Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

ΛΗΜΝΟΣ 1-10 Σεπτεμβριου 2008


Μια παραλια 1 χιλιομετρο ΟΟΟΛΗΗ δικη μου .......χλιδη ε; ε;


Πατησα στο ασπρο σκαμπο που φαινεται διπλα για να ανεβω.....γελασαν πολλοι μαζι μου :):)
Η θεα απο το μπαλκονι μας !


Καθε πρωι ειχαμε φιλοξενουμενους....τι πουλι ειναι αυτο αραγε με κιτρινο και γκρι χρωμα;;

Την παραλια δεν την χορταινα φετος!!!


Ομορφες γλαστρες με το μερακι 2 υπεροχων Λημνιων που μας κερασαν γλυκο συκαλακι :)
Απο τις 9 το πρωι που κατεβαινα ημουν μονη στην παραλια....ειχα χρονο να παιζω :)

Η σπηλια στο ιερο των Καβειρων


Λουλουδακια με υπεροχα χρωματα στο δωματιο μας

Φετος εκανα και πυργακια στην αμμο :):)

Μια ομορφη ταβερνουλα

Ηλιοβασιλεμα απο το μπαλκονι

Ηλιοβασιλεμα στην παραλια μπροστα απο το δωματιο μας

Ηλιοβασιλεμα στην παραλια μπροστα απο το δωματιο μας

Στο λιμανακι στην Μυρινα

Το καστρο στην Μυρινα με τα υπεροχα ελαφακια που περιφερονται γυρω σου

Το καστρο στην Μυρινα

Ομορφο μπαλκονι στην Μυρινα με ομορφα λουλουδια

Ομορφες ροδιες


Ηλιοβασιλεμα απο το μπαλκονακι μας !


Κοχυλια!


Κοσμο δεν ειχε σχεδον καθολου......η απολυτη χαλαρωση!

Ασπρομαυρο καστρο στην Μυρινα με χρωματιστο φαναρακι....καλλιτεχνικες τασεις :):)

Η αστακομακαροναδα μας...... φαγαμε του σκασμου αλλα δεν καταφεραμε να τη φαμε ολη .....απο τον αστακο δεν αφησαμε ουτε ποδαρακι ομως !

27 σχόλια:

  1. Τι ομορφιες Λαιδη μου!!!
    Ολες οι φωτογραφιες σου μία και μία.
    Νασαι γερη και του χρονου κοριτσι μου να απολαυσεις με τον καλο σου καποια εξ ισου και καλυτερη παραλια.
    Καλο φθινοπωρο πια.
    Εδω καταιγιδες και χαμός.
    Να δουμε πως θα πεταξει το αεροπλάνο αποψε.
    Ερχομαι...θα του πουμε κι απο κοντα.
    τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες εικόνες!!! Και του χρόνου να είναι ακόμα πιο όμορφες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εξαιρετικές φωτογραφίες !.!.!.!.!

    μας μοίρασες ομορφιά - χρώματα - αρώματα ... ακόμα και γεύση!

    να σαστε καλά και να σμίγετε στα ήσυχα & πανέμορφα κάδρα των φωτογραφιών σας, μεθυΖμένοι από την αγάπη σας... μακρυά από έγνοιες & προβλήματα έστω και για λίγο...

    αναρωτιέμαι σ' αυτήν την ξύλινη ξαπλώστρα πώς ήταν???

    αν όντως το έκανες αυτό που έλεγες με το τσιγάρο, σου αξίζουν πολλά μπράβο... (εγώ κρατάω γερά εδώ και 2 χρόνια!)

    θα μου τα πεις...έτσι?
    πες πότε & θα 'μαι εκεί

    σε φιλώ, έστω και διαδικτυακά

    καλώς μας ήρθες......
    μου (μας) έλειψες

    ;))******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Faraona μου


    βουντου βουντου να πεταξει το αεροπλανο και να μας ερθεις με το καλο!!!! Καλο ταξιδακι :):)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΙΘΑΝΕΣ φωτογραφίες φιλενάδα

    πολύ χάρηκα που πέρασες καλά

    ταξίδεψα και εγω μαζί σου και ζήλεψα.Ζήλεψα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγγελε ευχαριστω πολυ

    μεχρι του χρονου μεσολαβουν αλλες 3 υπεροχες εποχες, λεω να μην της χαραμισω :) Αν συνεχισω και με το τσιγαρο και δεν το ξαναβαλω στο στομα μου, λεω να παρω τα βουνα να αναπνευσω καθαρο αερα!!! :)

    Καλο σου απογευματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μωβουλα μου, μωβουλα μου !!

    Θα τα πουμε απο κοντα εμεις. Εχουμε και μια δουλεια στη μεση και να μου μιλησεις και για τα ταξιδια χωρις σταματημο αυτο το καλοκαιρι :):)

    Οι ξαπλωστρες για ανασκελα και μπρουμυτα χωρις βιβλιο ηταν μια χαρα, αλλα σε ενδιαμεσες στασεις δεν βολευαν καθολου :):):)

    Εχουμε να πουμε τοσα! Θα μιλησουμε στο τηλ!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αρτου μου

    η ομορφη ζηλεια μας κανει να ονειρευομαστε και να στοχευουμε. Χαιρομαι που πεταξες μαζι μου :) Εχουμε ενα υπεροχο φθινοπωρο ομως φιλεναδα που μας κλεινει το ματι :)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. DD μου χαίρομαι για την γνωριμία, μάντεψα απ τα Κοχύλια ότι είσαι πολύ κεφάτος και καλοδιάθετος άνθρωπος και τώρα το αποδεικνύουν η ανάρτησή σου , τα χαρούμενα λογάκια σου και οι υπέροχες φωτο σου !!!!
    Έλα μια ΒΟΛΤΑ στ όνειρό μου , να με γνωρίσεις ! Τα μερομήνια μου δειξαν Καλό Χειμώνα φέτος !! Με τόσο ωραία Κοχυλοπαρέα !! Σε φιλώ , θα τα λέμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dee μωρό μου,

    τώρα που είδα και τις φωτογραφίες,κατάλαβα τον ενθουσιασμό σου..

    Πριβέ παραλία,Μαντέλλας,Κάστρο,αστακομακαρονάδα..

    Και περιμένω κι άλλες φωτό.Τί μόνο αυτές από τις τόσες που μου είπες;

    Χαίρομαι πολύ που πέρασες καλά.Και στο ξαναλέω κι από δω.

    Το πιο γλυκό μου φιλί για σένα.
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εεεεεεεεε φαίνεται η καινούργια φωτογραφική μηχανή παιδί μου..
    χεχε ΜΠΡΑΒΟ DEE DEE υπεροχες φωτογραφιες, αντικατοπτριζουν ολη την ομορφια των διακοπων σου...
    Απο τις πιο ξεγνοιαστες, ομορφες φωτο που ειδα.. σε blogs..
    Καλα τι αστακομακαροναδα ειναι αυτη??? Μιαααμμ.. και με ενα καλο λευκο κρασι.. αχ!!
    Η λημνος πρεπει να ειναι πολυ ομορφη οντως, δεν εχω παει..ειναι μακρυα..γι'αυτο..
    Ελπιζω να τη δω καποια στιγμη..
    Πολλα φιλια, χαιρομαι που εισαι παλι κοντα μας.. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθηνα μου

    κατι μου λεει οτι τα μερομηνια σου θα πεσουνε μεσα :):)

    Ηρθα βολτουλα κι απο σενα και απολαυσα τη ροδια σου και την εμπνευση σου :)

    Καλο βραδακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ανιμα μουυ

    εσυ με ξερεις, καταλαβες ποσο πολυτιμη ηταν η ερημια στην παραλια για μενα :) Ημουν πολυ τυχερη φετος που καταφερα να παω Σεπτεμβρη διακοπες!!!!!
    Περισσοτερες φωτογραφιες στο flickr. Εδω σεκφτομαι να γυρισω λιγακι τα χρωματα σε φθινοπωρινα σιγα σιγα :)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρελοκοτσιδού μου,

    το είπες και το έκανες,
    κάνεις θαύματα με τη φωτογραφική σου μηχανή...Τι ηλιοβασιλέματα είναι αυτά που απαθανάτισες;
    Είδες τελικά που τα ηλιοβασιλέματα στη Λήμνο είναι όλα τα λεφτά;
    Και η ασπρόμαυρη ωραία,΄
    αχ, και όσο σκέφτομαι ότι δεν είχε καράβι για να σου ρθω σ-κ σκάω ακόμη, τι χάσαμε γμτ...
    Αλλά να σου πω, τι πουλί μου λες στην πρώτη φώτο; Εμένα για μπανάνα μου φαίνεται...
    Όσο για το τσιγάρο, να ξέρεις σε θαυμάζω, μια αφορμή ψάχνω κι εγώ, άντε μαζί...
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα,ελπίζω να προλάβεις να μου έχεις cd όταν θα έρθω μεθαύριο, να κάτι ακόμη που μπορείς να κάνεις αντί για δυο τσιγάρα... (Τα λέω στη νύφη να τ' ακούει η πεθερά..)
    Φιλιάκια νυσταγμένα...
    Εις αύριο τα νεώτερα...Ελπίζω να σε πετύχω σε κενό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια!

    Πολύ όμορφες οι φωτό σου. Δε ζηλεύω όμως καθώς και το δικό μου καλοκαίρι ήταν κάτι παρπάνω από γεμάτο. Η Λήμνος πάντως φαίνεται καταπληκτική. Το ίδιο και η αστακομακαρονάδα, ιδιαίτερα τώρα που αρχίζει η κοιλιά να γουργουρίζει.

    Καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ομπρελιτσα μου

    τι cd θελεις;;; Εχω αποσυντονιστει εντελως με το τσιγαρο. Αν με δεις ειμαι σαν ουφο :):):)

    Θα τα πουμε στο τηλ να μου πεις για το cd.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. fmotis

    καλωσηρθες :)

    Χαιρομαι που σου αρεσαν οι φωτογραφιες μου :) Η Λημνος ειναι λιγακι αγριο νησι, δεν εχει τις παραδοσιακες ομορφιες που περιμενεις να δεις σε νησι του αιγαιου. Εγω ομως θα ξαναπηγαινα χαλαρα αλλες 10 μερες :):):)

    Καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω γιατι δεν τα ειδα αυτα:)
    μια χαρα περασες και το ηλιοβασιλεμα σαν ψευτικο!!!!
    -πανεμορφο!


    Ελα τα κεφαλια μεσα τωρα γιατι πρεπει να ολοκληρωσουμε και τη μεζονετα ....::)))


    μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ταλι μου

    ασε, το να μην καπνιζω μου εφερε τρομερη υπνηλια και κουτουλαω στους τοιχους. Ας μου πει καποιος ποτε σταματανε τα εντονα συμπτωματα της στερησης :):)

    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dee Dee μου καλώς ήρθες!!!! Πέρασες τέλεια απ' ότι βλέπω ε;!!! Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες αλλά βρε κοριτσάκι μου αυτήν την αστακομακαρονάδα...τί μας την έδειξες!!! Άκουσα από μια φίλη μου που πήγε πως είναι πολύ όμορφο νησί με ωραίους ανθρώπους και καλό φαγητό! Καλά... η θέα από το δωμάτιό σας άπαιχτη!!!
    Καλή προσαρμογή τώρα!!! Αρχίζουν τα δύσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες φωτογραφίες Dee Dee!
    Καλή δύναμη στην διακοπή του καπνίσματος!
    Καλό Φθινόπωρο και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρηνιω μου

    τωρα αρχιζουν τα δυσκολα γιατι κοψαμε και το τσιγαρο με τον Δ. Μιλαμε για μεγαααλα ζορια :):)

    Αν αρχισω να βριζω τους παντες και να παρεξηγιεμαι με ολους να με διακαιολογησεις ναι;; :):)

    Φιλακια κοριτσαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Konstantja

    ευχαριστω πολυ για το κουραγιο :):)

    Καλημερα!!!!

    Και ενα υπεροχο φθινοπωρο να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ...πωπω ένα "παιδί" στην αιώρα :)))
    Ας σοβαρευτώ: Να ήξερες τι μου θύμισες! Στρατιωτική θητεία 1984-5 ...
    Υπέροχη Λήμνος, σκοτεινή το Χειμώνα, υπέροχη, όσο ανοίγει ο καιρός :)
    Πάντα τέτοια! Θα ξαναπεράσω μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ... αααα και η φωτογραφική φαίνεται σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΡΙΖΑΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παραθιναλος λεγοταν Στελλα. Στον Αη Γιαννη τον Κασπακα ηταν. Μπροστα στη θαλασσα. Υπεροχα!!!!!!

      xxxx

      Διαγραφή