Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ειμαι λιγο αλλη πια

Σκεφτομαι εκτος απο "κουρτινες" στο μπλογκ μου, να αλλαξω και τιτλο.
Μπα.
Μου ταιριαζει γαντι αυτος ο τιτλος μαλλον.

Εχω πεταξει τοσα μπουκαλια με μηνυματα στη θαλασσα αυτα τα χρονια.
message in a bottle.
Μηνυμα και κινηση.
Μαζι.
Εδω
Εκει
Πιο περα
Ξανα πισω
Ξανα αλλου

Ροκ


Ειμαι ομως λιγο αλλιως πια.
Καλα αλλιως.
Ενα βημα μεγαλο πιο κοντα στην ευτυχια.

Ερχομαι σε επαφη
Απομακρυνομαι
Κι επιλεγω!



καλοκαιρακι
Χθες ειδα μια εκπομπη στην Ετ1 που με πηρε αλλιως και με αφησε παλι αλλιως.
Εκλεισα την τηλεοραση και εμεινα ακινητη αρκετα λεπτα.
Πηρα στο τηλεφωνο τον αριθμο της Τζενης.
Αυτη θα καταλαβει ακριβως, πριν καν τελειωσω ολες τις λεξεις μου.
Ανεβηκα τερμα πανω και βγηκα στο μπαλκονι της κρεβατοκαμαρας.
Τα ματια μου γυαλιζαν κι εκαναν τα λαμπακια απο την πολη κατω να λαμπιριζουν σαν χριστουγεννιατικα.
«Τζενη ειδα μια εκπομπη πριν λιγο [.....] αν βρω βιντεακι θα στη στειλω. Πρεπει να την δεις!»

Οχι δεν ειμαι απο την παστα ανθρωπων που χωραω ευκολα σε ομορφες εικονες.
Αντιδραστικο στοιχειο.
Κυνηγαω θεους και δαιμονες μεσα μου
Ενα ατελειωτο ταξιδι.

«Τζενη κατσε να μιλησουμε λιγο ακομη. Ειμαι μονη. Δεν θελω να κανω τα καλοκαιρινα μου. Θα τα πεταξω και θα κρατησω 2-3»
γελασαμε παιδιαστικα




Ηρθες οταν ημουν στο μπανιο.
Χαρηκα τοσο  που σε ειδα!
Ηθελα να πεσω στην αγκαλια σου οταν βγηκα.
Ετσι με την πετσετα
Και να αρχισω να σου λεω να σου λεω.
Αλλα δεν θα σε ενδιεφερε ουτε μια λεξη απο οσα ειχα στο μυαλο μου
Και σου ειπα απλα σ' αγαπω!

12 σχόλια:

  1. Έτσι ΑΛΛΗ όπως είσαι, μην αλλάξεις αυτό: βγάζε αυτά που έχεις μέσα σου. Μη τα μαζεύεις κουβαράκι. Ναι? ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφααααά!
    Πολύ χαίρομαι που είσαι τόσο καλά.
    Και που δε χρειάζεται καν να το πεις. Γιατί όταν είναι κανείς καλά, αυτό από μόνο του αρκεί.
    Και το σ'αγαπώ είναι πιο γεμάτο κι ακούγεται διαφορετικά κι ας είναι πάντα αλήθεια.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοβω βολτες μου

    τα βγαζω. Νομιζω ανεκαθεν το εκανα. Απλα τωρα λιγο αλλιως :):)

    Ενα ομορφο Σαββατοκυριακο να εχεις σαλονικια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AnD μου

    ειμαι καλα ναι. Παραδοξως, με ολα αυτα που συμβαινουν! :)

    το σ'αγαπω ισως να το εχει βαρεθει να το ακουει ο αντρας μου. Αν δεν το πω ανεβαινει στο λαιμο μου και με πνιγει ομως. Κι ας λενε οτι χανει το νοημα του οταν το λες συνεχεια. Εγω βρισκω το νοημα απο την αρχη καθε μερα :)

    Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα του το λές οσο γουστάρεις αλλά οι πράξεις της αγάπης σου νάχουν πάντα περιθώρια να παίρνει και ανάσες.Τόσες που να μην κουράζεται να το ακούει.


    ;))
    φιλί ολόγλυκο κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φαραωνιτσα μου

    καταλαβαινω τι λες, αλλα περισσοτερο συγκεντρωνομαι στην δικη μου αναγκη εκφρασης. Κι ευτυχως δειχνει να μην του φτανει ποτε :) Διαφορετικα, θα ρισκαρα νομιζω να τον πνιξω και να μου φυγει :) (μη λεω και μεγαλες κουβεντες, αυτα ειναι υποθετικα σεναρια)


    xxxxxxxxxxxxx ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο ευχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το σ'αγαπώ δεν χορταίνεται και δεν πρέπει να φτάνει σε κανέναν ερωτευμένο!
    Να θυμόμαστε να το λέμε πιο συχνά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΤΥΧΩΣ να λες που είσαι 'αλλοιώς'!
    με τρομάζουν τα στάσιμα νερά .
    να προχωράμε.
    άλλοτε με μεγάλα βήματα
    και άλλοτε με μικρά προσεκτικά.
    αλλά να μην σταματάμε το ταξίδι.

    μια χαρά σε βρίσκω!
    ναι με όλα.
    κανείς δεν είναι ΚΑΛΑ αν δεν έχει και ζόρικα για να μπορέι να ανγνωρίσει το ΚΑΛΑ του.
    φτου σκόρδα και παμ'παρκατ' !

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. sunny μου

    το λεμε μονο οταν φτανει αβιαστα μεχρι τα χειλη :) Οσο συχνα μας συμβαινει:) Δεν ειναι φρονιμο ουτε να το ανεβαζουμε σπρωχνοντας, ουτε να το πιεζουμε να κατεβει!
    Δεν ξερω αν ειναι ακριβως ερωτας αυτο που νιωθω μετα απο 6 χρονια. Ειναι σιγουρα κατι υπεροχο :)

    Καλη σου μερα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. maya μου

    οταν εγραφα το
    εδω
    εκει
    πιο περα....κτλ κτλ

    ειχα στο μυαλο μου τα λογια της Δεσποινας Γλεζου, οτι το rok 'n' roll σημαινει πετρα που κυλαει.

    Ροη, εξελιξη!

    Καλημερα πεταλουδι μου!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφο ν' αλλάζεις και να 'σαι πάντα καλύτερος κρατώντας κομμάτια από το πριν!
    Ν' αγαπάς και να το λες, αυτό να κάνουμε όλοι μας!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. guardian μου

    ακομα κι αν δεν θελεις να κρατησεις κομματια απο το πριν, δεν γινεται :) Ας ελπισουμε οτι επιλεγουμε να πορευτουμε με τα πιο ομορφα κομματια μας :)

    Καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή