Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

tattoo

Υπαρχουν οι ανθρωποι που ειναι ανοιχτοι
υπαρχουν και οι ανθρωποι που ειναι κλειστοι

Και οσο περισσοτερο συναναστρεφεσαι με τους πρωτους
τοσο κολλας
και το αντιθετο

Δεν μιλαμε.

Και το τραγικο ειναι οτι αρχιζω να αισθανομαι οτι δεν εγινε κατα λαθος





"Συγνωμη που εκλεισα το τηλεφωνο"



Να το στειλω
να μην το στειλω

θα το στειλω και θα προσποιηθω οτι δεν ξερω τι θα ακολουθησει

ή τι δεν θα ακολουθησει
εξαλλου η ζωη με εχει προλαβει πολλακις




σκεφτομαι τα χριστουγεννα να κανω αυτην την ομπρελιτσα tattoo σε αλλα χρωματα



10 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα, το τραγουδάκι πολύ πολύ καλό !!
    Τις σκέψεις σου δεν μπορώ να τις παρακολουθήσω τώρα τελευταία , δεν ξέρω, λίγο μπερδεμένες, λίγο απαισιόδοξες, συγνωμη , ίσως φταίνε οι αραιές επισκέψεις μου ,
    σαμιώτικους χαιρετισμούς

    Θα κάνεις tatoo ομπρελίτσα αλλά όχι κόκκινη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όμορφη η ομπρελίτσα και το τραγουδάκι! εγώ έχω ένα tattoo αλλά ελπίζω ότι θα κάνω πολλά ακόμα! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποτε αναρωτήθηκα να το στείλω να μη το στείλω η ζωή μου έδειξε οτι δεν έπρεπε να το είχα στείλει. Βέβαια αυτό μου το έδειξε αφού το έστειλα άρα καλά έκανα και το έστειλα!
    Αλλιώς πώς θα μάθαινα;
    Τώρα η σχέση αυτή που έχει τόσα ερωτηματικά ποτέ δε μου βγήκε σε καλό. Αλλά και πάλι πώς θα το ήξερα;
    Και κάθε φορά που έκανα τα σενάρια μου για να προσποιηθώ, έκανα το χειρότερο απ'όλα: αρνήθηκα τον εαυτό μου!
    Κάνε όπως νομίζεις κάθε φορά.
    Προσωπικά αγαπώ τους ανοιχτούς ανθρώπους. Αυτοί μιλάνε, συζητούν, λύνουν τα προβλήματα, σου εξηγούν και..εξελίσσεσαι. Οι κλειστοί κρατάν την ομπρελίτσα τους κι εσύ προσπαθείς συνεχώς να τους κοιτάξεις μια από δεξιά μια από αριστερά. Καλή η πρόκληση καμιά φορά δε λέω...αλλά αξίζει τον κόπο τόσο παιχνίδι όταν αυτό που ψάχνουμε όλοι είναι η ειλικρίνεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηνα μου

    εγω λεω να κανω μια σιελ-πρασινη ομπρελιτσα και θα πεισω την κοκκινη ομπρελα να κανει μια κοκκινη, να ειμαστε ασορτι :):):):)


    Απαισιοδοξο ειναι το μηνυμα που περναω;
    Μερικες φορες δεν το καταλαβαινω οσο το ζω :)
    Εχω αρχισει να γραφω λιγο πιο προσωπικα, γι'αυτο ισως καποια σημεια να νιωθεις οτι δεν τα καταλαβαινεις.
    Επεστρεψα στην αρχικη μορφη του ιστολογιου, κατι σαν προσωπικο ημερολογιο :)

    Καλημερα στην ομορφη Σαμο!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωαννα μου

    πολλα tattoo;;
    Μπα, δεν μου παει πολυ.
    Ενα μικρο και διακριτικο θελω προς το παρον :)
    Σκεφτομουν πανω πανω στην γαμπα, πισω απο το γονατο.

    Καλημεραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. AnD μου

    δεν ξερω τι λεξη να χρησιμοποιησω... ευτυχως ή δυστυχως, επεσες σε ολα μεσα :):):)

    Θα το στειλω. Απο δικη μου αναγκη. Επειδη δεν μπορω να το εχω να με βαραινει.
    Ακομη κι αν παει χαμενη η προσπαθεια, θα την κανω.

    Οταν νιωθω να προσπαθω για κατι πολυ, αυτο εχω κι εγω στο νου μου: Μη χασω τον εαυτο μου. Μη χασω αυτα που με χαρακτηριζουν και μου δινουν ζωη.
    Δεν με πειραζει να αλλαζω, να εξελισσομαι, με πειραζει να νιωσω οτι ξαφνικα θα πρεπει να ξαναβαφτιστω.
    Καταλαβαινεις τι θελω να πω νομιζω :)

    Επικοινωνια και ειλιμκρινεια, επικοινωνια ΜΕ ειλικρινα, με διαθεση, με ορεξη, με στοχο!

    Κατι καλο θα γεννησει η προσπαθεια, δεν μπορει :)

    Καλημερααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακόμη δεν το έστειλες?Αντε λοιπόν...
    Ασε που αφού τόγραψες εδω είναι σαν νά φυγε κιόλας....:))))
    Μούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τομμυ μου

    το εστειλα :)

    Καλησπερα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαραωνα μου

    λες να μην το εστελνα;;
    Αφου θα εσκαγα, με ξερεις πια τοσα χρονια εδω μεσα :):)

    Οχι απλα το εστειλα.... λεω να αρχισω αλληλογραφια :):)

    Σε φιλω πολυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή