Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Ξαφνικός Έρωτας (Sudden Love) Trailer





Ξαφνικός Έρωτας (1984)

Η Ελένη είναι μια κοπέλα από την επαρχία που ήρθε στην Αθήνα πριν είκοσι χρόνια. Σήμερα είναι γύρω στα τριάντα, μια επίδοξη χορεύτρια που δε χορεύει πια, μια παντρεμένη γυναίκα που δεν είναι ερωτευμένη πια με τον άντρα της, που κάνει μια αδιατάρακτη αστική ζωή. Ο Γρηγόρης είναι ένας πετυχημένος οικονομολόγος, ένας καριερίστας, που έζησε στο Παρίσι πολλά χρόνια και νιώθει νοσταλγία για την Ελλάδα, όπου πέρασε την παιδική του ηλικία. Όταν συναντιούνται οι δυο τους, γεννιέται ανάμεσα τους ένας ξαφνικός έρωτας, που τους συναρπάζει απειλώντας τις ήσυχες ζωές τους. Ο έρωτας τους οδηγεί στη Λισσαβόνα και ίσως ακόμη μακρύτερα.

Σκηνοθεσία & Σενάριο: Γιώργος Τσεμπερόπουλος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης
Παίζουν: Μπέτυ Λιβανού, Αντώνης Θεοδωρακόπουλος, Νικήτας Τσακίρογλου κ.ά.

Η ταινία είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα «Τάλγκο» του Βασίλη Αλεξάκη (Εξάντας, 1981)

could it happen to you???

18 σχόλια:

  1. Πλλλλάκα μΕ κάνεις??????

    Άλλη βαλτή από δω...

    Yes, it could!

    And it should!!!

    Why not, diladi?

    Sto pigadi katourisa?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβερη ταινια...

    το νερο που μαζεψε απο την λισσαβωνα και η διαπιστωση πως το talgo που την αποκαλουσε ποτε γλυκα, ποτε με παθος ηταν καποιο προιον η καποια γραμμη τρενου αν θυμαμαι καλα!

    μουσικη θεϊκη...δεν το συζητω.

    καλη εβδομαδα και φιλια : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ!Deedee μου!Συμβαινουν συμβαινουν!Ολα μπορει να συμβουν σ αυτη τη ζωη!Εξαρταται παντα απο τις αναγκες του καθε ανθρωπου!Σε φιλω!Με ταξιδεψε!



    Υγ.Σημερα δεν ειχα νετ και λυσσαξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. NAI...
    Στην ταινία ακουγόταν και το ομώνυμο τραγούδι "Ξαφνικός Ερωτας" από τη φωνή της Βιτάλη... Παλιότερα του είχα αφιερώσει ένα ποστ:
    http://adaeus.blogspot.com/2007/06/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα αρχισετε να γελατε αλλα την ταινια δεν την εχω δει, ουτε την ηξερα καν :) Το βιβλιο εχω διαβασει και ψαχνω μανιωδως να το βρω να το ξαναδιαβασω γιατι πανε χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στελλαρα μου

    .....yes it should!!!!



    mama mia μου

    δεν θυμαμαι να σου απαντησω για το ταλγκο, κι εγω κατι για τρενο θυμαμαι. Θα το ξαναδιαβασω και θα σου πω.



    Φαραονα μου

    και βεβαια συμβαινουν, απο τα πιο απλα μεχρι τα πιο τρελλα συμβαινουν γυρω μας, πισω απο παραθυρα και τοιχους γεματα εκπληξεις!!!


    Adaeus μου, Αντρεα μου :)

    η φωνη της Βιταλη ειναι απιστευτη.....και η ιδια ως γυναικα! Ειδα την αναρτηση.....το μυστικο της ειναι η απλοτητα και η αμεσοτητα!!


    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ημουν σε σενα για να σου αφησω φιλακι και κοπηκε το -νετ.Τωρα που ξαναηρθα ειδα τις απαντησεις σου.
    Μ εκανες να χαμογελασω με το''πορτες και τοιχους''.
    Καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Φαραονα μου

    σε 5 λεπτα αρχιζω δουλιτσα. Αγχος, σημερα ειναι μια δυσκολη μερα!!!

    Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xmmm κι μενα μου αρεσε αυτη η ταινια οταν την ειχα δει παλια.
    χμμμ λοιπον τπτ δεν ειναι τυχαιο.
    γιατι καποια στιγμη στη ζωη μου που ερωτηθηκα, απαντησα Λισσαβωνα. και εζησα εκει 2 χρονια, ισως επηρεασμενη απο αυτη την ταινια, τωρα που το σκεφτομαι.
    μπορει. ποιος ξερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ήμουν τρυφεράκι / μικράκι όταν την είδα...

    θυμάμαι τον καλό μου πώς μου έσφιγγε το χέρι όταν παρακολουθούσαμε σκηνές όπως το πακέτο με την κασέτα & το μπουκαλάκι που έφτασε από το Παρίσι ή τις πανέμορφες μέρες που πέρασαν στη Λισσαβώνα

    ερωτεύτηκα και τα fados και τη χώρα

    δεν τα χω καταφέρει να πάω (ακόμη!)

    όμως έλιωσα το cd του Σπανουδάκη με την αξεπέραστη Βιτάλη κι επίσης εννοείται πως αγόρασα το "talgo"

    είχα τη χαρά και την ευλογία να γνωρίσω και τον ίδιο τον Βασίλη Αλεξάκη κάποια χρονιά στο φεστιβάλ κινηματογράφου...

    το έχω ακόμη το βιβλίο ... λίγο διαλυμένο μεν, αλλά το έχω!

    είχα αναφερθεί κι εγώ σε παλιότερη ανάρτηση σχετικά με τη μουσική (είναι από τις πολύ πολύ αγαπημένες μου εδώ και χρόνια)

    επίσης έχω γράψει στη λίστα με τα θέλω μου να πάω στη Λισσαβώνα παρέα μ'έναν ξαφνικό (& έντονο) έρωτα

    εφηβικό όνειρο που δεν πραγματοποιήθηκε?

    πες το κι έτσι...

    σ'ευχαριστώ που άνοιξες ένα κουτάκι γεμάτο πανέμορφες αναμνήσεις που μοσχοβολούν έρωτα

    φιλάκι καληνύχτας κοριτσάρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. aliki

    Δεν εχω παει Λισσαβωνα, θα θελα να μπορω να ζω για λιγο καιρο σε διαφορα μερη. Αν ειχα την οικονομικη δυνατιτητα νομιζω αυτο θα εκανα, να ταξιδευω και να μενω σε μερη που λατρεψα στα ονειρα μου να δω αν με κερδιζουν και στη ζωη!

    Καλημερα!


    Μωβιτσα μου

    θα ερθει, θα ερθει οταν θα εισαι ετοιμη να το δεχτεις και θα σε παει σε αλλη Λυσσαβωνα, σε μια δικη σας εδεμ, μονο δικη σας που μπορει στον χαρτη να εχει ενα οποιοδηποτε ονομα !

    Καλημερα κουκλαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν θα μπορούσε λεει μα και βεβαια

    ασε που εγω ολο κατι περιεργες καταστασεις τραβαω

    αλλιως δεν το φχαριστιεμαι βρε αδελφε

    Υ.Γ ξερεις εσυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα κανεις καμια καινουρια αναρτηση για μας που δεν εχουμε δει αυτη τη ταινια και δεν πολυβλεπουμε γενικως ελληνικο κινηματογραφο???
    να μην ειματσε ασχτεοι επι του θεματος??

    αλλη θερμη παρακληση μπορει να μην αφορα ζωντανα για μας που δεν εχουμε τετοιες μεγαλες ευαισθησιες???:::))))

    ουφ???

    Τον Αdaeus γιατι τον λες ετσι?
    -Σπυρο τον λενε!!!!

    makia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντρεα τον λενε, μην πας να με ξαναμπερδεψεις, νταξει μαγισσουλα;;;

    Δεν εχω διαθεση να αναρτησω τιποτα. Μολις μου ερθει καμια αναλαμπη θα σε ενημερωσω με μειλ να το δεις πρωτη :)

    Γενικα λιγο βολοδερνω εδω μεσα τελευταια :)

    Φιλακια Ταλι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρτου μου

    εχεις εναν μαγνητη να τραβας καταστασεις που δεν σου αρμοζουν, βρες τροπο να πεταξεις τον μαγνητη για να δεις τι θα πει ευχαριστιεμαι!!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σπύρο με λένε ;-) χαχαχαχα Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σπυραντρεα ερχομαι απο σενα για ξεκαθαρισμα!!! iq μπιφτεκιου εχω και εχω μπερδευτει τοσο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή