Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Δευτερα


Καποιες φορες νιωθω τον χρονο στις τσεπες μου σαν ψιχουλα. Τον πεταω πισω σαν τον κοντορεβυθουλη, να κοιταξω να θυμηθω οτι εζησα. Κι οταν γυρναω το κεφαλι, τον εχουν φαει ευτυχως τα πουλια. Και μενω να αναρωτιεμαι αν εζησα. Τι περισσοτερες φορες εχω να θυμαμαι χαμογελα, άλλες φορες πονο. Και τα δυο, αποδεικτικα ζωης. Κλεινω τις αναμνησεις σε τρυπια συρταρια να σκορπουν οι ασημαντες μεσα απο τις τρυπουλες, να εχω παντα χωρο για νεες. Και να δεις τι ομορφες σκαλωνουν και μενουν. Κατι λαμπρα χαμογελα, κατι φωτειναι ματια, κατι αγγιγματα φευγαλεα.
Εφτασα σε αλλη μια Δευτερα. Καινουρια αρχη. Εχω ολη την εβδομαδα μπροστα μου για σχεδια και υποχρεωσεις. Η αρρωστια ξεφτισε. Με εφτυσε πισω στη ζωη και μου ψιθυρισε "κολυμπα!". Το Σαββατο εκανα σουπα αρακα βελουτε με ανθοτυρο, κρεμμυδακια και ξισμα λεμονιου. (απο το περιοδικο "ετσι απλα" Ιουνιου) Πανευκολη και φαινεται τοσο γκουρμε. Το Σαββατοκυριακο θα βγουμε γυναικοπαρεα καπου παραλιακα να καλωσορισουμε το καλοκαιρακι. Η Ισμηνη το πρωι βιαζοταν να παει σχολειο κι εγω να ερθω στο γραφειο. Εχω ανοιχτο το παραθυρο κι ακουω τα πουλια και την καθημερινη βαβουρα του χωριου μας. Θυμαμαι εικονες απο το Σαββατοκυριακο. Το ποσο πρασινο εχω την τυχη να εχω διπλα μου και ολο σκεφτομαι ποτε θα παω για περπατημα με την μικρη σε εκεινο το μονοπατακι περα απο τις κουνιες.
Τραβαω το νημα να φτασω στο επομενο Σ-Κ. Αργα αργα. Βρισκοντας χωρο και χρονο για την καθε μερα να απλωθει, σαν ενα σεντονι λαχταριστο τραχανα στο μεταλλικο κρεβατι του χωριου. Η πρωινη δροσια, στις 7 παρα, που ολα ειναι ησυχα και μονο εγω και η Φλαππυ φαινομαστε στο τοπιο, ειναι η ωραιοτερη καλημερα.
Μια ρουφιξια καφε ακομη και ειμαι ετοιμη...






12 σχόλια:

  1. Dee Dee,
    σήμερα μου ακούγονται μπερδεμένα αυτά που γράφεις. Αναφέρεις κάτι που έκανες το Σάββατο (σούπα) και στην επόμενη πρόταση κάτι που θα κάνεις το επόμενο Σάββατο και στη μεθεπόμενη πώς νιώθεις σήμερα...Γιατί πετάγεσαι έτσι σε χρονικά επίπεδα; Ταξιδεύει στο χρόνο μάλλον η σκέψη σου...
    Για τη σούπα: νοστιμότατη φαίνεται.Ο ανθότυρος θα της πήγαινε πολύ. Εγώ όμως θα προτιμούσα (αν δεν πονά ο λαιμός μου) να τον φάω κανονικά, λαδερό, για να νιώσω τη γεύση καλύτερα και να με κρατήσουν οι φυτικές ίνες περισσότερο χορτάτη.Πάω τώρα και γω να φάω ψάρι φέτα βραστό με λαδολέμονο..(μου έχει λείψει το ψάρι ως γεύση όλο το χειμώνα!)
    Οι φωτογραφίες της μικρής είναι πολύ ωραίες.Ειδικά αυτή στο γεφυράκι, απίθανη!

    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσα μου

      πηδαω χρονικα ε; Νομιζω το κανω σε ολη μου τη ζωη αυτο :) Ισως ετσι δικαιολογειται που ειμαι ενθουσιωδης χαρακτηρας. Ή μηπως επειδη ανακατευομαι χρονικα ειμαι και ενθουσιωδης; Ποιος ξερει; Αλλουνου χωραφια ειναι αυτα, δεν γνωριζω δεν απαντω :) :)

      Πολυ ωραιο το λαδερο φαγητο. Ειδικα αρακας με αγκιναρες α λα πολιτα μιαμ μια. Αλλα μου εκανε πολυ μεγαλο κλικ αυτη η σουπα βελουτε. Μου αρεσουν οι σουπες και τωρα που καλοκαιριαζει ειναι μια ιδεα που μου παει πολυ (η κρυα σουπα εννοω) :) Ολο το χειμωνα γιατι δεν τρως ψαρι καλο μου;;; Μου αρεσουν κι εμενα πολυ τα ψαρια (μη το ψαχνεις, δεν θα βρεις ευκολα φαγητο να μην μου αρεσει!) Enjoy λοιπον!

      Καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή
    2. :-))) "Ανακατεύομαι χρονικά και είμαι ενθουσιώδης": καλά το δεύτερο,το καταλαβαίνω, στο πρώτο όμως έχω τόση απορία...Και χαμογελώ...
      Μου αρέσουν τα λαδερά ως γεύσεις,με λίγο λαδάκι όμως, δε θέλω τη λαδίλα. Σούπες κρύες δεν έχω φάει ποτέ! Τα φαγητά τα συνδυάζω με τις εποχές: η σούπα πάει το χειμώνα και το ψαράκι (με ούζο κατά προτίμηση) το καλοκαίρι.Τώρα που το λέμε, μήπως να ξανοιχτώ και γω γευστικά;

      Φιλιά, να περνάς καλά
      Νατάσσα Μαν.

      Διαγραφή
    3. χαχα Νατασσα μου

      το ανακατευομαι χρονικα σε μπερδευει; Τι να σου πω κι εγω δεν γνωριζω γιατι μου συμβαινει :)
      Οσο για τα φαγητα, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, που λενε. Αν σε τραβαει να ανοιχτεις γευστικα, να το κανεις. Αν οχι, δεν βρισκω τον λογο να το κανεις :)
      Εγω ειμαι πεισματαρα. Μου αρεσουν οι σουπες και θα σκασω αν πρεπει να περιμενω τον χειμωνα για να φαω :) :) :)

      Καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Dee Dee μου, εμφανίστηκα κι εγώ επιτέλους!! Αν και δεν μου αρέσει ο αρακάς, έτσι όπως το βλέπω gourmet όντως! Θα δοκίμαζα μια κουταλιά, όχι παραπάνω!! Μεγαλώνει το κοριτσάκι σου, ωραία μέρη απολαμβάνετε!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινακι μου

      εχει πολυ ωραια μερη με πρασινο εδω γυρω. Ενα ειδικα, αυτο στις φωτογραφιες, ειναι τοσο κοντα μας που μπορουμε να παμε περπατωντας!
      Δεν σου αρεσει ο αρακας;;; Εμενα πολυ οπως φαινεται :) :)

      Φιλακια πολλα κοκκινομαλλουσα μου!!

      Διαγραφή
  3. xaxaxa εγώ μια χαρά ακολουθώ τα χρονικά σου άλματα.. και μου αρέσει πολύ ο αρακάς.. μαζέψαμε και λίγο από τον κήπο μας.. αλλά ακόμα δεν τον δοκίμασα.. τωρα για πουρέ δε ξέρω.. ίσως το δοκιμάσω κάποια στιγμή.. αν και ολόκληρος μαλακός είναι κι ας είμαι φαφουτογεροντάκι.. :) :)
    καληνύχτα και καλή εβδομάδα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουλπακι μου

      εχετε αρακα στον κηπο; Μπραβο, φανταζομαι θα ειναι ακομη πιο νοστιμος!!

      Πολλα φιλακια xxxxxxxxx

      Διαγραφή
  4. Τι τέλειο φαγητό!Το ζήλεψα.Κι αυτή η πρωινή δροσιά για την οποιά μιλάς είναι τόσο ονειρεμένη.Την ξέρω τόσο καλά.Το καλικαίρι είναι γεμάτο με τέτοιες εικόνες κι αισθήσεις αλλιώτικες.όσο για το χρόνο...τι ωαραία το έγραψες! Σαν ψίχουλα , τον πετάω να κοιτώ πίσω μου ν α θυμάμαι ότι έζησα...Συγκλονιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου

      να την κανεις την σουπα. Ειναι πανευκολη και πεντανοστιμη, αν σου αρεσουν αυτες οι γευσεις!

      Μια ομορφη ημερα να εχεις :)

      Διαγραφή
  5. Ντι-ντι μου, πολυ μου αρεσε η αναρτηση σου! καπως ετσι ειμαι κι εγω μεσα μου! Ενα ανακατεμα στον χωρο και στον χρονο με πολλες ψυχολογικες αλλαγες τελικα...
    την ειδα κι εγω τη σουπιτσα και με εβαλε σε πειρασμο γιατι μου αρεσουν οι βελουτε!
    η κουκλιτσα σου ειναι σκετο γλυκακι!!! να το χαιρεσαι...
    ομορφα...ομορφα που τα γραφεις.....ειχα αναγκη να σε διαβασω σμρ, καλη μου.... κ ας σου γραφω τοσο καιρο μετα.....ειχα ανγκη αυτο το "ξυπνημα" και το ξεκινημα της εβδομαδας το δροσερο!
    καλη σου μερα!!!
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα ειδα το σχολιο σου!!!
      Ελπιζω να σε επηρεασε θετικα η αναρτηση μου :)
      Η σουπιτσα ειναι υπεροχη, να τη δοκιμασεις!!!

      Καλο μηνα :)

      Διαγραφή