Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Αρλετα - Τσαι γιασεμιου

Περαστικα Αρλετα της καρδιας μας!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Εχω στενοχωρηθει παρα πολυ με τη Αρλετα.. Μακαρι ολα να πανε καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγω το ιδιο Deedee μου!Το ευχομαι,γιατι ειναι ανθρωπος με ηθος και ευγενεια ψυχης,εκτος απο αξιολογη καλλιτεχνης.Τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τσαϊ γιασεμιου, το μπαρ το ναυαγιο και τοσα αλλα...

    ΠΡΕΠΕΙ να γινει καλα να τα ξανατραγουδησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη Αρλέτα των νεανικών μας χρόνων... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καθαρματάκι που είσαι; Χιονίζει βρε, έφτιαξες χιονάνθρωπο; Γέλασες; Γέλα, όπως κάνεις πάντα σαν μωρό, να φωτίσεις τις νύχτες. Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηρθα ξανά. Να σε ευχαριστήσω για την σύσταση. Και να σε ευχαριστήσω για αυτό το χαμόγελό σου που δεν μοιάζει με κανένα. Ακόμα και που μένεις μακριά όταν δεν σ' αγγίζουμε, ακόμα που έρχεσαι τόσο κοντά όταν το αισθάνεσαι.

    Είσαι η κλέφτρα της καρδιάς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που είσαι;;;

    Σε πλάκωσε καμιά χιονοστοιβάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σπέρα σπέρα...
    Επέστρεψα χιονισμένος...
    Καλημέρααααααααααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα σε ολους!!!!

    Ολο λεω να αλλαξω αναρτηση, κατι καινουριο, κατι ζωντανο....ψαχνω ψαχνω αλλα ουτε στα συρταρια του μυαλου ουτε πουθενα δεν υπαρχει.....θα ερθει που θα παει!!!


    Freedula μου

    τι σε επιασε;;; Με ερωτευτηκες λογω σαχλεντινου ;; :)

    Ερχομαι απο εκει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι τρελλή; Βγάλε γρήγορα το by γιατί θα σφαχτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή