Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

με ενα κοκκινο τριανταφυλλο

Η αδιαβροχη LUMIX ειναι πλεον δικη μου. Ενιωθα τοσες τυψεις, που εκανα μια εβδομαδα να την παρουσιασω στον αντρα μου. Ασχημο πραγμα να φτανουμε σε τετοιο σημειο. Εγω δεν του εκρυβα ποτε τιποτα. Την εμφανισα την Παρασκευη, μου κρατησε μουτρα για μια μερα και με λιγα ναζακια επιπλεον το ξεπερασαμε. Το Σαββατοκυριακο εγιναν δουλειες που επρεπε να γινουν, γιατι, ομορφη η καινουρια σομπα, αλλα ολο το υπολοιπο σπιτι εγινε αχουρι για να κανουμε χωρο.  Τωρα πηρε ξανα μορφη καθιστικου το καθιστικο μας και, αν γεμισω και τους τοιχους, θα δειξει πολυ ζεστο. Μου κανει εντυπωση που τοσα χρονια ηθελα αδειους τους τοιχους. Μου μοιαζει σαν ξενο πλεον το θεαμα, ενας αδειος τοιχος ειναι ψυχρος. Εφτιαξα με ντεκουπαζ μια παλια κρεμαστρα, ενα παλιο καδρο το εντυσα με υφασμα και φωτογραφιες κι επλεξα και μικρα καλουδια για ενα παζαρι στο Ωραιοκαστρο. Απο συνηθεια που δεν ειχα φωτογραφικη ξεχασα να τα φωτογραφισω.
Κατι τσιμπησε την μικρη αυτες τις μερες, σαν να την περπατησε κατι και φαγουριζεται συνεχεια η γλυκια μου. Το βραδυ θα παει στον γιατρο. Την λυπηθηκα με τοσα σπυρακια και φαγουρα. Με επιασε κι εμενα φαγουρα στη σκεψη για ακαρεα, κοριους κτλ κτλ. Αντε να βρουμε να ψεκασουμε μετα. Δεν τα μπορω αυτα, ανατριχιλα με πιανει. Το ιδιο προβλημα εχει και μια γειτονισσα.
Το πρωι, ο πρωτος μου πελατης μου εφερε ενα κατακοκκινο ολανθισμο τριανταφυλλο απο τον κηπο του. «Ουτε την ανοιξη δεν ειχαν ανθισει ετσι» μου ειπε. Πως να μην παει καλα η εβδομαδα μου ; 




υ.γ.Παντα με δυσκολευε να βαζω τιτλους στις αναρτησεις μου. Τις περισσοτερες φορες δε, νιωθω να ειναι εντελως αστοχοι.

25 σχόλια:

  1. εε με γεια τοτε.. καλες φωτογραφισεις..

    καλημεραααα !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai ego bazo oti na nai se titlous alla kamia fora einai entelos diana eidika otan ta diabazo meta apo kairo ta post again...

    megeia i Lumix ;) eides pou ta kataferes telika?

    http://froghall-jewelleries.blogspot.co.uk/2012/10/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ισως αν το ξαναδιαβασω μετα απο καιρο μου κατσει καλυτερα ο καθε τιτλος, εχεις δικιο :):)

      καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  3. Ωωω! Με γεια!!!
    Θα μας τρελάνεις όμως; Με LUMIX και χωρίς φωτογραφία στην ανάρτηση;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι και να πεις εχεις δικιο. Ειμαι αδικαιολογητη. Αυριο θα βαλω φωτογραφιες :):)


      καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάλι νομίζω οτι και οι τίτλοι σου είναι εύστοχοι και ο τίτλος του μπλογκ είναι ο πιο αντιπροσωπευτικός.
    Μόνο που έγραψες "τριανΑτάφυλλο". χιχιιχ
    Μεγειά τη μηχανή. Μωρέ, τι τσαχπίνω είσαι!
    Μην τα πέρνεις όλα τόσο σοβαρά, μη νιώθεις ενοχές συνέχεια. Μπορείς να απολαύσεις την παιδικότητά σου και τις βλακείες σου ακόμα. Όσοι μας αγαπούν μας χαίρονται έτσι.

    Και πολύ όμορφο το δώρο του πελάτη σου. Η αισιοδοξία σου είναι ένα κόκκινο τριανατάφυλλο που χαρίζεις εσύ σε μας τους υπόλοιπους. Ένα δώρο μόνο απ'την καρδιά κάποιου μπορεί να αγγίξει τελικά πολλές...

    Φαντάζομαι τώρα φωτογραφίες που έχει να δει το μάτι μας!
    Περιμένουμε!

    υ.γ. πήγες τελικά στο Βασίλη, ωραία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον διορθωσα τον τιτλο :P :):):)
      Μερικες φορες οι κοντινοι μας μας αγαπανε με τις βλακιες μας, αλλες φορες κουραζονται απο αυτες. Ο Δημητρης παντως ευτυχως με "συγχωρεσε" :)

      Μου αρεσει η λογικη αυτων των ανθρωπων που κανουν δωρα. Καποτε ειχε περασει μια γιαγια πρωι πρωι, επειδη απλα περνουσε απ'εξω και μου αφησε δυο κλαδακια απο εναν μοσχοβολιστο βασιλικο απο την γλαστρα της. Η σκεψη και η χειρονομια αυτη κοστιζει πολλα!!

      Τωρα που το σκεφτομαι, ακομη και οταν ειχα την παλια μου φωτογραφικη, δεν εβαζα πολλες δικες μου φωτογραφιες στις αναρτησεις μου. Αρα μην ανησυχεις. Θα τη γλιτωσετε....ειμαι ταπεινο ατομο εγω (αχαχαχαχαχαχα)

      Στον Παπακωνσταντινου δεν πηγα. Οικονομια για να βγω αυτο το Σαββατο με παλιους συμμαθητες. :( Και μαλλον δεν θα τα καταφερω να παω, επειδη μεχρι να φυγει, εχω υποχρεωσεις και δεν θα μπορω να κανω αλλα εξοδα. Την επομενη φορα ισως. Αν πας εσυ με την φιλη σου, χοροπηδηξτε και για μενα :):):)

      καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  5. καλη βδομαδα..περιμενουμε φωτο απο την καινουρια σου μηχανη:)
    τι ευτυχια τα ολανθιστα λουλουδια αυτη την εποχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θωμη θα κανω μια αναρτηση μοε φωτογραφιες της καινουριας μου μηχανης λοιπον :):)

      καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, αρχίζουμε δουλειά, ε? ;))
    Κάτι για καστανάδες λέγαμε θυμάσαι?? Καλοφωτογραφημένες να'ναι οι ματιές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι.....να δω πψς θα τα καταφερουμε που ο ελευθερος μου χρονος ειναι περιορισμενος. Θελω πολυ, θα το κανονισουμε!

      καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  7. Το' πες και το' κανες! Καμία ενοχή και μπράβο σου που το σκέφτηκες! Τίποτα πιο πολύτιμο από τις όμορφες αναμνήσεις... :)
    Καλή εβδομάδα, περαστικά στο αγγελάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου
      η φωτογραφικη για μενα ειναι πολυ σημαντικο αποκτημα. Καποιοι αλλοι ισως να μπορουσαν να ζησουν μονιμα χωρις φωτογραφικη. Ο καθενας με τα κολληματα του :)

      Η Ισμηνουλα ειναι καλυτερα, ευχαριστω για την ευχη :)

      καλημερααα

      Διαγραφή
    2. Ναι, κι εγώ κυκλοφορώ με μια φωτογραφική (ή έστω με το κινητό) στο χέρι... όπως μου αρέσει και το βίντεο... :)

      Διαγραφή
  8. Ε, καλά σου λένε και παραπάνω! Καινούρια μηχανή κι ούτε μια φωτογραφία! Ξέρεις έχουμε τώρα μεγάλες προσδοκίες!
    Περαστικά στη μικρή, μακάρι να είναι κάτι απ'έξω και να περάσει γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου

      θα βγαλω, θα βγαλω και θα σας βαλω. Μεχρι στιγμης εχω βγαλει μονο με την μικρη και δεν ανεβαζω εδω φωτογραφιες της :)
      Ο παιδιατρος μας καΘησυχασε, αλλα εγω σκεφτομαι να κανω μια απεντομωση, μου μπηκε η ιδεα και ολο ξυνομαι :):)
      Η μικρη ειναι ηδη πολυ καλυτερα ευτυχως.

      καλο μεσημερακι

      Διαγραφή
  9. Καλορίζικη και να την ευχαριστηθείς την καινούργια σου μηχανή!

    Όσο για τους τίτλους μην αγχώνεσαι...εδώ ολόκληρος Μοντριάν και έβαζε νούμερα στα έργα του :-) Αν κάτι δεν έχει τίτλο, δεν έχει. Ας δώσει ο καθένας τον δικό του.

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ μου, ναι δεν αγχωνομαι για τους τιτλους. Απλα ηθελα να επισημανω οτι το θεωρω το πιο δυσκολο κομματι της αναρτησης :):)

      Καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  10. Με γεια σου!!και καλώς σε βρήκα.. :))
    ελπίζω να την ευχαριστηθείς!!
    καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια τη μηχανή σου! Αχ γλυκιά μου σε καταλαβαίνω...τι δύσκολο να μην μπορείς πηγαία να μοιραστείς τη χαρά!!!! Καλός άνθρωπος όμως σε κατάλαβε....
    Περαστικά με τη μικρούλα και τώρα περιμένουμε να μας αλλάξεις τα φώτα στις εικόνες...Ετσι όπως βλέπεις εσύ τον κόσμο!!!Υπέροχες οι Χριστουγεννιάτικες αλλαγές στο blog... Ηρθαν λοιπόν!!!!Τα Χριστούγεννα ντε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ, ναι πολυ δυσκολο ειναι να μην μπορεις να μοιραστεις τη χαρα. Ισως και εξισου δυσκολο με το να μην μπορεις να μοιραστεις εναν πονο. Ευτυχως δεν με χωρισε και ολα καλα :):):)
      Θα βαλω φωτογραφιες σε λιγακι :)

      Καλημερααα

      Διαγραφή
  12. Τι βλέπω...είχα μέρες να μπω...την πήρες τελικά!!Μπράβο, να την χαρείς με πολλές πολλές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Χριστινα μου. Ευχομαι και στα δικα σου τωρα:):) Βεβαια δεν πηρα εκεινη την ακριβη που ηθελα. Αλλα κι αυτη βγαζει πολυ ωραιες φωτο
      φιλια πολλα

      Διαγραφή