Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Κατι θελω . . .

Κατι θελω......





Θελω κάστανα στο τζακι.....


Θελω μια φλοκατη να ξαπλωσω και να πιω κρασακι με τον Δ


Θελω να φορεσω τα τερλικια μου
και να πλεξω μια χρωματιστη κουβερτουλα


Θελω να φτιαξω την πασπαλοπιτα (κολοκυθοπιτα)
της γιαγιας μου να δοκιμασει ο Δ.


Θελω να παμε εκδρομη οι δυο μας γιατι δεν τον χορταινω


Θελω να παω ενα Σαββατοκυριακο
καπου μονη μου με την ομπρελιτσα


Θελω να βρεχει και να τραγουδαω
το πεφτει βροχη της Μουσχουρη


Θελω να βραδιαζει νωρις και να βιαζομαι να
γυρισω σπιτι να δω την Φλαπυ και τον Δ.


Θελω να νιωθω το δερμα μου να τραβαει
απο το κρυο οταν βγαινω απο το γραφειο.


Θελω αδεια Σαββατοκυριακα στο σπιτι
με τα 2 αγαπημενα μου ζουζουνια.


Θελω να βλεπω την υγρασια να κατεβαινει
καθε πρωι τον Χορτιατη και να χανεται


Θελω να γεμισει το σπιτι μυρωδιες
και μουσικες διαλεγμενες απο τον Δ


Θελω να φτιαξω ενα ομορφο κοσμημα για μενα


Θελω να μαθω να φτιαχνω κεφιρ


Θελω να κατεβασω τα χειμωνιατικα
και να χωθω στα ζεστα μου πουλοβερ
Θελω

να ρουφηξω το φθινοπωρο
και να μην αφησω ουτε μια σταλα να παει χαμενη!


Θελω να παω Κωνσταντινουπολη !!!!!!!!

43 σχόλια:

  1. Ωραία θέλω..
    Να τα κανεις ολα πραξη συντομα σου ευχομαι!!

    ΥΓ αυτες οι εντυπωσεις απο τις μερες διπλα χωρίς το τσιγαρο...αγχωτικές ειναι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θες πολλά,αλλά όλα εφικτά απ'ότι είδα..τι περιμένεις λοιπόν?
    Κάνε πράξη τα θέλω σου!! :)

    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ παρείτσα με τον φλάπυ και μουσική διαλεγμένη απο τον Δ..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τερλίκια, ε; Τι μου θύμισες τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ απλά, πολύ όμορφα τα *θέλω* σου!! Η ευχή μου : Να τα πραγματοποιήσεις σύντομα !!
    Νησιώτικη καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αρτιστακι μου

    θα γινουν σιγα σιγα.

    Χθες βραδυ με πλημμυρισαν και τα εγραψα :)

    Η ιστορια με το τσιγαρο τελος, ειπα θα γραψω την εμπειρια μου απο την πρωτη εβδομαδα. Περασε και παμε μπροστα :)

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. edelweiss μου

    προσπαθω ολα μου τα θελω να ειναι εφικτα :) Με τον καιρο θα γινουν ολα και θα ειναι πιο ομορφα απο ο,τι τα φανταζομαι :):)

    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. andrea p

    απο ο,τι ειδα Σαλονικιος κι εσυ......ε πως να μην σου θυμιζουν τα τερλικια....θα σου επλεκε η γιαγια σου κι εσενα :):)

    Τα εχω ακομα :):)

    Καλη σου μερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αθηνα μου

    θα τα πραγματοποιησω, χωρις αγχος, εχουμε ενα ολοκληρο φθινοπωρο μπροστα μας. Θα κοιταξω να μην φυγει χωρις να το εκμεταλευτω :)

    Καλημερα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι... όλα αυτά τα θέλω κι εγώ, τώρα που μυρίζει βροχή...πόσο μοιάζουμε γμτ!

    Καλημέρα, καλή δύναμη, υπέροχο κείμενο, μου άφησε απίστευτη γλύκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πω πω τα ίδια θέλω έχουμε τελικά

    Υ.Γ εκτός από τον Δ βέβαια αυτός είναι όλος δικό σου

    να χειμωνιάσει να γίνει πιο ζεστό το σπίτι να μαζευόμαστε μπροστά από το τζάκι και με κρασάκι στο χέρι να παίζουμε επιτραπέζια όλη την ώρα

    να φτιάξουμε τις βαλίτσες μας να τις φορτώσουμε με τα πιο ζεστά μας ρούχα και να την κάνουμε σε άλλη γη σε άλλα μέρη


    την καλημέρα μου και φιλί ζεστό
    μπρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φριντουλα μουυυυ

    θελω, θελω.....θελω να θελω...να μην χορταινω την ομορφια της εποχης :):)

    Καλο μας φθινοπωρο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αρτου μου

    ο Δ ειναι ολος δικος μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    και η Φλαπυ!!!

    και η ομπρελιτσα :):)

    Τα αλλα τα μοιραζομαι ευχαριστως :):)

    Καστανα κανεις;;; :):)

    Κουκλαρα μου

    αυτη η γλυκια μελαγχολια που ντυνει την καρδια μας , ειδες ποσο μπορει να μας ομορφυνει;;; :) Λες να μ' αρεσει το φθινοπωρο επειδη μου πανε τα καφε, πορτοκαλι;; :)

    xxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου

    απλά και όμορφα τα θέλω σου.
    μακάρι να τα πετύχεις όλα.

    εγώ μια άδεια θέλω απλώς και θα την πάρω τα χριστούγεννα!!!!
    εκτός αν πιάσω το τζόκερ που δεν παίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βρε Dee Dee μου λίγα πράγματα θέλεις! Αλλά να σου πω κάτι, όλα μπορείς να τα πραγματοποιήσεις! Ένα - ένα σιγά σιγά!
    Αχ!!!! και εγώ θέλω ταξιδάκι!!!
    Κοριτσάκι μου όμορφο ελπίζω όοοοολα να εκπληρωθούν!!!!
    Καλά....για ποτάκι δεν θέλεις να πάμε;;!!!!

    Σε φιλώ....σβουριχτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κωσταντινε μου

    εχε χαρη που ειμαι στα χαι μου γιατι οι επιλογες σου σε τραγουδια ειναι καταστροφικες :):)

    Σου ευχομαι να παρεις μια μεγαααααλλη αδεια και να την εκμεταλευτεις ολη, καθε στιγμη καθε λεπτο :)

    Πολυ δουλεια......τουλαχιστον γινεσαι πλουσιος σιγα σιγα ή τζαμπα ο ιδρωτας;;;

    :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρηνη μου

    ολα θα γινουν ξερω, υπομονη χρειαζεται.

    Θυμασαι εκεινη την κοκκινομαλλα που καθοταν διπλα σου στο κανταθ;;; Αυριο κανει το κρεβατι και την αλλη βδομαδα το μπατσελορ. Αν σου πω να βγουμε για ποτο σε 2 εβδομαδες θα ακουστω πολυ σνομπ;; :)

    Αν οδηγεις κι ερθεις προς τα δω μπορει να γινει και πιο συντομα!

    Θα μιλησουμε!

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ντι Ντι γλυκεια μου Ντι Ντι
    τι ομορφα θελω ειναι αυτα!
    και προσγειωμενα τα βρισκω.
    τωρα ζηλεψα και θελω και γω να γραψω τα θελω μου, αλλα θα με πειτε σνομπ και ξιπασμενη, γι αυτο αστο καλυτερα
    σμουτς στα μουτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά δεν είναι "θέλω"
    Αυτά είναι λαμπερά στολίδια που κρέμονται στα κλαδιά ενός δέντρου τα Χριστούγεννα!
    Να τα έχεις όλα καλή μου.
    Σου αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στα εύχομαι όλα απο καρδιάς !!! Τόσα κι άλλα τόσα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλικη μου

    αν ειναι να λεμε σνομπ οποιον αντιγραφει εδω μεσα τοτε ειμαστε ενα μεγαααααλο σνομποχωριο :):) Με πρωτη και καλυτερη εμενα. Οτι μου αρεσει το αντιγραφω. Αλλα το λεω κιολας. Αμαρτια εξομολογημενη ουκ εστι αμαρτια :):):):)

    Εγω δεν σου εκλεψα την enya ;;;; Σειρα σου :)

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παναγιωτα μου

    ευχαριστω για τα ομορφα λογια :)

    Δεν ξερεις ποσο με δυσκολευεις που δεν οδηγεις :(:( Ποτε θα σε δω;;;;;;; Ειναι κι αυτο μεσα στα "θελω" μου να ξερεις!!

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ιφιγενεια γλυκια

    ευχαριστω κι εγω απο καρδιας :):) Με αληθινες ευχες και πιστη γινονται θαυματα ;)

    Καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θελω να Θελεις, για να χαμογελω όταν χαμογελας
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήρθα να αφήσω μια καλημέρα βροχερή και χειμωνιάτικη να δω αν είσαι καλά και να σου κάνω παρέα στο καφέ

    έφερα και κουλουράκια κανέλας

    σματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θέλω να γίνουν τα θέλω σου Κατερίνα μου γιατί είναι απλά,όμορφα και πραγματοποιήσιμα.
    Επίσης θέλω το κλωνί που έχεις στην φωτογραφία επάνω μόλις πέσουν τα φύλλα του.Τι θα το κάνω?Μυστικό;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. όσο θέλουμε σημαίνει ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί... σαν τις επιθυμίες μας...

    όταν τις βάλουμε κάτω με μολύβι και χαρτί (στην προκειμένη πληκτρολόγιο και οθόνη... δεν είναι εκεί το ζήτημα) φαντάζουν ακόμη πιο κοντινές & πραγματοποιήσιμες!

    σου εύχομαι από την καρδιά μου
    να πραγματοποιηθούν ό λ ε ς

    μία προς μία................

    μα τι όμορφη φωτογραφία
    η πορτοκαλί κολοκύθα με τις ριγέ κάλτσες!!!!

    καλημέρα
    (που σήμερα την νοιώθω διαφορετικά προκλητική!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tza!!!


    Θελε εσυ με την καρδια σου ...κι η τυχη σου δουλευει.

    Θα δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλα,όλα μπορούν να γίνουν.
    Αν τα πιστεύεις...

    Και θα πετύχεις στα θέλω σου.Γιατί το αξίζεις..

    Φιλιά
    χχχχχχχχχχχχχχ

    υ.γ. Πέρασε η μπόρα,πέρασε(ελπίζω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. trelle μου

    μια ζωη ολο ανανεωνεται η λιστα των θελω μου :):) θελω ξανα και ξανα :)

    Ζω για να θελω...θελω για να ζω :)

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αρτου ομορφη

    κουλουρακια κανελας εφαγα προχθες που βγηκα για καφε 5-6 :):) Φτανει, τωρα και διαιτα....να μου ερχεσαι με καροτακια ωμα :):) Θα μασουλαμε και θα τα λεμε :)

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. dromaki μου

    γεματο εκπληξεις. Το κλαρι αυτο ειναι απο τον κηπο ενος φιλου. Θα του τηλεφωνησω κι αν υπαρχει ακομα θα του πω να το κρατησει :):)

    Δεν σταματαει ποτε η φαντασια σου και η ευρηματικοτητα :):)

    Τα θελω μου γινονται σιγα σιγα....στον δρομο ειναι ολα και μου ερχονται!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μωβουλα μου ομορφη

    ευχομαι ο Σεπτεμβρης σου να ειναι γεματος προκλητικες μερες.
    Απο αυτες που σε τραβανε απο την νυχτικια μολις ξυπνησεις και σε ωθουν στην δημιουργια!!

    Τα ειπαμε εκτενεστερα απο κοντα εμεις!

    σε φιλω γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φαραωνα μου

    η τυχη μου παντα δουλευει.....εσυ ομως τι εννοεις;;; :)

    Καλως μας ηρθες!!! Ευχομαι να περασες ομορφα και να γεμισες μπαταριες!

    Στην αψινθο μπηκες δυναμικα, μας ειχες λειψει!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ανιμαααααα


    περασε η μπορα;;; Ελπιζω μονο η εσωτερικη :)

    Σημερα θα βγω , με εχεις κολλησει ε!!

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πέρασε σου λέω.Πέρασε.
    Μέχρι την επόμενη φορά...

    Χε,χε..Εγώ όμως σήμερα δεν...
    (καλά,δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά!!!..)

    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανιμα

    μην το βαλεις
    εχεις πολλες πιθανοτητες να καεις!!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χμμμ...
    σούμα πολύ Δ παντού.
    άρα καλά τα πας.
    βλέπω πολλά 'θέλω' που γίνονται.
    και είναι δροσιστικό αυτό!

    καιδε μου λες
    την ανανεώνεις την λίστα εδώ?
    ατέλειωτο παιχνίδι

    μ'αρέσει!!!!

    και καλησπέρα
    με γειά το χρώμα
    είμαι μέσα για το φθινόπωρο!!!!
    ωραία μου φαίνονται όλα

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. maya

    ειδες τι ευκολα που φανταζουν ολα;; Και τα περισσοτερα ειναι....οπως ειπα και πιο πανω, ολα τα θελω μου ειναι στον δρομο και μου 'ρχονται. Λιγη υπομονη και φτανουν :)

    Καλο βραδακιιι

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα,καλό χειμώνα.
    Εγω ΘΕΛΩ να ερθει ο Χειμωνας,και το κρυο.
    Εαν θέλεις κάνε μια βόλτα και απο εμάς. Μπορει να σε ενδιαφέρουν τα 2 τελευταία θέματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν κάηκα μωρό μου.
    Δεν κάηκα..

    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. marie

    και ο χειμωνας μου αρεσει πολυ, αλλα σαν το φθινοπωρο τιποτα δε με συγκινει :)

    Πηγαμε πρωι πρωι και ηπιαμε ενα ελληνικο καφεδακι σε ενα καφενειο με τον Δ. Για 20 λεπτακια, οχι παραπανω. Εξω συννεφια και λιγη ψυχρα! Να μια υπεροχη στιγμη ευτυχιας να ξεκινησεις τη μερα σου :)

    Περασα κι απο σας. Ειδα για το κουκλοθεατρο και για την παρασταση "ο Μεγας αλεξανδρος και ο καταραμενος δρακος". Ευχαριστουμε για την ενημερωση για τα δρωμενα της περιοχης μας :) Μπραβο για την πληροφορηση και το μερακι σας!

    Καλη σου μερα Μαριε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. anima

    σημερα εχει τηλεφωνο
    εχω μερες να σ' ακουσω!

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. dee dee μου,οδήγησα ξανα φέτος το καλοκαίρι μετά από 3-4 χρόνια!
    Θαύμα για μένα...
    Θέλω κι εγώ να τα πούμε(υπάρχουν και ταξί)
    Αλλωστε θέλω και να πάμε στα αδέσποτα σην Πυλαία.Προθυμη είμαι για εθελοντισμό και αγγαρεία όποτε μe χρειάζονται.
    Σε φιλώ ευαισθητούλα ψυχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή