Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Message in a bottle - Photostory

το χρειαζομουν!

18 σχόλια:

  1. ...κι οταν το χρειαζομαστε ...
    ...και το θελησουμε...
    ...ερχεται...
    η το βρισκουμε...






    ολα ναναι καλα ...παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστα Φαραονα μου!

    Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ωραιο :)
    αχ μακαρι να ειναι ετσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αρτιστακι μου

    παιζει μεγαλο ρολο σε τι κατασταση εισαι οταν βλεπεις μια ταινια. Οταν ειχα δει αυτη την ταινια ημουν .......πως να το πω, ημουν αδεια, αυτο το αδειασμα που σε κανει να νιωθεις νεος, καινουριος και να στεκεσαι γερα στα ποδια σου. Τοτε ειχα την καταλληλη αποσταση απο τα παντα και ημουν ολοκληρη. Οταν μπλεκονται τα πραγματα εκ των πραγματων χανεις κομματια σου στο δρομο.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μου λες??
    εμενα πως με κοβεις αν τη δω αυτη την ταινια το σκ που θα παω να παρω μια ακομη ?
    -χαρακιρι η αυθυποβολη?

    ::)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. loipon θα κανω κι αλλο παιχνιδι με αγαπημενες σκηνες απο αγαπημενες ταινιες ..εισαι??

    -καποιος μου πηρε το καλο μου κεφαλι και μου βαλε της Πολυαννας..:)μη σκιαζεσαι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταλι μου

    σε αυτο το σημειο δεν σε εχω καταλαβει ΚΑΘΟΛΟΥ. Μπορει να την θεωρησεις μια σαχλη ταινια :)

    Θα ηθελα να τη δεις και να μου πεις!!!!

    Αν βρω χρονο θα σου γραψω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xmmmmm....
    ειμαι μυστηριο τρενο εγω::))
    οκ να μου γραψεις!!
    ΘΑ ΤΗ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!

    (δεν μοιαζει..




    ................ειναι απειλη!!!!):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψιτ προθυμούλα??? Εχεις πρόσκληση... και μια αγκαλίτσα από τον Κέβιν δώρο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ Θέε μου όταν είχα πρωτοδει το μπλογκ σου, αυτό μου ήρθε στο νου.

    Θα την πάρω κι εγώ να την ξαναδω. Γυρίζω πισώ σε φαντάσματα που τρέχουν στα κύματα αλλά έχω τάσεις μαζοχισμού...θέλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με απειλησε;;; Καταλαβα καλα;;; (γιατι ενιοτε μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινομαστε!)



    Αχ εχε χαρη που σε ταλαιπωρω τελευταια και δε θελω να σου γκρινιαζω, απο την αλλη βδομαδα ετοιμασου για γκρινιες....μεχρι τοτε ξεσπαω στη Freedula :)

    Ταλι μουυυυ φιλακιααα :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανδρεα μου

    ειδα κι ανταποκριθηκα, στο αλλο δωματιο εβαλα κιολας το παιχνιδακι σου. Εδω ειναι το σοβαρο μου δωματιο.... (φαντασου!!!) απο διπλα παιζω στα διαλειμματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Freewoman

    αυτη την ταινια ειναι να την ξαναδεις, μεσημερι Κυριακης, μονη στο σπιτι και να μην εχεις να κανεις τιποτα μεχρι το πρωι της Δευτερας. Η ψυχη γεμιζει ονειρα και θελει χωρο να τα απλωσει μετα!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πώ, πώ...Και όσο θυμάμαι πόσο είχα μελαγχολήσει όταν είδα για πρώτη φορά αυτήν την ταινία... Μα να τους πάνε όλα τόσο μα τόόόόόσο στραβά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. artanis καλωσηρθες!

    Τους πανε ολα οντως τοσο στραβα αλλα σου μαθαινει ενα ωραιο τροπο να θελεις να ζεις, ετσι δεν ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε τώρα μου κίνησες την περιέργεια! Θα την δω!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χα, δεν μαζεύεσαι εσύ ε;

    Θα πάρω άλλα μέτρα δραστικότερα! Εξαφάνισε με και κράτα μόνο αυτό που θες. Τι είναι αυτό τώρα; Με καλοπιάνεις; Τόσο φθηνά θα την βγάλεις; Και το εξοχικό στα βόρεια που λέγαμε; Δεν θυμάσαι; χμμμ!

    Καληνύχτα :)) βασανάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή