Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

χρονια πολλα - Love Story

Γι'αυτη την ημερα, που γιορταζει ο ερωτας, αφησα την πολυ κλασσικη ταινια Love story. Θυμαμαι ακομη οταν ειχα ανοιξει μια καρτα και ακουσα αυτη την μελωδια, ειχα βαλει τα κλαματα. Πιστευω οτι ειναι απο τις ωραιοτερες μελωδιες που εχω ακουσει ποτε εως και τωρα.
Τι υπεροχη υπεροχη ταινια! Υμνος στον ερωτα, στην αγαπη, στην φροντιδα, στον σεβασμο, στην ολοκληρωση!
Χρονια πολλα λοιπον, σε οσους εχουν την αναγκη να γιορταζουν σημερα!
Χρονια πολλα και καλα!

20 σχόλια:

  1. Υπάρχουν πράγματα στη ζωή μου για τα οποία δε μιλάω εύκολα, για να μη δείχνω πόσο "αδύναμος" μπορώ να υπάρξω... κι έρχεται ένα αδιόρατο βέλος κ με πετυχαίνει...

    αντί άλλου σχολίου αυτό
    http://seiriopolis.blogspot.com/2009/06/388-399-40-oc_10.html

    Περιγράφει πολλά...
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την διαβασα την αναρτηση σου και θυμηθηκα οτι ειχα κι εγω μια τετοια λατερνα καποτε. Σε ενα μικρο κουτακι με διαφανη καπακι :) Απο ενα μαγαζακι της Θεσσαλονικης που εχει υπεροχα πραγματα!

      Νομιζω μπορω να την ακουω ολη την ημερα αυτη την μελωδια χωρις να με κουραζει!

      καλο μεσημερακι φιλε μου!

      Διαγραφή
  2. μμμ τη μου θύμισες!
    η πρωτη ερωτικη κάρτα που ελαβα (χρονια πολλα πριν ... τον προηγουμενο αιώνα) αυτη τη μελωδία είχε

    σε ευχαριστώ που μου το θύμισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια έχω να τη δω αυτή την ταινία, είναι πολύ ωραία.. Οι περισσότεροι λένε για το love story αλλά δεν την έχουν δει, τη συνιστούμε! Κι η μουσική πολύ ρομαντική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα ειναι κλασσικες "απουσιες"
      Οπως πολλοι αθηναιοι δεν εχουν παει στην Ακροπολη ποτε, πολλοι θεσσαλονικεις στον Λευκο Πυργο και οπως εμενα που δεν εχω δει την ταινια "Casablanca" :):):):)
      καλο απογευματακι!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ταινία, μαγική μελωδία και ... τραγική ειρωνεία για τον πρωταγωνιστή να ζήσει μετά από χρόνια το ίδιο ακριβώς σενάριο στη ζωή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, οντως, δεν το ειχα σκεφτει. Με την Φαρα Φοσετ ηταν νομιζω, σωστα;

      Καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  5. "To love is to receive a glimpse of heaven." - Karen Sunde

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιο γνωμικο διαλεξες :) Ετσι ειναι!

      καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  6. Αχ τι μου έκανες με το συγκλονιστικό αυτό κομμάτι....Και εγώ πονάω κάθε φορά που το ακούω....!Οι αλλαγές σου με ενθουσίασαν, πανέμορφο το μικρό σπιτάκι...ζεστό και ασφαλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου

      μα ειναι απο τα ωραιοτερα κομματια που εχουν γραφτει ποτε. Πως να σε αφησει ασυγκινητη ; :)

      καλο βραδακι!!!!

      Διαγραφή
  7. Δε νομίζω να την έχω δει αυτή. Τις άλλες δύο όμως που έβαλες τις έχω δει και είναι υπέροχες.
    Εμένα κάποια άλλη δε μου έρχεται να προσθέσω...
    Αυτό το Notebook όμως ρε παιδί μου...Τι κλάμα...
    Χρόνια πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχεις δει το Love story; Να την δεις, ειναι υπεροχη!!!

      χρονια πολλα και σε σενα αν γιορταζες :):)

      καλημερα!!

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά υπέροχο! Όπως και έρωτας. Που ναι μεν πρέπει να τον γιορτάζεις κάθε μέρα, αλλά πες μου ποιός το κάνει? Μια όμορφη αφορμή η σημερινή μέρα. Χρόνια πολλά λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι Μ μου, καθε μερα δεν μπορεις να γιορταζεις. Ουτε μια φορα τον χρονο βεβαια, αλλα με καθε ευκαιρια ;)

      Καλημεραααα

      Διαγραφή
  9. Είναι μουσική που δε μπορεί να σε αφήσει ασυγκίνητο. Δεν ξέρω γιατί, θυμήθηκα αυτά τα μικρά μουσικά κουτιά που κάποτε αγόραζα κάθε τρεις και λίγο και άκουγα και ξανάκουγα...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τις λατερνιτσες εννοεις;; Μου τις θυμισε κι εμενα ο Σειριος. Ειχα κι εγω καποτε :)

      καλημερααα

      Διαγραφή
  10. Η ταινία ειναι μοναδική στο είδος της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή