Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Λεω να ....


Μπορει να αφεθεις σε ενα ονειρο, ενα απλο ονειρο που ομως μοιαζει απιαστο;; Ενα Σαββατοκυριακο να κλεισεις το τηλεφωνο, να εξαφανιστεις απο ολους και να το περασεις τριγυρνωντας με ενα αγαπημενο σου προσωπο. Να πατε για καφεδακι το πρωι, να περπατησετε μια βολτα σε ενα ομορφο τοπιο, να μαγειρεψετε το μεσημερι κατι μαζι παιζοντας, να ασχολειθειτε με κατι ευχαριστα δημιουργικο, να πατε σινεμα ή να παρετε μια ομορφη ταινιουλα σπιτι και να κοιμηθειτε τα χαραματα ξερωντας οτι δεν εχει να σας ξυπνησει τιποτα αναγκαστικο την επομενη μερα.

Λεω να το κανω κι απο Δευτερα θα με βοηθησετε να ζησω με τις τυψεις μου!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ......ΝΑ ΤΟ ΑΔΡΑΞΕΤΕ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!

25 σχόλια:

  1. Με αφορμη το παιχνιδι που επαιξα στο δευτερο μπλογκ μου, θυμηθηκα οτι καποτε ημουνα ροκ, μεσα κι εξω!

    Ενα λατρεμενο τραγουδι απο την εφηβεια μου με γυρισε πολυ πισω, ελπιζω να το ευχαριστηθειτε κι εσεις. Το e-snips εχει παθει κατι και θα χρειαστει να πατησετε πανω στο play δεξια για να το ακουσετε.

    "το ροκ ο,τι και να 'σαι
    αμα δεν το 'χεις να το φοβασαι"
    Κραουνακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι...ετσι κοριτσι μου!

    κι εσυ κι εμεις να το αδραξουμε...φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. DEEdee

    Ax !ακομη κι αυτο που λες για τη Δευτερα το πρωι ....δειχνει ποσο μα ποσο rock εισαι βρε κοριτσι μου!

    Να περασεις καλα το Σαββατοκυριακο σου ...ευχομαι με ολα τα τηλεφωνα κλειστα και μονο μ αυτους-ον-ην που θελεις ναχεις κοντα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Is there anybody there : Γεια σου Κατερίνα… Γεια σε όλη την blogoπαρέα :P
    Είχα πολύ καιρό να μπω στο Internet…Αυτό το τραγούδι είχα ξεχάσει ότι υπάρχει.
    Να σαι καλά που μου το θύμισες :)
    Τι κάνετε; ΤΙ ΕΧΑΣΑ;
    Καλό Σαββατοκύριακο τα λέμε την Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ελπιζω αυτο με το τηλεφωνο να το εκανες τελικα και να το εκλεισες. αλλιως εκανες μισες δουλειες.

    καλα να εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντριιιιιιιιιιν... Εγώ είμαι, ήρθα να διακόψω το σ/κ που λέγαμε :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το κάνεις, κοριτσάρα μου!!!!

    Να το κάνεις ΚΑΘΕ σ/κ άμα γουστάρεις!!!

    Ροκού μου, εσύ!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ τι καλη ιδεα. τι ομορφο και μακρυνο που μου ακουγεται. ναι να κλεινεις το τηλεφωνο και να χαλαρωνεις με τα υπολοιπα, αν δεν εχεις γεροντες ανημπορους που ανα πασα στιγμη μπορει να παθουν κατι.
    καλημερουδια και φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τες και οι επαναστάσεις! Θέλω κι εγώ τώρα, ζήλεψα!

    Τύψεις; Είσαι καλα; Εχουμε ξεχάσει πια πως θα έπρεπε να είναι η ζωή μας και τα έχουμε κάνει όλα μια ευθεία γραμμή. Τύψεις θα έπρεπε να έχεις που αυτό δνε το κάνεις κάθε Σββατοκύριακο.

    Σε φιλω πολύ, να περνάς τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακούς εκεί τύψεις!
    Από πότε η πράξη της λέξεως ΖΩ έχει στις αποσκευές της τύψεις;

    Να καλοπεράσεις και να καλοπερνάς πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βασική προϋπόθεση να υπάρχουν όλα αυτά
    Μου έλειψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. mama mia μου

    σχεδον τα καταφερα. Δυο μικρες παρεμβολες - υποχρεωσεις, για λιγη ωρα και το υπολοιπο Σαββατοκυριακο ηταν δικο μας. Το Σαββατο βγηκαμε και ειχα πολυ καιρο να περασω τοσο ωραια. Συνομωτησε και το συμπαν και πηγαμε σε ενα μπαρακι που ειχε καταπληκτικη live μουσικη. Πηγαμε και για καφεδακι σε μια καφετερια που συχναζαμε πολυ οταν ειχαμε πρωτογνωριστει. Πρεπει να ειχαμε πανω απο χρονο να παμε οι δυο μας εκει. Ηταν ενα απο τα πιο ομορφα Σαββατοκυριακα που εχω περασει με τον Δ. απλο και υπεροχο!

    Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. faraona μου

    οπως εγραψα παραπανω σχεδον τα καταφερα :) Γεμισα μπαταριες μεσα σε 2 μερουλες χωρις να απομακρυνθω απο το σπιτι μου :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κωνσταντινε μου (outopios)

    που χαθηκες;; Εχασες τιποτα και πολλα. Τι να σου πω, ψαξε μηπως βρεις τιποτα ενδιαφερον :)

    Το τραγουδι αυτο ηταν το αγαπημενο μου στο Γυμνασιο........το ξεθαψα χθες και το ερωτευτηκα ξανα :) Οι scorpions ηταν ενα με μενα μεχρι να βαψουν τα μαλλια τους . :)

    Θα ερθω απο σενα αργοτερα.

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αν ακους

    δεν το εκλεισα, υπαρχουν υποχρεωσεις που δεν μου επιτρεπουν να το κλεισω, αλλα καλα τα καταφερα κι ετσι :)

    Καλη εβδομαδα!!!

    υ.γ. καποια στιγμη θα τα κανονισω ολα ετσι ωστε να μπορω να κλεισω και το ρημαδι το τηλεφωνο!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανδρεα μου

    ....σας ομιλει ο προσωπικος τηλεφωνιτης, μετα τον χαρακτηριστικο ηχο αφηστε το μηνυμα σας.........μπιπ

    Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στελλα μου

    καθε Σαββατοκυριακο;;;; Θελεις να με χασεις απο τυψεις;;;; Ενα Σαββατοκυριακο το μηνα ειναι μια καλη αρχη δε νομιζεις;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. aliki

    δεν εχω γερους, αλλα και οι νεοτεροι ειναι απαιτητικοι μερικες φορες :) Οταν γινουμε γονεις θα τους καταλαβουμε καλυτερα, απλα ελπιζω να μη τους αντιγραψουμε και κανουμε τα ιδια :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. freedula μου

    "Τύψεις θα έπρεπε να έχεις που αυτό δεν το κάνεις κάθε Σαββατοκύριακο."

    εετσι....εεετσιι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηχε μου

    απο τοτε που παψαμε να εχουμε εμπιστοσυνη στις αληθειες μας!!.....λιγο μετα τα 18 πρεπει να ηταν αν θυμαμαι καλα :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καραμελενια μου

    ειμαστε κατα το πλειστον αχαριστοι στα οσα καλα εχουμε, τα αντιμετωπιζουμε σαν δεδομενα, λες και μας τα χρωστουσε η ζωη......εσυ ξερεις καλα οτι δεν ειναι ετσι :)

    Κι εμενα μου λειψες, μυριζει ανοιξη και σε θυμηθηκα, δεν τα καταφερα να κρατησω αλλο τον χειμωνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Deedee
    Καλη βδομαδα!

    Τι βλεπω?....τυψεις?Μπααααα!!!
    Χαιρομαι που περασες καλα .φιλι.


    Aλλα η ροκια ...ροκια!Μην ξεχνιομαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μια όμορφη Δευτέρα να έχεις...
    Η περιγραφή σου πέρα από τις εικόνες που δημιούργησε μπρος στα μάτια μου
    με έκανε να αισθανθώ αυτή την γεμάτη μέρα, αυτή την γεμάτη νύχτα, σαν να ήμουν μέσα, σαν σε συνειδητό ονείρεμα.
    Ειδικά την στιγμή του μαγειρέματος μύρισα την σάλτσα... :)
    Είθε αυτές οι μέρες να πολαπλασσιάζονται...

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να αφθούμε στο όνειρο, έστω για ένα ΣΚ. Φιλιά καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χχμμμ μια χαρα μου ακουγεται..καθολου δυσκολο..για πε..πως πηγε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή