Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Παιχνιδι....πασα απο την Μαγια μου !

Αντιγραφω τους ορους απο την Μαγια


Το παιχνιδι ειναι
να ανεβασουμε ενα τραγουδι που μας ριχνει.




Εβαλα 3 βιντεακια, θα μπορουσα να βαλω πολλα.....τραγουδια που με ταξιδευουν.....γιατι οπως λεει και ο αγαπημενος μου αν ακους, τα τραγουδια δεν σε ριχνουν, ακολουθουν την ηδη υπαρχουσα διαθεση !!

Ακομα σ' αγαπω - Μιλτιαδης Πασχαλιδης



τα ησυχα βραδια - Αρλετα



Το τελευταιο αντιο (γραμμα) - Γιωργος Κιμουλης !!! ( το βιντεοκλιπ ειναι ασχετο αλλα αυτο βρηκα μονο :) )





UPDATE: ΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ :

anima

με το φεγγαρι αγκαλια

eirini

29 σχόλια:

  1. 2 απο τα πιο αγαπημενα τραγουδια και μια απαγγελια που - νομιζω πηγαινα ακομα σχολειο - το ειχα γραψει σε μια σελιδα και το ειχα κολλησει στο τοιχο μου.

    βεβαια οτι θα το δω οπτικοποιημενο με σκηνες απο lost...ουτε που μπορουσα να το φανταστω...

    με τιμα το "αγαπημενος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν ακους μου

    το lost δεν το εχω δει, αν και ειχε γινει σουσουρο και πρεπει να ηταν καλο. Εψαξα μηπως βρω κανενα αλλο με εικονες αλλα δεν.....εγω δεν ξερω να φτιαχνω βιντεακια.......και ιδου.....η φωνη του Κιμουλη με σκηνες σπο το lost :):):):)

    Το αγαπημενος το κερδισες με τον χαρακτηρα σου. Ειναι δυνατον ομως και να μην ησουν, με τετοια γουστα στις μουσικες σου;;; Δεν αφηνεις περιθωρια επιλογης :)

    Καλο μεσημερακι Λεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ήρθα να δηλώσω τη συμπαρασταση μου, στα του τσιγάρου.
    ήρθα να σου "πω", πως αφού το έχεις παρει απόφαση, δεν υπάρχει περίπτωση να μη το καταφέρεις.
    πρώην φανατική καπνίστρια η ίδια για πολλά χρόνια, μου κόστισε αφάνταστα που το 'κοψα (κι ακόμα βλέπω στον ύπνο μου πως καπνίζω), ντρέπομαι που το λέω, αλλά αν κι έχουν περάσει δεκαπέντε χρονάκια μου λειπει ακομα.
    όταν το αποφασισεις σοβαρά, θα τα καταφέρεις!

    μια συμβουλη: μη πινεις καφέ.

    θυμαμαι, τότε που το πάλευα, ενας ταξιτζής, μου ειχε πει: ο καφές ειναι ο ρουφιάνος του τσιγάρου!

    άψογος :))

    θα τα πας, μια χαρά: πείσμα θέλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριλενα

    ευχαριστω πολυ για το κουραγιο και τις συμβουλες!!!

    Καφε ομως γιατι να μην πινω, αφου μ' αρεσει :):):)

    Αν δω τα ζορια θα τον κοψω σιγουρα!

    Καλο μεσημερακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντως εχθές δεν κάπνισε παιδιά μπορώ να σας το επιβεβαιώσω!!! Μπράβο μωρό μου!

    DeeDee μου να πω πόσο χάρηκα που σε γνώρισα;...ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!

    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τα τρία τα αγαπώ. Με μελαγχολούν ναι! αλλά δεν με ρίχνουν.

    Ωστε αποφάσισες να κάνεις ένα τόσο όμορφο και μεγάλο δώρο στον εαυτό σου και μάλιστα πριν τα Χριστούγεννα; ΕΥΓΕ ! ! !

    Εκοψα το τσιγάρο πριν 10 χρόνια. Καφέ πίνω ακόμα. Και μάλιστα έχει άλλη, καλύτερη γεύση.

    Στο εύχομαι ολόψυχα να μην το ξαναβάλεις στο στόμα σου.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνη πες, πες τι καλο κοριτσι που ημουν :):)

    Εφαγα βεβαια οτι υπηρχε στο τραπεζακι....καροτακια, αγγουρακια, πατατακια κτλ κτλ :):)

    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αλεξανδρα μου

    σπανια με ριχνει ενα τραγουδι. Με μελαγχολουν πολλα, αλλα με μια γλυκια μελαγχολια σαν γλυκια αγκαλια:)

    Το εχεις κοψει 10 χρονια το τσιγαρο ε;;;; Μπραβο βρε Αλεξανδρα. Ειστε αρκετοι τελικα που τα εχετε καταφερει κι αυτο μου δινει μεγαλο κουραγιο. Ευχομαι να αντεξω κι εγω και 10 και 20 και 30 χρονια!! :):)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένα κομμάτια..πολύ καλή η επιλογή!!
    Μου έφτιαξες το απόγευμα..

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά μιλάμε σήμερα είναι η μέρα σου στις ατάκες!!!

    "Με μελαγχολούν πολλά, αλλά με μια γλυκιά μελαγχολία σαν γλυκιά αγκαλιά.."

    Έγραψες πάλι μωρό μου!!!

    Τη ήσυχα βράδυα εννοείται........

    Φιλιά
    Θα τα πούμε σε λίγο
    (πιστεύω...)

    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ τελεια κομματια..
    καλημερα dee dee μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστε μου ολες μου οι φιλες μυριζουν ναφθαλινη !!
    -Τελος!

    κοψε το τσιγαρο με το καλο
    και μετα θα σε βγαλω εξω
    να ακουσεις τραγουδια
    της προκοπης στο Μυλο ..εχει και συγχρονα που σε ριχνουν αν κι εσυ δεν πεφτεις με τιποτα!!!

    εν τω μεταξυ

    αυτο:

    Νεες μελετες στην Αποσυμπιεση οδηγουν στο συμπερασμα πως
    πρεπει μαλλον να ανεβασουμε και ενα που να μας φτιαχνει
    αλλα θα
    εντρυφησω εν ευθετω χρονω και θα σας ειπω τα καθεκαστα.

    που το αντιγραψατε τεμπελες..δεν ειναι οι κανονες ειναι πειραγμα στη Σουρεαλιστ που το μπλοκ της λεγεται Αποσυμπιεση κι ακομα δεν ηξερε πως να το παιξει ..

    πφφφφφφφφφ
    Σε χαλαει η Μαγια στο εχω πει!!!

    στο εχω πει!
    τωρα ακουει φλογερες

    μη πας !


    ματςςςςςςςςςςςς
    καλο σκ!!!


    υγ Η Στελλα ακουει τον Κυρ Αντωνη..λεω να παω πρωτα απο κει ..βλεπεις υπαρχουν και χειροτερααα!!!

    αχ!

    υγ : ερχεται μια μπορα παλι ολη δικη μου! στη χαριζω !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω καιρό να περάσω. Είδα τα μπάνερς συμπαράστασης, κι ήρθα να αφήσω αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

    ΚΑΙ ΠΕΦΤΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΝΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΚΟΛΟΓΕΙ!!!

    Το προσπερνώ...

    Ντηντόνι, βάστα γερά!

    Πιστεύω ότι όποιος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙ το κόβει στα σίγουρα το τσιγάρο.

    Τα δύσκολα είναι όταν στο επιβάλλουν εγκυμοσύνες, λόγοι υγείας και τέτοια. (Εννοείται ότι γενικώς είναι βλαβερό για την υγεία, μιλάω όμως για όταν κάτι σοβαρό σου χτυπάει ξαφνικά την πόρτα και σου δηλώνει ότι οι προειδοποιήσεις, δεν είναι για ντεκόρ πάνω στα πακέτα...)

    Κουράγιο, υπομονή κι επιμονή!

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πφφφφφφ κι εγω ερχομαι απο σενα !!

    ντοντ τζαμπππππππ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωχ τρως τα παντα γυρω σου Ντι Ντι μου
    αχ τι καλα που δεν ημουν στην παρεα σας και την γλυτωσα ;)
    Κιμουλης και Lost ε αυτο δεν μπορουσα ποτε να το φανταστω.
    το Lost είναι κολλημα, καλο αλλα απο καποια στιγμη και μετα σου σπαει τα νευρα γιατι "τραβαει" ανεξελεγκτα.

    σας περικαλω να με βαλετε στη λιστα με τους σκυλοφιλους γιατι εχω δυο τη Μεμα και τον Σακιλακο τον γαιδαρακο.φχαριστω.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα που αποφάσισες να το κόψεις Κατερίνα μου σε έβαλαν να γράψεις τα τραγούδια που σε ρίχνουν ? :))
    Συνωμοσία από τις καπνοβιομηχανίες το κόβω κι ελπίζω να μην έπεσες στην παγίδα τους ... δεν μπορεί να σε ρίξει τραγούδι εσένα :)

    Καλό βράδυ κούκλα μου !!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία τα τραγούδια! Εγώ πιστεύω πως όλα είναι ανάλογα τη διάθεση... Καμιά φορά ακούω τραγούδια που μου φέρνουν στο νου διάφορα. Κι άλλη πάλι φορά τα ίδια και δεν με συγκινούν ιδιαίτερα. Είναι όμως κι εκείνα που όοοποτε και να τα ακούσω κάτι μου κάνουν...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε παιδια

    ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!!!!

    ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΕΓΩΙΣΜΟΣ!

    ΘΑ ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ.

    ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. edelweiss

    Ειδικα μ' αυτη τη συννεφια τα κομματια ειναι ο,τι πρεπει, ετσι;; :)

    Χαιρομαι που σου αρεσαν!

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ανιμα

    εσενα ημουν σιγουρη οτι θα σου αρεσουν :) Κατι εχω καταλαβει ως τωρα για τα γουστα σου :)

    Εισαι καλεσμενη στο παιχνιδι, θα βαλω update σε λιγο!!

    Καλη εβδομαδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αρτιστακι μου

    καλημερα και καλη εβδομαδα κουκλαρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ταλι μου

    μ' αρεσουν και καποια καινουρια αλλα αυτα που εβαλα ειναι σταθερες αξιες. Τα καινουρια παιρνουν περιοδο δοκιμης για το αν θα αντεξουν στο χρονο μου :)

    Κατι πιο ανατολικα δεν εχει γιατι ο Μυλος ειναι ακριβως στην αλλη ακρη απο εδω που ειμαι εγω;; :) Γινεται να τα ακουσω σε cd;;; Το χειμωνα γινομαι σπιτογατος :):) Ελα και θα κερασω κρασακι στο σπιτι!

    Την δευτερη παραγραφο που λες, κατι μυριστηκα οτι δεν ταιριαζει, αλλα η τεμπελια μου δεν μου επετρεψε να το ψαξω περισσοτερο :) Ή λες να φταιει η Μαγια που με παρεσυρε;;; Διαλεξτε και παρτε οποια δικαιολογια ειναι καλυτερη :)

    Παω να δω ποιος ειναι ο κυρ- Αντωνης :)


    xxxxxxxxxx

    Μπορα ε;;; Ο καιρος και το οτι καταφερα να μην κανω ουτε τζουρα εδω και μια βδομαδα μου εχουν φτιαξει απιστευτα τη διαθεση!!

    Καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στελλαρα μου

    κι εγω σ' αυτο το συμπερασμα καταλληγω οσο περνανε οι μερες. Θα πρεπει να φτασεις στο σημειο να θελεις πραγματικα να το κοψεις και να εχεις θυμωσει πολυ με τον εαυτο σου γι' αυτη του την αδυναμια. Μονο ετσι θα εχεις αρκετο πεισμα για να περασεις τις συμπληγαδες :)

    Βασταω γερα ακομη...και οσο περνανε οι μερες μπορω να λεω πιο ευκολα "εκοψα το τσιγαρο" απο το "προσπαθω να το κοψω".

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ταλι

    παω κι εγω σε λιγο να δω....μου κινησες την περιεργια!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλικη μου

    Κιμουλης και lost....κουφο ε;;; :) Αυτο βρηκα μονο ομως :):):)

    Στην σκυλοπαρεα αμεσως.Κακως που δεν ησουν ηδη, γιατι και να μην ηξερα οτι εχεις τετραποδους φιλους στο σπιτι, κατι εχω ακουσει για διαφορεα αδεσποτα που φροντιζεις :)

    Λαθος μου, ζηταω συγνωμη :)

    Ερχομαι για χειμερινη μετακομιση :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ηλια μου

    μη μου ανησυχεις. Το θελω αρκετα πολυ για να μην κινδυνευω απο τραγουδια να αρχισω το καπνισμα :)

    Τα τραγουδια ειναι ευτυχια, ακομα κι αν καποιες φορες βοηθανε στο να μελαγχολησεις , ειναι επειδη το εχεις αναγκη. Δεν ειναι αρρωστια η μελαγχολια, εσυ το ξερεις :)

    Καλη εβδομαδα και δεν με σταματαει τιποτα. Φουγαρο να αναψουνε μπροστα μου, εγω ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΩ ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τζενη μου

    ετσι ειναι. Κι εγω πιστευω οτι η διαθεση προυπαρχει. Τα τραγουδια σε ταξιδευουν σε προορισμους που εχεις μονος σου επιλεξει....αυτα ανοιγουν μονο δρομους!

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλημέρα Κατερίνα!
    καλή εβδομάδα!!!

    μην αγχώνεσαι που δεν κάλεσες κανέναν! όποιος θέλει αυτοπροσκαλείται!!!!

    το τελευταίο αντίο με "έριχνε" κι εμένα πάντοτε και ήταν στις επιλογές μου!!!
    βασικά και τα τρία που διάλεξες!!!
    διάνα έπεσες!!!
    φτου σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κωσταντινε μου

    εγω αυτοπροσκαλουμε πολλες φορες στα παιχνιδια, αλλα που να ξερω αν εχουν κι αλλοι το θρασσος μου :)

    Χαιρομαι που σου αρεσαν τα τραγουδακια μου. Ειδες βιντεακι το γραμμα του Κιμουλη;;; :) Ασχετο!

    Καλη εβδομαδα!!!!!

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή