Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

φωτογραφιες

Το προσωπο της Ισμηνης εχει γινει σαν λαμπα με φωτοκυτταρο.
Πλησιαζω και φωτιζει
.........να δεις που κι εκεινη το ιδιο σκεφτεται για μενα.

Χθες παιζαμε με την αμμο και ηθελα να βγαλω φωτογραφια τη στιγμη, αλλα καταλαβα οτι αυτο που εβλεπαν τα ματια μου δεν αποτυπωνεται με φωτογραφικη.

Οπως τις προαλλες που κατεβηκα στην εκθεση βιβλιου.
Εβγαλα την φωτογραφικη να φωτογραφισω τα αυτοσχεδια τασακια που θαυμασα πανω στα δεντρα.
Αλλα μετα μου φανηκε πολυ μεγαλη στιγμη για να την χωρεσω.

Δεν θελω να μειωσω τις στιγμες που εχω "φυλακισει" με την φωτογραφικη μου.
Ειναι στιγμες ομως που σου φευγουν.
Σαν μαγικη εικονα.

Οπως του γαμου μου.
Τις κοιταζα προσφατα.
Θυμαμαι καθαρα τα ματια του Δημητρη οταν πλησιαζα στα σκαλια της εκκλησιας.
Το ντροπαλο χαμογελο του.
Τον ηχο απο το γελιο της μικρης καθε φορα που την βουτουσε ο παπας στο νερο.
Πως μυριζε η μικρη μου γαλα οταν την χαιρετισαμε για να παμε στην δεξιωση.
Πως αδειασε η αιθουσα οταν χορεψαμε το τραγουδι μας.
Αποτυπωνονται αυτα σε φιλμ;

Αποτυπωνεται η γκρινια σε φιλμ;
Η ρουτινα;
Η γοητεια;
Ο ερωτας;
Η παρεξηγηση;
Η συγχωρεση;
Η αγαπη;
Η απολαυση;
Η χαρα;
Η μυρωδια των σεντονιων μας;
Η γευση του καφε το πρωι μετα το σεξ;

Ποσο λιγα μπορω να χωρεσω σε φωτογραφιες απο αυτα που ζω τελικα.

Και να φανταστεις πως η σχεση μου με τις φωτογραφιες ειναι ερωτικη.
Ολο θυμωνω οταν δεν μου δειχνουν αυτο που εβλεπαν τα ματια μου πριν το κλικ.


Τελειωνει και ο Ιουνιος σιγα σιγα.









8 σχόλια:

  1. Αχ αυτές οι μηχανές...Πότε επιτέλους θα μάθουν να αποτυπώνουν το συναίσθημα;
    Δε θα μάθουν... δεν έχουν καρδια. Γι' αυτό κι εμείς πρέπει να κρατάμε τις πολύτιμες στιγμές μας σαν αληθινούς θησαυρούς!
    Ευχομαι το φετινό καλοκαίρι να σας χαρίσει πολλές τέτοιες στιγμες,και σε σας και στη μικρούλα σας!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικη μου

    αποτυπωνονται στο καταδικο μας αλμπουμ ολα τα πολυτιμα :):)
    Αρκει να γινουμε συλλεκτες στιγμων :)

    Καλο βραδακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί να μη χωράνε στις φωτογραφίες όλα αυτά τα συναισθήματα αλλά σίγουρα τα φυλάμε για πάντα :)
    Να είσαι πάντα καλά και να γεμίζεις με τέτοιες όμορφες και μοναδικές αναμνήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sunny μου

    ετσι ειναι :) Τα φυλαμε καλα!

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ανάρτηση σου, είναι ακριβώς οι σκέψεις μου.....

    καλημέρες!!!!!!!!!!!!!! και φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα συναισθήματα δεν αποτυπώνονται στις φωτογραφίες και είναι άδικο να κατηγορούμε τη φψτ. μηχανή γιατί δεν απαθανατίζει τις στιγμές. :))
    Όμως όλα αυτά που ζεις, οι μεγάλες στιγμές που εύχεσαι να μπορείς να φυλάξεις για πάντα μέσα σου, μπορούν να συνοδεύονται από φωτογραφίες που σε φέρνουν λίγο πιο κοντά σ'αυτό.
    Όταν ταξιδεύω θέλω να φωτογραφίζω κάθε άνθρωπο με τον οποίο μιλάω για να μην τον ξεχάσω ποτέ. Αυτά που μου είπε όμως δεν ξεχνιούνται.

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AnD μου

    εχεις δικιο. Συχνα κυκλοφορουσα κι εγω με την μηχανη στο λαιμο. Σαν κινεζα τουριστρια οπως μου λεγανε :)
    Σιγουρα δρα επικουρικα στην μνημη μας. Και δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο που με σταματαει πριν το κλικ καποιες στιγμες. Μονο τελευταια το παθαινω!
    Οταν κατασταλλαξω σε μια πιο συμπαγη αποψη γιατι μου συμβαινει αυτο, ισως ξανακανω αναρτηση :):)

    Καλο μεσημερακι σαλονικια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρα μου

    ταυτιστηκαμε δηλαδη;; :)
    Αυτο ειναι το ωραιο του μπλογκινγκ. Μου εχει τυχει κι εμενα να διαβαζω αναρτησεις και να σκεφτομαι "Ναι, αυτο σκεφτομουν κι εγω!!!!

    Πολλα φιλια Σε σενα και τον Γ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή