Σάββατο 20 Απριλίου 2013

πρωινη ησυχια

Σαββατο πρωι. Εβγαλα την Φλαππιτσα και πηγα νωρις το πρωι για ψωνια. Ο Δ κοιμαται ακομη κι εγω εκανα το καφεδακι μου και γελαω χαζευοντας καποια μεταμεσονυτια σχολια καποιων φιλων στο facebook, ακουγοντας ομορφα τραγουδια στο youtube.

Εχω χρονο και μαλλον θα κανω και λιγα cupcakes για την μικρη. Φανταζομαι οτι ειναι πολυ ευκολο να ξεγελασω οποιονδηποτε οτι ειμαι μια καλη νοικοκυρα.... εκτος απο τον Δ χαχα. Καποιες φορες αναρωτιεμαι τι θα του ελειπε απο μενα αν δεν ημασταν μαζι.

Κλεινω. Σηκωνομαι να ψησω τα κεκακια και να απολαυσω την πρωινη ησυχια.

2 σχόλια:

  1. "Καποιες φορες αναρωτιεμαι τι θα του ελειπε απο μενα αν δεν ημασταν μαζι."

    ΕΣΥ.


    Καλημέρα!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλα μου

      ηρθε και τρυπωσε η ανασφαλεια στην αναρτηση....ενω δεν υπηρχε τετοια προθεση, ειχα πολυ καλη διαθεση :):):)

      Σε ευχαριστω για την απαντηση παντως :):)

      καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή