Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Καλη εβδομαδα!

Στίχοι: Δημήτρης Τσιούλης
Μουσική: Αντώνης Παπούλιας
Πρώτη εκτέλεση: Μοντάζ

Τι κόσμος είναι αυτός που ψάχνει
στο φεγγάρι να βρει αλήθεια στο κενό
τι κόσμος είναι αυτός
που πάει στο φεγγάρι
και τα παιδιά του πολεμά

Ε ουρανέ κάθισε μαζί μας
κάτσε ν' ακούσεις μια πενιά
φίλε παλιέ μην προσπαθήσεις
να μας κεράσεις μαχαιριά

Τι κόσμος είναι αυτός
πουλάει συνειδήσεις
καταβροχθίζει συνεχώς
τι κόσμος είναι αυτός
που πλημμυρίζει δάκρυ
τι δακρυσμένος ουρανός

Ε ουρανέ...

Ηθοποιοί που παίζουν
που παίζουν κάποιο ρόλο
σε μια απέραντη σκηνή
νεκρομανείς γυρεύουν
γυρεύουν να τους δώσεις
σε κάποιο ηρώο προτομή

Ε, ουρανέ...

9 σχόλια:

  1. Εχεις δικιο κουκλα μου!Τι κοσμος ειναι αυτος!Ομως παντα υπαρχει ελπιδα κι αυτη κατοικει μονο σε σας που ειστε τα νιατα.Προσπαθειστε λοιπον οσο αντεχουν οι δυναμεις σας, για το καλυτερο!Μ αρεσει πολυ το τελευταιο γυρισμα του τραγουδιου!Σε φιλω πολυ!Σου αφησα μειλ και στο flickr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. faraona μου

    δικιο εχεις, αλλα κουραζομαστε κι εμεις καποιες φορες με αυτα που βλεπουμε :) ...... μηπως να ριξω το μπαλακι κι εγω στις μικροτερες γενιες ; :)

    Σε φιλω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. roadartist

    μια φορα καταφερα να δω το μπλογκ σου και μετα εξαφανιστηκες. Μηπως κατι δεν κανω εγω καλα;;;

    Να περνας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΧΑ γραψει ενα σχολιοκαταπελτη για τις μουσικες προτιμησεις των ανταεουςντιμαγια....


    αν το κατεβασες θα σ εκατεβασω απο το αρμα...

    επαναλαμβανω που ειναι το σχολιο μου?????????????????

    δεν θα μπορεσω να ξαναγραψω κατι τοσο εξυπνοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στο κατω ποστ ηταν::::::::((((((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλι μου

    μη μου στενοχωριεσαι για πραγματα που δηορθωνονται :)

    Καλημερα και καλη εβδομαδα!!!!!

    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφου η καθε γενια εχει 25 χρονια,αρα εσυ εισαι στη φαση του ''διδω'' ενω η δικη μου γενια ειναι πια στη φαση του ''εδωσα''.Αυτο δεν εχει την εννοια του΄''εδωσα'' και τωρα δεν κανω τιποτα.Εχει την εννοια, για μενα παντα, του ''σκασε τωρα και κολυμπα γιατι ειναι των νεων η σειρα''Εσυ ομως κι οπως κι ο καθενας μπορει να κανει οτι θελει φυσικα!Κατα το δοκουν.Σε καλημεριζω!(ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΟΥΡΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΠΙΤΙ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή