Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Αυτα ειναι νεα !!!!!!!!

Φιλοι μου αργησα να σας ενημερωσω για οσα συμβαινουν στη ζωη μου τελευταια. Μερικες φορες με βλεπω να γινομαι προληπτικη και δε μου αρεσει. Με τρομαζε η ιδεα να μοιραστω με τοοοσο κοσμο κατι τοσο προσωπικο. Ειμαι ανθρωπος ομως που μου αρεσει να βγαζω βουκινο τη χαρα μου, ενιοτε και την στενοχωρια μου και δεν μπορεσα να κρατηθω αλλο.



Εδω και αρκετους μηνες ειμαι ΕΓΚΥΟΣ !!!!!! Αυτη την εβδομαδα θα κλεισω τον 5ο μηνα και θα βαδιζω αισιως στον 6ο. Ειναι ο,τι πιο ομορφο μου συνεβει ποτε! Και ειδικα οταν ερχεται ως εκπληξη, χωρις προγραμματισμο. Η αληθεια ειναι οτι ηθελα ενα παιδακι. Το ειχα συζητησει και με τον Δ μου. Επειδη ομως μετα το κοψιμο του καπνισματος εβαλα πολλα κιλα (ναι, ναι, δεν ειναι μυθος αυτη η φημη ΑΝ δεν προσεξεις!), λεγαμε να χασω πρωτα καποια και μετα να προσπαθησουμε. Ενα "στιγμιαιο λαθος" ομως μας εβγαλε ψευτες και το νινι δεν ηθελε να σεβαστει τα δικα μας προγραμματα.... και πολυ καλα εκανε :):)


Ετσι, οπως θα φανταζεστε, τους τελευταιους μηνες, πλεω σε πελαγη ευτυχιας :) Πριν λιγες μερες μαθαμε οτι ειναι ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ !! Κοριτσακι ηθελα και φανταζεστε τη χαρα μου οταν ακουσα τα νεα. Ακομα και ο Δ που στην αρχη ειχε εκδηλωσει καποιο ενδιαφερον για να ειναι αγορακι, τις τελευταιες βδομαδες ειχε αλλαξει και ηθελε κι εκεινος κοριτσακι :) Ονειρευομαι τοσα πολλα δημιουργικα πραγματα που θα μπορουμε να κανουμε μαζι!!! Τωρα αρχισα και ψαχνω και χρωματα για το παιδικο δωματιο. Οταν καταλληξουμε θα σας ενημερωσω.

Τον προηγουμενο μηνα δεχτηκα κι επισημη προταση γαμου. Ζω μεγαλες στιγμες σας λεω. Με εβγαλε για δειπνο σε ενα ωραιο εστιατοριο και μου ειπε οσα ονειρευεται να ακουσει καθε γυναικα. Την επομενη μου περασε και γονατιστος το μονοπετρο!! Ειναι να μην τον λατρευεις αυτον τον ανδρα;!;!;!!!!!!

Την Παρασκευη παντρευομαστε με πολιτικο γαμο. Επειδη θα ειναι κεκλεισμενων των θυρων (μονο οι οικογενειες) αμελησαμε λιγακι τα οσα πρεπει να γινουν κι εγω ακομη δεν εχω τι να φορεσω!!! Ποτε δεν ημουν πολυ φαν για λουσα και τετοιες διαδικασιες αλλα τωρα το παρακανα :) Γι' αυτο ισως με χασετε λιγακι αυτες τις μερες. Θα κανω κοπανα απο τη δουλεια και θα τρεχω για τις κλασσικες "τελευταιες" λεπτομεριες.

Ευχομαι την ευτυχια που νιωθω σε ολους σας.

Εχω εναν καταπληκτικο αντρα διπλα μου, εχω μια πολυ καλη εγκυμοσυνη εως τωρα (εκτος απο μια μικρη επιπλοκη που ειχα στον δευτερο μηνα, τοτε που ειχα μεινει μια βδομαδα σπιτι, θυμαστε;;) και εχω ανθρωπους γυρω μου να χαιρονται με την χαρα μου!!!!!!

Καλη εβδομαδα σε ολους σας!!!! Ξελαφρωσα που σας τα ειπα :):):):):):)


Δ μου, το τραγουδι στο αφιερωνω!!!!! Σε λατρευω ματια μου !!!!!!!!!!!


ΑΝ ΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ - ΡΑΛΛΙΑ


Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Δημήτρης Κοργιαλάς
Πρώτη εκτέλεση: Ραλλία Χρηστίδου

Έχει τόση δύναμη η αγάπη
έχει αγκαλιά τον ουρανό
έχει αυτή τη φλόγα μεσ΄το μάτι
που κοιτάει τρελά το λογικό

Κι αν μετρηθούμε θα βγούμε παραπάνω
εγώ μαζί σου φτάνω αυτό που δεν μπορώ
Κι αν μετρηθούμε εγώ μαζί με σένα
θα κάνουμε το ένα να μοιάζει εκατό


Έχουν τόση δύναμη οι καρδιές μας
τρέχουν οι έρωτές μας στο γκρεμό
κι όπως πέφτουν τα κορμιά μας δες μας
κάτι μας κρατάει στον ουρανό

Κι αν μετρηθούμε θα βγούμε παραπάνω
εγώ μαζί σου φτάνω αυτό που δεν μπορώ
Κι αν μετρηθούμε εγώ μαζί με σένα
θα κάνουμε το ένα να μοιάζει εκατό

29 σχόλια:

  1. ΑΝ ΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ - ΡΑΛΛΙΑ


    Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
    Μουσική: Δημήτρης Κοργιαλάς
    Πρώτη εκτέλεση: Ραλλία Χρηστίδου

    Έχει τόση δύναμη η αγάπη
    έχει αγκαλιά τον ουρανό
    έχει αυτή τη φλόγα μεσ΄το μάτι
    που κοιτάει τρελά το λογικό

    Κι αν μετρηθούμε θα βγούμε παραπάνω
    εγώ μαζί σου φτάνω αυτό που δεν μπορώ
    Κι αν μετρηθούμε εγώ μαζί με σένα
    θα κάνουμε το ένα να μοιάζει εκατό



    Έχουν τόση δύναμη οι καρδιές μας
    τρέχουν οι έρωτές μας στο γκρεμό
    κι όπως πέφτουν τα κορμιά μας δες μας
    κάτι μας κρατάει στον ουρανό

    Κι αν μετρηθούμε θα βγούμε παραπάνω
    εγώ μαζί σου φτάνω αυτό που δεν μπορώ
    Κι αν μετρηθούμε εγώ μαζί με σένα
    θα κάνουμε το ένα να μοιάζει εκατό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    Συγχαρητήριαααααααα!!!!

    άντε με το καλό!!! να μας είναι γερό και γλυκό όπως η μανούλα του!

    άντε!αυτά είναι νέα, ευχάριστα και όμορφα!!!

    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωνσταντινε μου

    ευχαριστω πολυ πολυ :):)

    Πιθανη ημερομηνια γεννησης ειναι 23/10/09. Καπου εκει θα εχουμε τον ερχομο της μπεμπας μας :)

    Καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε βρε Dee Dee είδες τι όμορφο είναι να το μοιράζεσαι.....
    Χαιρομαστε και εμείς μαζί σου...
    Είμαι στην Ιδια κατασταση και καταλαβαίνω απόλυτα πως νίωθεις...
    Εγώ μπαίνω στο 7ο μήνα μεθαυριο και είμαι πολύ καλά περιμένοντας τον πριγκιπα της Ζωής μου... περιμένω αγοράκι αυτό θα το ξέρεις.
    Σου ευχομαι να πάνε όλα πολύ καλά για σένα και την μπουμπου σου... και τον Δ. σου.

    Αχ πολύ χάρικα... πολλές έγκυες, νέο αίμα, νέα ζωή χαρά...

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποντικακι μου

    πως περασαμε στην Ιταλια;;;

    Ξερω τα δικα σου τα ευχαριστα. Απο ανοησια δεν το μοιραζομουν κι εγω τοσο καιρο!! Το ειπα και ησυχασα :):):):)

    Ευχαριστω πολυ κουκλιτσα για τις ευχες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινακι, να ευχηθω και απο εδω τα καλυτερα!!!
    Η χαρα οταν μοιραζεται ειναι διπλη χαρα κατα τη γνωμη μου.

    Η ωρα η καλη για το γαμο & καλη λευτερια!!!

    * Εμεις αγορι εχουμε, να μπουμε στη λιστα αναμονης για την κορη σας;;;

    Φιλια πολλα!!!
    Καλημερες!!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο!!!!!!!!!!!
    σου ευχομαι με το καλο να ερθουν ολα και να ζησεις ευτυχισμενη!!!
    Πολυ ομορφα νεα μας ειπες!!!!!

    Καλα κανεις και εισαι προληπτική μερικες φορες και εγω το εχω.....

    Ευχομαι και παλι με το καλο ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντωνη μου

    ξερεις ποσο ηθελα να το μοιραστω, μα κατι με κρατουσε! Ε, δεν αντεξα και πολυ :):):)

    Εχουμε προσφορες απο τωρα :) Εχει πολυ πλακα. Φανταζεσαι να συμπεθεριασουμε;; :):):):):):):)

    Καλημερααα κι ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου φιλε μου!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πουαντερι μου

    εγω δεν θεωρουμε ιδιαιτερα προληπτικη. Τραβαω ομως κατι κολληματα μερικες φορες :):)

    Οταν μοιραζεσαι τα συναισθηματα σου τα ευχαριστα πολλαπλασιαζονατι και τα δυσαρεστα διαιρουνται :)

    Καλημερα κι ευχαριστω πολυ για τις ευχες κουκλιτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Κατερίνα μου! Χαίρομαι τόσο πολύ που βιώνεις την ευτυχία που σου αξίζει! Μπράβο κορίτσι μου, η ώρα η καλή κι όλα να πάνε καλά και να συνεχίζετε να ζείτε την ευτυχία σας. Μην πιστεύεις στο κακό μάτι, τους αληθινούς, ευτυχισμένους ανθρώπους δεν τους αγγίζει τίποτα. Πάντα να χαμογελάς πλατιά και ν'αγαπας τόσο δυνατά! Ειλικρινά χάρηκα πολύ και σου στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου για το καλύτερο!
    Πολλά πολλά φιλιά και στους τρεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαπα!!!!!! Τις καλυτερες ευχές μου Κατερίνα για ότι καλύτερο!!!
    Μόνο χαρές να έχεις!!!!
    Ολόψυχα να είσαι καλά με τους αγαπημένους σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eπιτέλους αγάπη μου!!!

    Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα μοιάζει τη μαμά της στην καλοσύνη και ομορφιά(κουκλάρα δλδ)..ε, κάτι θα πάρει και απο τον μπαμπά(τα νερά θολώνω)

    Ντιντίκα μου, τις καλύτερες,τις ομορφότερες,τις πιο γλυκές ευχές μέσα απο την καρδιά μου!!

    Τεράστιο φιλί και το πιο γλυκό χάδι..εκεί!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσάκι μου!!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πώς χάρηκα!!!! Μπράβο ρε κούκλα! Η ώρα η καλή, με το καλό να έρθει και το κοριτσάκι σας, να είναι γερό και δυνατό και υπέροχο σαν τους γονείς του!!! Όλα του κόσμου τα καλά εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααααααααα!!!! Έγινε η αποκάλυψη! Επιτέλους γιατί δεν θα κρατιόμουν άλλο χαχαχα!!!
    Deedee μου εύχομαι όλα τα καλά του κόσμου για σένα και τον Δ. Πρώτα απ'όλα ένα γερό μωράκι και έναν ευτυχισμένο γάμο! Είμαι σίγουρη ότι θα τα αποκτήσετε και τα δυό! Να ξέρεις ότι η χαρά σου είναι και δική μου χαρά! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!
    Δεν ξέρω γιατί αλλά συγκινήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΥΔΗ!!ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΞΑΦΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΧΑΡΗΚΑ ΑΛΗΘΕΙΑ!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!ΤΥΧΕΡΟΣ Ο Δ.ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΚΟΠΕΛΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ!!
    ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΡΟΔΙΝΑ..ΜΟΝΟ Η ΑΓΑΠΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ!!ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ..ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

    ΦΙΛΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eeeeeee!!!!!!Den to pistevo!
    Simera vrika ora na anoikso PC kai epesa epano se xares!
    Kat mou, sou eyxomai apo kardias kathe eytyxia me ton D.sou kai to moroulini pou tha erthei.
    Filia polla kai thermes eyxes
    Panagiota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρια Τζιριτα μου

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου :):) Στο κακο ματι δε θελω να πιστευω.... αλλα μερικες φορες παρασερνομαι :):):)

    Καλη εβδομαδα!!!


    Αρτιστακι μου ομορφο

    ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες σου κουκλιτσα μου. Ευχομαι και σε σενα ο,τι καλυτερο!!

    Καλη εβδομαδα!!!!


    Edel μου

    τωρα θα μπορεις αφοβα να μου λες να δινω χαδακια στο μωρακι και να μη σε βαζω να γραφεις γριφους :):) Πολλα φιλια!

    Καλη εβδομαδα!!!



    olive tree girl μου

    να πω και στα δικα σου;; :):) Ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες και ευχομαι και σε σενα ο,τι καλυτερο!!!

    Καλη εβδομαδα!!!


    Ρηνιω μου

    απορω πως αντεξα τοσο καιρο :):) Πως δεν εσκασα!! :)
    Θα τα πουμε και στο τηλεφωνο εμεις φιλεναδα!!

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παπαρουνιτσα μου

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου και για την αυθορμητη χαρα σου :):)

    Αγαπη ευτυχως υπαρχει αφθονη.... λιγα χρηματακια για τα εξοδα που ερχονται δε θα μας χαλουσαν....να θυμηθω να παρω λαχειο :):)

    Καλη εβδομαδα!!!!


    Παναγιωτα μου

    ειδες νεα που σου ειχα;; :) Πως περνας εκει πανω;;; Περιμενω νεα σου αναρτηση με νεα....οχι μονο φωτογραφιες με ρυζια και ορχιδεες :):)

    Ευχαριστω για τις ευχες σου κουκλα!!!

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι τριπλά!!!!!!!!!!!
    Που ετοιμάζεις ένα κοριτσάκι!
    Που παντρεύεσαι αυτόν που υπεραγαπάς!
    Που μοιράστηκες τη χαρά σου!
    Ετσι κοριτσάκι μου πάντα να είσαι, εγώ είμαι από τις τυχερές που σε έχω δει (και σε έχω ακουσει)πως λάμπεις όλο αυτό το διάστημα και ήρθα εκτός από τις ευχές να αφήσω και μια ομολογία: η κοράκλα σε έχει ομορφύνει και σε έχει γλυκάνει πάρα πολύ!!!!!!

    Η ώρα η καλή για την Παρασκευή και με το καλό να έρθει το μωράκι να γεμίσει κι άλλη ομορφιά το σπιτικό σας!

    Μου επιτρέπεις μια επισήμανση στον Αντώνη, ναι;
    Έχουν κι άλλοι σειρά, φίλε μου στη λίστα...χα,χα.... ;)!

    Με το καλό, Κατερινιώ μου, με το καλό. Και πάντα χαρές να έχεις να μοιράζεσαι...όταν και όποτε εσύ το νιώθεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομπρελινο μου ομορφο

    εμεις τα λεμε κι απο το τηλεφωνο, τα εχουμε πει κι απο κοντα και ξερεις την χαρα μου και ολη την μεχρι τωρα πορεια μου :)

    Το πιστευεις οτι ακομη δεν εχω παρει ρουχα για την Παρασκευη;;; Με εχουν ζαλισει και οι της οικογενειας επειδη αγχωνονται μηπως δεν βρω κατι :)

    Αυριο εχω ραντεβου για μανικιουρ-πεντικιουρ!! Χλιδη ε; :) Θα ριξω και μια ματια στο Cosmos για ρουχαλακια!

    Φιλακια φιλεναδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κουκλάρα μου !!!

    Καλά , έπαθα το πιό ευχάριστο σοκ μπαίνοντας εδώ !
    Καταρχήν να έχεις μια υπέροχη εγκυμοσύνη και το πιό υγιές μωράκι του κόσμου !
    Φυσικά και θα είναι μια κουκλάρα και μισή , μιάμιση κουκλάρα δηλαδή
    και να πάρει τα τσαχπίνικα λακάκια σου !!

    Να είσαστε πάντα γεροί και αγαπημένοι με τον Δ σου ,
    να είσαστε τυχεροί στη ζωή σας
    και με ένα χαμόγελο !

    Ντιντίκα μου χαίρομαι πραγματικά
    που ΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ! ! !

    Μπράβο κοριτσάρα μου !

    ΤΟ ΑΞΊΖΕΙΣ ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατερινάκι μου με το καλό! Με το καλό να έρθει η κορούλα σας και να είσαστε ευτυχισμένοι! Και πολλά συγχαρητήρια και για το γάμο σου! Πάντα τέτοια στη ζωή σου! Μόνο τέτοια! Γιατί το αξίζεις... ;)

    Φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ηλιαχτιδα μου

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου κουκλιτσα μου :) Σου ευχομαι κι εσενα τα καλυτερα!!!!!!!
    Εχεις μυαλο εσυ, σου εχω εμπιστοσυνη οτι θα διαλεξεις τον καταλληλο την καταλληλη στιγμη ;)

    Πολλα φιλια!!!



    Μαριαννα μου


    ευχαριστω πολυ για τις ευχες κουκλα!! Ευχομαι και σε σενα ο,τι καλυτερο!!!

    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eγω τωρα θα κανω πως δεν ηξερα τιποτα ενταξει???

    Κατερινακιιιιιι

    ΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ!!!

    να κανεις το πιο ομορφο κοριτσακι
    και να παρει τα λακακια σου

    κι ολα τα καλα και απο τους δυο..
    Να το μεγαλωσεις με αγαπη και συνενοηση
    και να μας εχεις ενημερους

    εχω βγει απιστευτα απο αυτο το μουντ των πορτ μπεμπε, παιδικων δωματιων ,μπιμπερο κλπ
    αλλα για σενα
    χαλαλι σου

    -ολα μπορω να τα ακουσω
    και να συμμετεχω λεμε..

    φιλια πολλα και να μην κουραζεσαι πολυ!!!

    χχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Mπράβο Ντιντίκα , αυτά κι αν είναι νέα ευχάριστα , τα πιό πιό ευχάριστα !!
    Καταρχάς με το καλό το μωράκι και ο γάμος με τον καλό σου σύντροφο, με αγάπη έρχεται η ευτυχία και η χαρά !!!!
    Μμμμμμ γιαυτό ήσουν τόσο μα τόσο δημιουργική και μάλιστα χαρούμενα δημιουργική !!!!!
    Χαίρομαι ,
    έχω ένα τεράστιο χαμόγελο ,
    τις καλύτερες ευχές μου για σας , σαμιώτικα χαρούμενα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατερίνα μου είχα καιρό να μπω στο Νet και να που τώρα είδα την πιο γλυκιά σου ανάρτηση.
    Τώρα έχεις την ευθύνη να κάνεις μια κοπελάρα σαν και εσένα..!
    θέλουμε φωτογραφίες από το γάμο σου... εμείς όλοι οι fun σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ταλι μου

    το ηξερες ηδη;;; Απο που;;;;;;;; :):):):):):):):):):):):):)


    Δεν νομιζω να γινει παιδικο το blog γιατι ψιλοβαριεμαι κι εγω τις συνεχεις συζητησεις για μωρα :) Τωρα βεβαια δεν παιρνω και ορκο, θα φανει μετα τη γεννα ποσο χαζομαμα θα γινω :):)

    Φιλακια κουκλαρα μου!!!



    Αθηνα μου

    λες γι' αυτο να μου αρεσουν κι εμενα περισσοτερο τα κολιεδακια που κανω τελευταια.... ακομα κι αν εχουν μονο 2-3 χαντρες πανω; :) Ή απλα τα βλεπω ολα ομορφα :):)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου :):)

    Πολλα φιλια!!


    Κωνσταντινε μου (outopios)

    ο γαμος δεν θα ειναι υπερπαραγωγη. Μονο οι δυο οικογενιες μας θα ειναι. Δεν θελω να βαζω αλλα ατομα στο blog μου, μια φωτογραφια ομως με την μουτσουνα μου και το χαμογελο μεχρι τα αυτια, θα βαλω :):):)

    Ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια σου φιλε μου!!

    Πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. άντε πια !!!!!
    όλο κωδικούς και αέρινα σχόλια
    για να σου ευχηθούμε !!!!!
    αχαχαχα


    όλα καλά
    και ακόμα καλύτερα !!!!!!!!

    να ξέρεις ότι τίποτα δεν φτάνει
    να σε προετοιμάσει
    για την ευτυχία που νοιώθεις δημιουργώντας ζωή .

    απίστευτος έρωτας
    που μόνο να μεγαλώνει ξέρει :)


    όλες μου τις ευχές !!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. maya μου

    δεν ειμαι εγω παιδι μου για να κρατησω μυστικο. Θα εσκαγα αν δεν το ελεγα :):)

    Ευχαριστω κι απο δω για τις ευχες σου :):):)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή