει. Να θυμωσεις με τον εαυτο σου που εισαι τοσο αβουλη σε ενα αντικειμενο 10 εκατοστων !!! Επιβαρυνεται ο οργανισμος μας με χιλια δυο σημερα, ας ελαττωσουμε οτι μπορουμε!! Θα τα καταφερεις οταν το αποφασισεις γιατι εχεις τσαγανο :)

    Φιλακια κουκλαρα μου κι ευχομαι να σε δω συντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αρτου μου

    αυτο το τραγουδι ειχα σκοπο να βαλω και σε θυμηθηκα κατευθειαν :) Μετα ειδα κι οτι μεχρι τα χριστουγεννα θα εχουμε τα ευχαριστα και δεν κρατηθηκα! Στο αφιερωσα και ευχομαι να λιωνεται παντα ο ενας για τον αλλον !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ανιμα μου

    ακομα και οτι περιοριστηκες σε μια μαρκα ειναι πολυ καλο. Ταλαιπωρουσες πολυ τον λαιμο σου με τις καθημερινες αλλαγες. Μεινε σε ενα και οταν θα ερθει η στιγμη να το κοψεις θα το καταλαβεις.
    Δεν ειναι ακομα η δικη σου ωρα, αν δεν θελεις να το κοψεις δεν υπαρχει κανεις να στο επιβαλει. Οι εντολες θα ερθουν καποτε ή ποτε, απο το βαθος, εκει μεσα σου, που ξερεις να ψαχνεις καλα ;)

    xxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A ρε Κατερίνα!
    Μακάρι να το κρατήσεις, θέμα θέλησης είναι πραγματικά, το πιστεύω.
    Εγώ δε θέλω...ακόμα. κάποια άλλη μέρα ίσως.
    μου άρεσε πολύ πάντως αυτό με τον κάδο. το είχα κάνει κι εγώ πριν πολλά χρόνια. μέχρι το σημείο με το νερό βέβαια!

    μου θύμισες το μπλογκ του νίκου δήμου
    http://www.ndimou.gr/ndimou/2006/05/blog-post_16.html
    όπου μπορείς να διαβάσεις πολλά ενδιαφέροντα πιστεύω.

    επιστροφή στη δουλειά τώρα

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωχ..εγώ τώρα τι να πω??
    Θα σχολιάσω το καινούργιο σου avatar..("πάλι" καινούργιο avatar????) μονο εγω δε το εχω ακομη βαρεθει..(λόγω της Αμοργού, διαφορετικά...)
    :)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σου που τα κατάφερες!!!
    Καφές χωρίς τσιγάρο..αν το κατάφερες αυτό ξανά μπράβο!!

    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντιντί μου γερά με τσαμπουκά,
    πέτα το τσιγάρο μακρυά...
    να χεις γεύση τρομερή
    και ανάσα από γιασεμί :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαίρομαι & καμαρώνω... και είναι έντιμο αλλά & χαριτωμένο το να μας λες και λεπτομέρειες... το είχα κόψει για 7 χρόνια, αλλά μια κοσμογονική αλλαγή στη ζωή μου μ΄έκανε και το ξαναξεκίνησα... για 3 χρόνια κάπνιζα μόνο καπνό & μου άρεσε τόσο πολύ που δεν ήθελα να το κόψω... αυτή τη φορά μια άλλη σημαντική αλλαγή στη ζωή μου με οδηγήσε στο να το κόψω... ήθελα να το συνδυάσω με στροφή στην προσωπική μου ζωή κι έτσι έκανα.

    από τότε (έχουν περάσει 2 χρόνια)... έχω καλύτερη όσφρηση & γεύση... δεν ανησυχώ ποτέ για την αναπνοή μου, άλλωστε έχω πάντα τσίχλες απαραιτήτως... αυτό που με βοήθησε πολύ ήταν ένα κομπολόι, αλλά κυρίως το ότι κρατούσα στο μυαλό μου τα θετικά & την αίσθηση ότι τα κατάφερα... ότι ήμουν αφοσιωμένη σε κάτι που είχα αποφασίσει... ότι δεν πρόδιδα τον ίδιο μου τον εαυτό...

    τελικά, δεν ήταν & τόσο δύσκολο, αλλά για τον καθένα μας είναι εντελώς διαφορετικό!

    θα τα καταφέρεις Κατερινάκι, είμαι σίγουρη γι' αυτό

    κράτα γερά!

    φιλιά καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κωσταντινε μου

    πηγα στο μπλογκ που μου ειπες. Σχολιασα κιολας....αν και η αναρτηση ηταν του 2006 :):)

    Οταν ερθει η καταλληλη στιγμη θα το παρεις αποφαση και θα το κανεις. Μονο να μην το αναβαλλεις επειδη νομιζεις οτι δεν μπορεις!

    Καλημερααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αρτιστακι μου

    καλα κανεις και δεν βαριεσαι το αβαταρ σου.....
    εκτος του οτι ειναι υπεροχο, ειναι διαδικασια να ψαχνεις συνεχεια για καινουρια.....εγω βαριεμαι κι ευκολα.....κι αυτο κακο ειναι :)

    xxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. edelweiss

    χθες ηπια 3 καφεδες και 4 κρασια το βραδυ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ!!!!! :):)

    Δεν φανταζεσαι ποσο την χαιρομαι καθε μερα που περναει και καταφερνω να μην καπνισω!!!!

    Καλημερααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αντρεα μου

    ωραιο το ποιηματακι :)

    Αυτη η αλλαγη γευσης στο στομα, το πρωι παιδια, ειναι ολα τα λεφτα!!!!

    Καλημερααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μωβουλα μου υπεροχη

    οπως ακριβως τα λες... " αλλά κυρίως το ότι κρατούσα στο μυαλό μου τα θετικά & την αίσθηση ότι τα κατάφερα... ότι ήμουν αφοσιωμένη σε κάτι που είχα αποφασίσει... ότι δεν πρόδιδα τον ίδιο μου τον εαυτό... "

    Ασε που αρχιζω να πιστευω κι εγω οτι τελικα δεν ειναι και τοσο δυσκολο. Το φανταζομουν πολυ χειροτερο και ανησυχω ακομα μηπως δεν εχω περασει την δυσκολη περιοδο.....αν και ακουσα οτι οι πρωτες μερες ειναι οι πιο δυσκολες. Τι να πω;; Θα δειξει!!!

    Μεχρι στιγμης παντως ολα πανε μια χαρα!!! Φανταζεσαι να βγουμε για καφε την Δευτερα και να μην καπνισω σαν φουγαρο 6-7 τσιγαρα μεσα σε μια ωρα;;;; :):)

    Τον Σαχαρα και τα ματια σου ναι;; :):)

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα τα καταφερεις κοριτσαρα! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγω τωρα το αποφασισα και δεν μπορειτε να φανταστειτε τι τρωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή