Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!!!


Στις 29.9.2004 ο κ. Τσίλογλου κατέθεσε μήνυση ενώπιον του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, διότι στις 23.9.2004 αυτοκίνητο με αριθμό πινακίδας ΝΒΒ 3584 άρπαξε ένα σκυλάκι, το οποίο φρόντιζε ο ίδιος. Στη μήνυση του αναφέρει ότι επειδή έχουν εξαφανιστεί με τον ίδιο τρόπο και άλλα ζώα, έχει πληροφορίες ότι προωθούνται στο τσίρκο για τροφή των άγριων ζώων.

Η υπόθεση δεν προχώρησε και κανείς δεν μας είπε πού πήγαν όλα τα ζώα, τα οποία εξαφανίστηκαν. Το τσίρκο περνά, όμως, στην αντεπίθση, και μηνύει τον κ. Τσίλογλου για δυσφήμιση της επιχείρησής του. Η δίκη έχει οριστεί για τις 14.2.2008.

Μπορεί και πρέπει ο καθένας από εμάς, ο οποίος γνωρίζει τις θλιβερές συνθήκες διαβίωσης των ζώων στα τσίρκο, αλλά και τον αγώνα που δίνει όλη η Ευρώπη για την κατάργηση των τσίρκο με άγρια ζώα, να στηρίξει αυτή την προσπάθεια, την θετική έκβαση της οποίας επιθυμούμε όλοι εμείς που είμαστε ή θέλουμε να λεγόμαστε πολιτισμένοι.

Αν θέλετε να υποστηρίξετε τον κ. Τσίλογλου, και μέσω αυτού, τον αγώνα όλων μας κατά των τσίρκο με άγρια ζώα, μπορείτε να κατεβάσετε τη φόρμα από εδώ, να την υπογράψετε όσοι επιθυμείτε, και να μας τη στείλετε με fax στον αριθμό 2310323258.



Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!

22 σχόλια:

  1. Deedee το κατεβασα να υπογραψω και δεν γινεται γιατι?Πες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν σου βγαζει την αιτηση εννοεις;;;

    http://i167.photobucket.com/albums/u139/dafni03/Untitled-1.jpg

    αυτη ειναι η διευθυνση που εχει την αιτηση. Στειλτην με φαξ κι αν μπορεσεις μασε κι αλλες υπογραφες!

    Ευχαριστω παααααρα πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΜΑΣΟΥΜΕ ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΞ ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΩ ΜΕ ΦΑΞ.

    ΠΕΙΤΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!

    ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αληθινά πιστεύεις
    οτι κοιτάνε τις υπογραφές?
    οτι μετράνε για κάτι?
    για όποιο ζήτημα...

    :(


    πολύ δυσάρεστη είδηση αυτή.
    δεν το χωράει το μυαλό μου...

    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς δεν θα μπορέσει να αποδειχθεί τίποτα για τα αδέσποτα που γίνονται τροφή....

    Φυσικά και εκτύπωσα την φόρμα και θα γεμίσω πολλές για να στείλω, χωρίς όμως να ελπίζω...

    Η Ελλάδα που δεν φροντίζει τους ανθρώπους δεν θα διστάσει να κλείσει τα μάτια στα προβλήματα των ζώων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ δυνατή και τρυφερή ταυτόχρονα πρωτοβουλία. Μπράβο σου και σένα που την προωθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έχω υπογράψει κατερίνα μου

    σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία να συμμετέχω...

    επίτρεψέ μου να έχω κι εγώ τις αμφιβολίες μου ότι θα γίνει κάτι μ' αυτό...

    αλλά η αρχή είναι το ήμισυ του παντός

    καλό μας ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα συμφωνησω με ολους σας.
    Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορεσει να αλλαξει κατι. Ας φανει οτι ειμαστε πολλοι που διαφωνουμε μ' αυτο που συμβαινει.

    Πολλοι φοβηθηκαν να υπογραψουν για να μην βρουνε τον μπελα τους λενε. Η διατυπωση της υπευθυνης δηλωσης ειναι αοριστη και δεν δεσμευει κατα την δικη μου αποψη. Υπογραφουμε εναντια στο γενικο συμβαν κι οχι εναντιον του συγκεκριμενου τσιρκου.

    Καλημερα σε ολους και σας ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα κι από δω ντη ντη μου,

    ΑΧ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΙΡΚΑ ΤΗΝ ΠΤΝΑΝΑ ΜΟΥ!!!!! ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΛΕΜΕ, ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΔΩΝΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ….

    ΑΝΤΕ προς ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕΡΙΑ….

    ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑΪΖΟΥΝΕ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥΣ ΜΟΡΤΑΔΕΛΑ!!!!

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ,

    Μ’ αυτά τα έρμα τα χιλιοβασανισμένα και χιλιοφυλακισμένα ζώα…

    ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΑΜΑΤΑ; ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ Σ’ ΑΥΤΑ; ΝΑ ΜΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΥΤΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΞΑΝΑΣΤΗΝΟΥΝ ΚΙ ΕΝΑ ΚΟΛΟΣΣΑΙΟ ΠΑΛΙ; ΜΕ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ, ΘΑ ΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ, ΘΑ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΡΕΑΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΔΙΟΞΙΝΕΣ…

    Φιλι φιλι ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πες τα ρε Γιαννη!!!

    Νιωθω τοσο μικρη καποιες φορες....και σαν εξωγηινη οταν βλεπω να πηγαινουν στο τσιρκο τα παιδακια για να βλεπουν πως περπαταει στα 2 ενας ελεφαντας. Ποσο μυαλο θελει για να καταλαβουν οτι κακοποιουνται για να μαθουν να κανου ολα αυτα τα κολπα, κι αν μη τι αλλο στερουνται την ελευθερια τους με βαναυσο τροπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα.θα στειλω κι εγω σημερα την υπογραφη μου με την ελπιδα να γινει κατι..δυνατη πρωτοβουλια απο μερια σου..μπραβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστω Κατερινα μου

    δεν εχουμε να χασουμε τιποτα, ας προσπαθησουμε!!!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν μπεις στο μπλογκ της Lemon και δεις την φωτο που εχει αναρτησει θα λιωσει το μεσα σου!
    Πιστευω να μαζευτουν πολλες υπογραφες.Μακαρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαραονα μου

    πηγα και ενιωσα αυτο ακριβως που ειπες!

    Χαιρομαι πολυ για την συμμετοχη σας!!! Αντε να δουμε τι θα καταφερουμε, με το λιθαρακι μας!

    Φιλια κι ευχαριστω παλι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ εδώ, dee dee μου,
    να είσαι καλά που είπες να περάσω.
    Τι να πω... δεν θέλω καν να σκεφτώ την Ήρα, το Μούκο και τη Μαρίκα, να γίνονται μεζεδάκι για κάποιο λιοντάρι... ανατριχιάζω και μόνο στη σκέψη.
    Θα το κάνω αργότερα, επειδή σπίτι δεν έχω fax. Σίγουρα θα το κάνω κι ελπίζω να πιάσει τόπο αυτή η προσπάθεια.
    Καλή τύχη.
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. nefelli μου

    να 'σαι καλα κι ευχαριστω πολυ πολυ για την συμμετοχη σου!!!

    Δε θα χαθουμε, θα σου ξαναρθω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέγραψα! ΓΕΙΑ ΣΟΥ dee dee ΕΠΑΝΉΛΘΑ ΚΙΑΣ ΑΡΓΗΣΑ. ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγνωμη τωρα
    αλλα συγνωμη τωρα τι θελεις να πεις ?διοτι και μενα μου φαινεται πως να το πω ..απεχθες??ειδεχθες
    αηθες

    μαζευουν τα αδεσποτα η κλεβουν για να ταιζουν τα αγριμια στο τσιρκο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. croft μου

    που εξαφανιστηκες....ξεκολλησαμε απο την Ρωμη;;; :) Θα ερθω απο εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tali μου

    πολυ καλα καταλαβες!!! Αν και εγω ειμαι γενικα εναντια στο να εκμεταλλευονται ζωα στα τσιρκο. Υπαρχουν τσιρκο μονο με ανθρωπους και κανουν εκπληκτικο προγραμμα.

    Καλημερα και φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάρα πολύ καλή η κίνηση σου!!
    Θα υπογράψω αμέσως :)
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή μου την κατέβασα θα την εκτυπωσω ομως απο δευτερα και θα την στειλω, γιατι δεν εχω εκτυπωτη στο σπιτι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή