Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Το 'πα και το 'κανα :)




Παει κι αυτοοοο!

Ειμαι πλεον μια Κυρια :):) Με απεκατεστησε στην κοινωνια ο αντρουλης μου :):)

Την Πρασκευη που περασε παντρευτηκαμε. Ενθουσιαστηκα με τον πολιτικο γαμο παιδια. Σε 10 λεπτακια ειχαμε τελειωσει και πηγαμε για καφε!!! Βαλαμε 2 υπογραφες και μας διαβασε ο αντιδημαρχος 2-3 "ευχες". Το ρεζουμε, οσα επρεπε να μας πει χωρις υπερβολες και φανφαρες. Να σεβομαστε ο ενας τον αλλον, να βοηθαμε οσο μπορουμε στην οικογενεια και να διαπαιδαγωγησουμε σωστα τα παιδια μας!!! Αυτα!!! Και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα!!

Μου φαινεται πολυ μανουρα ο θρησκευτικος γαμος! Σε λιγα λεπτακια ημασταν παντρεμενοι και χαιρομασταν ενα δροσερο πρωινο καφεδακι με τις οικογενειες μας!

Να σας πω την αληθεια δεν πιστευα οτι θα αλλαξει κατι. Ειμαστε 4μιση χρονια μαζι, συζουμε τα 4 απο αυτα, αρα η αλλαγη θα ηταν μονο στα χαρτια. Κι ομως.... κατι αλλαξε. Ειχαμε ενα χαζοχαρουμενο χαμογελο ολο το Σαββατοκυριακο και χαζευαμε συνεχεια τις βερες μας ( Το πιο κλασικο σχεδιο, μη φανταστειτε τιποτα διαφορετικο). Δυο υπογραφες μας χαρισαν ενα πολυ ζεστο χαμογελο και μια παραξενη γλυκα στην καρδια!! Χαζο ακουγεται.... αλλα αυτο εγινε!

Το Σαββατοκυριακο του μελιτος το περασαμε σπιτι με δουλειες. Περασαμε 2 aircondition, επειδη δεν ειχαμε, κι εγω θα εχω καψες σε λιγο καιρο :):) Και με τη βοηθεια των γονιων μου, που μενουν κοντα, μεταφεραμε την θηριωδη πενταφυλλη και 3μετρη ντουλαπα απο το μελλοντικο παιδικο δωματιο, στην κρεβατοκαμαρα μας. Οπως καταλαβαινεται αυτη τη στιγμη επικρατει ενα μικρο χαος στο σπιτι. Ευτυχως τα ουσιαστικα εχουμε γινει και ειναι ευκολα κατοικισιμο :):)... αλλα υπαρχουν δεκαδες τσαντες και κουτες και σακουλες με διαφορα πραγματα που πρεπει να τακτοποιηθουν.

Μου αρεσουν οι αλλαγες ομως και το χαρηκα. Αφηστε που δεν με αφηναν να κανω τιποτα και την περισσοτερη ωρα τριγυρνουσα στα ποδια τους και απλα χαζευα.

Σας βαζω 2-3 φωτογραφιες να παρετε μια γευση.

Καλη εβδομαδα!!


Το υπεροχο αυτο βιντεακι, οπως θα καταλαβετε στο τελος, ειναι δημιουργημα της mAuVe μας!!!! Απιθανο ετσι;;;


30 σχόλια:

  1. Τι να πω; Όλες τις ευχές του κόσμου.
    Και να χαρείτε το σπίτι σας, να είναι πραγματική φωλιά.

    υγ. Η πρώτη φτογραφία με έκανε να νιώσω λίγο καλύτερα. Είσαι πολύ γλυκειά και το χαμόγελό σου αποδίδει όλη σου την ευτυχία. Σε ευχαριστώ. Για λίγο ένιωσα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ζωή γλυκιά, όσο και η δική σου γλύκα, να ζήσετε και μια ώρα καλή να γίνεις και μανούλα!
    Εκεί να δεις χαμόγελα ευτυχίας σε βαθμό χαζομάρας :) που θα έχετε και οι δυο!
    Πάντως σε συγχαίρω και για το ότι είσαι μια πραγματικά κουλ και σύγχρονη γυναίκα, έξω απ' το τριπ της γαμήλιας εκμετάλλευσης από χίλιες μεριές. Δεν ξέρεις τί γλιτώσατε... Μπράβο και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΖΗΣΕΤΕΕΕΕΕ!!!!!!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!

    ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΑΜΟ ΕΚΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑ..ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ..ΕΞΑΛΛΟΥ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΝΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

    ΤΕΣ ΠΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕΣ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ!!

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ!!!!

    ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ζήσετεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!
    Πολύ χαίρομαι με όλα αυτά!!! Τί σημασία έχει ο πολιτικός ή ο θρησκευτικός γάμος;! Άλλα είναι τα σημαντικότερα! Να είστε πάντα μα πάντα ευτυχισμένοι!!!

    Μετακινήσατε τέτοια ντουλάπα;;;; Και μόνο που το σκέφτομαι...
    Φαντάζομαι θα υπάρχει ένα βουνό πράγματα για τακτοποίηση!!!
    Μου άρεσε πολύ που οι βέρες σας είναι απλές, κι εμένα έτσι είναι!

    Κοριτσάρα μου θα σε πάρω να τα πούμε... θέλω όλες τις λεπτομέρειες, χαχα!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζησετε ευτυχισμενοι!!!!!!!!

    & καλη λευτερια!!!


    Φιλια & καλησπερες!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. lena_zip μου

    ευχαριστω και παλι για τις ευχες :):)

    Πως καταφερε η φωτογραφια μου και σε εκανε να νιωσεις καλυτερα;; Σε εκανα να νιωθεις ασχημα πριν την βαλω; :):)

    Κατι δεν καταλαβα μαλλον :)

    Φιλια!

    Μαριαννα μου

    θα μου αρεσε πολυ ενα ωραιο γλεντι μετα τον γαμο μου. Λεφτα να εχεις να ξοδευεις :) Αντι για ενα σωρο λεφτα σε αδιαφορους για μενα καλεσμενους, θα προτιμουσα να παω ενα τριημερο καπου με τον Δ και την παρεα μου και να το γλεντισουμε εκει. Και μετα κατευθειαν ταξιδι του μελιτος με τον Δ. Χρημα και χρονος χρειαζεται μονο.... φαντασια εχουμε ολοι :):)

    Σε ευχαριστω και παλι για τις ευχες!!

    xxx


    παπαρουνα μου

    αυτα τα "οσα δεν γουσταρω να κανω και ΠΡΕΠΕΙ να τα κανω" ειναι που με χαλανε στον θρησκευτικο γαμο! Το οτι πρεπει να πληρωσω τους πολυελαιουςπου θα αναψουν και τον παπα ειναι που με εκνευριζουν περισσοτερο :)

    Ευχαριστω για τις ευχες σου κουκλα!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρηνιω μου


    θα τα πουμε και στο τηλεφωνο εμεις. Ηταν ενα κουραστικο αλλα υπεροχο τριημερο :):)

    Φιλακιααααααααα


    Αντωνη μου


    ευχαριστω πολυ φιλε για τις ευχες σου!!! Ευχομαι και σε σενα τα καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 5 μερούλες έλειψα και το τι αλλαγέςκαι εκπλήξεις βρήκα στον γυρισμό,δεν περιγράφεται!!!

    Αυτή όμως ήταν απ΄τις καλύτερες

    Να ζήσετε φιλενάδα.Αγαπησιάρικα κι ευτυχισμένα.Όπως έχετε ονειρευτεί

    Και σε λίγο καιρό θα είστε ακόμη περισσότερο ευτυχισμένοι

    Από καρδιάς φιλενάδα,ό,τι καλύτερο

    Τα υπόλοιπα τηλεφωνικά

    Φιλιάαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοριτσάρα ΜοΥ

    να ζήσετε
    να ευτυχήσετε
    να δημιουργήσετε

    πρώτο πλάνο το χαμόγελο! απλά τέλειο!
    όλο το σ/κο σε είχα στο μυαλό & στην καρδιά μου!
    ώστε έτσι ε? τον προτείνεις τον πολιτικό?
    σε βλέπω ομορφότερη από ποτέ πάντως

    όσο για το βιδεάκιον...
    είσαι απίστευτη για πολλοστή φορά!!!!
    χίλια ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις Κατερινιώ ΜοΥ
    είναι η πρώτη προσπάθειά μου & σίγουρα θα είναι γεμάτη ατέλειες...
    σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

    μέσα στις ευχές μου είναι να είσαι πάντοτε χαμογελαστή & γεμάτη θετική ενέργεια στην αγκαλιά του αγαπημένου Δ.

    με λιώνει που θα κρατάς το κοριτσάκι σου σε λίγο καιρό

    να 'σαστε γεροί & ενωμένοι

    σε φιλώ σβουρηχτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ανιμα μουυ

    που ησουν πεντε μερες;;;;; Εκδραμαμε;; :)

    Ειδες αλλαγες, πηρα φορα και τα ανακοινωνω ολα. Σε λιγο θα σας λεω και καθε ποτε παω στην τουαλετα :):):):):):)

    Φιλαρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μωβενια μου!!!!

    Μου λειψες!!! Ελπιζω να εισαι το ιδιο ευτυχισμενη με την τελευταια φορα που σε ακουσα στο τηλεφωνο!!!

    Το βιντεακι μου αρεσε πααααρα πολυ. Καποιες φωτογραφιες τις ερωτευτηκα!!! Κι αυτος ο ηχος της θαλασσας με γαληνευει. Αυτη η εβδομαδα θα κυλησει ετσι, σαν το κυμα που ακουγεται!

    Φιλακια πολλα πολυχρωμα και σβουρηχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μίνι διακοπές.Σε νησί του Αιγαίου

    Για αποφόρτιση μα και φόρτιση μπαταρίας...

    Μέχρι τις επόμενες.Που θα είναι σύντομα.Και βόρεια!!!!

    Κοριτσάκι;
    Να γίνω νονά;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανιμα μου

    νησακι ε;;;; Ζηλευω!!! Εγω ακομα δεν εκανα μπανακι. Που θα παει ομως, θα αποδρασω κι εγω για καμια ερημικη παραλια της χαλκιδικης :)

    Οταν ειναι να ερθεις βορεια, ειδοποια για να καταφερουμε να βρεθουμε. Γιατι ξερεις, ειμαι λιγακι δυσκινητη τελευταια :):)

    Φιλακιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εννοείται φιλενάδα

    Θα μου τη γλυτώσεις νομίζεις;

    Χα..χα..λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. .
    ντη ντη καρδιά μου,

    ποια ανάρτηση δική μου, και ποιος προβληματισμός για κάθε άλλο θέμα…

    η είδηση είναι μία, ηχηρή και διπλή:

    να ζήσετε μάτια μου,

    είναι τόσο όμορφο μια σχέση, που μετράει το χρόνο της, να ευοδώνεται με τόσο όμορφο τρόπο,

    κι όχι τον συνήθη, που έχουμε συνηθίζει να κουβεντιάζουμε…

    να ζήσετε εσύ κι ο δημήτρης σου,

    χαίρομαι ιδιαίτερα, που η σχέση κορυφώθηκε, με μια τόσο όμορφη όσο και ουσιαστική τελετή,

    διπλή είναι η χαρά μου και για την εγκυμοσύνη σου,

    δεν έχω λόγια, γράφω χρόνια, αλλά στις ευτυχισμένες στιγμές των αγαπημένων, οι λέξεις λιγοστεύουν, η ουσία και οι αλήθειες της βρίσκουν το αληθινό τους μέγεθος.

    με το καλό να κυλήσουν κι οι υπόλοιποι μήνες της εγκυμοσύνης σου, με τον σύντροφό σου –και νόμιμο σύζυγό σου πια– από δω και πέρα, μπαίνεις στην ευτυχή περίοδο που ζει κάθε υποψήφια μανούλα, θα ‘ναι η ομορφότερη περίοδος της ζωής σου,

    έκανες άριστα που μ’ ενημέρωσες,

    χάρηκα τόσο μα τόσο πολύ,

    μ’ έναν πόνο καρδιά μου,

    και πολλές πολλές χαρές, στο εξής•

    όλα θα πάνε καλά, γιατί είσαι γλυκό κορίτσι, και σου αξίζει μια τέτοια διπλή χαρά…

    κι όσο μου είναι δυνατό, θα σ’ επισκέπτομαι να μαθαίνω νέα σας…

    τις καλύτερες ευχές μου σε σένα και στο δημήτρη σου, μακάρι τέτοιες ειδήσεις να μαθαίναμε από τους αναποκατάστατους φίλους κάθε τόσο…

    αλλά η σπανιότητα κάνει την λαμπερή διαφορά…

    να ζήσετε άλλη μια φορά,
    από τον γιάννη, κι όχι μόνο αυτόν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερινάκι μου να έχετε μια πολυ πολύ ζαχαρένια ζωη να είναι όλα ρόδινα στρωμένα για σας.

    Με το καλό να χαρείτε και το πλασματάκι σας που είναι ενα μικρό δείγμα της ευτυχίας σας

    φιλί φιλί πολύ πολύ γλυκό και μια τεράστια αγκαλιά από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ... δεν μπορώ τα τετριμμένα :) κι εσύ μ'έφτιαξες μ'αυτήν την ανάρτηση...
    Ολίγη αναρχία, ολίγη απλότητα κανέναν δεν έβλαψε....
    και ξέρεις κάτι? Λατρεύω τα χαζά χαμόγελα :)))
    Κρατήστε τα όσο γίνεται, και μη συμβιβαστείτε (όσο αντέχετε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στεριωμένοι σαν τα ψηλά βουνά κι ευτυχισμένοι σαν καθαρό νερό.
    Ωραία ειναι να περιδιαβαίνω στο διαδυκτιο και να σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ανιμα μου


    ποιος θελει να γλυτωσει απο σενα;; :):)

    Περιμενω νεοτερα!

    xxxxx


    Γιαννη μου

    ευχαριστω κι απο εδω πολυ για το ζεστο σου σχολιο και για τις ευχες!!! Ευχομαι και σε σενα τα καλυτερα!!!!!

    xxxx


    αρτουδακι μου

    ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες σου!!! Ευχομαι και σε σενα μια καλη τυχη.... μη βιαστεις ομως, εισαι πολυ νεα ακομη ;)

    xxxxxx


    Σπυρανδρεα μου

    μου αρεσουν κι εμενα οι λιγο γιουχου καταστασεις :) Βεβαια ευχαριστως θα εκανα ενα γλεντι, για τους καλους φιλους .... αλλα λεφτα γιοκ αυτη τη στιγμη. Τα μαζευουμε για την γεννα και την πιτσιρικα που ερχεται :):)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου :):) Το χαζοχαρουμενο το εχουμε στο αιμα μας... ευχομαι να ειναι μονιμο "κουσουρι" :)

    xxxx


    Φαραωνα μου

    Να περνας πιο συχνα να σε βλεπουμε και στα μπλογκς σου :)

    Ευχαριστω για την ιδιαιτερη ευχη σου. Πολυ μου αρεσε!!

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να ζήσετε, να είστε πάντα ευτυχισμένοι και να κάνετε μια ωραία οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Lily

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες! Ευχομαι και σε σενα τα καλυτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η νύφη μας είναι καλή
    Σαν το καλό μαντήλι
    Που κελαηδάει το πουλί
    Του Μάη και τον Απρίλη.
    Ένα πουλάκι κελαηδεί
    Στης λεμονιάς τα κλώνια
    Τ`αντρόγυνο που γίνεται
    Να ζήσει χίλια χρόνια
    Χαρά στα μάτια του γαμπρού
    Που διάλεξαν τη νύφη
    Κι έβαλε στο σπίτι του
    Αυτό το κυπαρίσσι!

    Να μας ζήσετε κοπελάρα μου!!
    xxxxxxxxxxxxx..και το χαδάκι της πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Edel μου

    που το βρηκες το ποιηματακι;! Πολυ ομορφο :):)

    Ευχαριστω πολυ κουκλαρα μου!!!

    Εσυ αρχισες τις διακοπες σου;;; Ξεκουραστηκες καθολου;

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και να σκεφτείς ούτε το μισό δεν εγραψα..το τραγούδαγα καθώς διάβαζα την ανάρτηση! :)

    Ξεκουράστηκα..λιγάκι!
    Διακοπές ακόμη κοπέλα μου..σχέδια όμως γίνονται :) χθες κάτι μου "πέταξαν" για κρουαζιέρα..τίποτα σίγουρο,μόλις καταλήξουμε οι "αταίριαστες" θα σου πώ! :)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κουφέτα έμειναν για μένα;

    Σου εύχομαι καλή και αρμονική ζωή. Πάντα να χαμογελάς πηγαία, ανέμελα, αυθόρμητα και με αγάπη, ακόμη και όταν ύστερα από πολλά χρόνια κοιτάς τούτη την εικόνα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Edel μου

    κρουαζιερα!! Ωραιο ακουγεται κι εγω θα ηθελα να παω μια κρουαζιερα καποια στιγμη!!

    xxx

    Γλαρενια μου

    ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες. Οι ζωη ειναι στιγμες και ειναι παντα παραξενο να βλεπεις τον εαυτο σου σε παλιες στιγμες ευτυχιας :):) Γι' αυτο μου αρεσουν τοσο οι φωτογραφιες, καθρεφτιζουν την στιγμη.... μερικες φορες και παραπλανητικα :)

    Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν με έκανες να νιώθω άσχημα.
    Απλά ήμουν πολύ κουρασμένη και πιεσμένη, και μόλις σε είδα να χαμογελάς έτσι πλατειά και γλυκά, με έκανες λιγάκι να χαμογελάσω.
    Σε παρακαλώ μη με παρεξηγήσεις.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια!!!!
    Να ζήσετε και να είστε πάντα καλά και πάντα ευτυχισμένοι με την οικογένειά σας και ο,τι καλύτερο για το κοινό σας μέλλον!!!

    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ.: Λίγο έλειψα και πήγες και παντρεύτηκες? Δεν είναι να σε αφήνω από τα μάτια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλέ τι γλυκό κορίτσι είσαι!
    Τι χαμόγελο όμορφο είναι αυτό!!!
    Άντε και στα δικά μας οι λεύτερες!
    Και να θυμάσαι πάντα τη χαρά σου αυτή, στα δύσκολα και στα εύκολα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. AnD ΜΟΥ

    τωρα ειδα οτι σχολιασες εδω :)
    Και στα δικα σας οι λευτερες :):)

    Ευχαριστω για τα ομορφα λογια!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή