Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

δευτερα

Με κουραζει πολυ η ασυννενοησια. Αυτο το παραλογο που συμβαινει να ειναι αλλο για μενα το λογικο και αλλο για σενα. Και να το θεωρουμε και οι δυο τοσο παραλογο να μην μπορει να σκεφτει ο αλλος οπως εμεις. Μαζευονται τα απλυτα και δεν εχω την υπομονη να τα ξεδιαλλεξω. Τα αφηνω εκει ενα κουβαρι και ξερω οτι δεν θα ασχοληθει κανεις εκτος απο μενα. Και με κουραζει ακομη περισσοτερο αυτο. Και ειλικρινα, απλα θελω να μεινω μονη με την ησυχια μου λιγο, γιατι ειμαι πολυ θυμωμενη .....πια/ακομη. -Πως γινεται να ταιριαζει και το "πια" και το "ακομη" ενω αλλαζει το νοημα;-  Και οταν ειμαι θυμωμενη περναω λαθος μηνυματα στους ανθρωπους που αγαπω. Και αντε να το ξαναπιασεις απο την αρχη μετα το νημα. Μονη λιγο. Να μπορεσω να αδειασω για να σου γραψω σε ενα καθαρο χαρτι τις σκεψεις μου και να μπορω να υπογραψω με ολη την αληθεια μου απο κατω. Ειναι τοσο ασημαντα ολα τα αλλα. Ειναι λιγες εβδομαδες που εβγαλα τις Δευτερες απο την αντιπαθεια και τις κρεμασα στην απολαυση. Απο συνηθεια ειχα μαθει να τις "μισω" κι εγω. Επειδη το εκαναν οι αλλοι. Ηταν τοση η χαρα μου οταν καταλαβα οτι αυτο δεν ισχυει σε μενα. Ετσι απο συνηθεια τσουλαω σε λαθος αυλακια συχνα.
Μονη λιγο, να δω που εκανα εγω λαθη. Να ξεδιαλυνω τα δικα μου "θελω" για να μπορεσω να στα προσφερω και να μη στα χρεωσω.

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Αν εχεις την ευχέρεια να μείνεις μόνη είναι ότι το καλύτερο!! έστω όπως λες για να ανασυγκροτηθείς και να βγει σωστά αυτό που θέλεις να επικοινωνήσεις.
    Υποσημείωση...εγώ εξακολουθώ να μην χωνεύω τις Δευτέρες:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαπααα.. Μάυρη μαυρίλα πλάκωσσε Δευτεριάτικα δηλαδή!... Όλοι θέλουμε λίγο χρόνο μόνοι μας, και που να τον βρούμε... Υπομονή...

    Να'χεις μια καλή εβδομάδα ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "...έβγαλα τις Δευτέρες από την αντιπάθεια και τις κρέμασα στην απόλαυση!". Ωραίο
    Λες να τις αντιπαθώ κι εγώ από συνήθεια που μου πέρασαν άλλοι...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε αντίθεση με την εικόνα που δίνουν τα λεγόμενά σου, εγώ σε σκέφτομαι σα συγκεντρωτική με τις υποχρεώσεις, σα να τα αναλαμβάνεις όλα εσύ ...
    μήπως να προσπαθήσεις να δίνεις και στους άλλους την ευκαιρία να κάνουν πράγματα? λεω τωρα εγω ...
    καλο υπόλοιπο της Δευτέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί η Δευτέρα να μην είναι τόσο αγαπημένη μέρα, αλλά η Τρίτη και η τετάρτη με την Πέμπτη ήταν οι πιο καλές μου, οι παραγωγικές μου, πάντα. Χωρίς "πια" κι "ακόμη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. rain μου

    οσο μονη μπορω να μεινω θα μεινω :)

    Καλο απογευματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριαννα μου

    ειμαι αρκετα πιεσμενη οικονομικα και τα βλεπω ολα μαυρα :)

    Καλο απογευματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιτσα μου

    αν θελεις μπορεις να αντιμετωπιζεις τις Δευτερες σαν μια νεα αρχη για να προγραμματιζεις τα πραγματα τις νεας εβδομαδας. Δεν ειναι ωραιο να κανεις προγραμματα;; [ή εγω ειμαι παραξενη;;:) ]

    καλο απογευματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασω μου

    ειμαι πολυ πιεσμενη. Δυο καρπουζια κατω απο την ιδια μασχαλη δεν χωρανε, αλλα μονη μου με εφτασα σε αυτη την κατασταση και μονη μου πρεπει να βγω :)

    καλο απογευματακι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δειμο μου

    και για μενα η Πεμπτη ηταν παντα αγαπημενη μερα, ετσι απροσδιοριστα. Η μερα που "αντιπαθουσα" ηταν η Τεταρτη. Μου φαινοταν αχαρη μερα, καθεται στη μεση της εβδομαδας απραγη :):)

    καλο απογευματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην είσαι τόσο αυστηρή..όλοι έχουμε τις φάσεις μας..και δυστυχώς την πληρώνουν τα άπλυτα (χεχε). Μείνε λίγο μόνη.
    Αύριο είναι μια καινούρια μέρα, ξεκίνα με χαμόγελο!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ τις αντιπαθούσα...πολύ πολύ πολύ!! Τώρα αλλάζουν τα πράγματα, τα δεδομένα,οι μέρες οι ώρες...αλλάζω κι εγώ! Θα αγαπήσω νέες ώρες και μέρες...Σε ευχαριστώ που με έκανες να το σκεφτώ αυτό!!
    Μην είσαι θυμωμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρε το χρόνο σου και θα ηρεμήσεις. Το ξέρεις αυτό, μην ανυπομονείς και καθυστερείς τη διαδικασία.
    Και να σου πω και κάτι; Δεν πειράζει πού και πού άλλο να είναι για 'σένα λογικό και άλλο για τον άλλο. Δεν ψάχνω κάτι παρήγορο να πω αλλά βλέπω τη θετική πλευρά. Αν ήμασταν ίδιοι και βλέπαμε τα πάντα από την ίδια σκοπιά πώς θα ξεκολλούσαμε; Κι εσύ και ο άλλος.
    Η αγάπη όμως είναι που μας δένει μαζί και ψάχνουμε τον τρόπο να ξεπεράσουμε τις διαφωνίες μας.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κουκουβαγιομαμα μου

    θα προσπαθησω :):)

    καλο βραδακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινα μου

    ο θυμος περναει, χρονος χρειαζεται :) Ο θυμος ειναι δυναμη, οπως λεει και ο Οσσο. Οπως ο ηλεκτρισμος. Μπορει να σε καψει αν δεν μαθεις να τον εκμεταλευεσαι χρησιμα :)

    Ζηλευω τη νεα σου αρχη :)

    καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. AnD μου

    να πω οτι εχεις αδικο, θα ειναι μεγαλο ψεμα :)

    Γι'αυτο δινω χρονο να καταλαγιασει ο θυμος. Επειδη υπαρχει η αγαπη και σ'αυτη θελω να επενδυσω :)

    Θα περασει. Ειμαι στρεσαρισμενη αυτες τις μερες και μεγενθυνονται ολα :)

    Καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δευτέρα και απόλαυση γίνεται?????????

    σε φιλώ......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαρα μου

    ....γινεται :)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πιεσμένη οικονομικά;! Άντε καλέ, είπα κι εγώ πως έχεις κανένα σοβαρό πρόβλημα!!! :P
    Και ποιος δεν είναι... δυστυχώς έχουμε όλοι λίγο πολύ μια μόνιμη απειλή πάνω από τα κεφάλια μας... Οι περισσότεροι τρώμε πλέον από τα έτοιμα και τρέμουμε μην χάσουμε τις δουλειές μας... Μέσα έπεσα;... :/

    Θα πρέπε να μάθουμε δυστυχώς να ζούμε με λιγότερα... Ελπίζω μόνο να βρούμε και κανα νόημα σε αυτό, αλλιώς δεν την βγάζουμε καθαρή!!! :P

    Άντε, καλημέρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαριαννα μου

    δυστυχως δεν υπαρχουν ετοιμα λεφτα, εκει ερχεται το αγχος :)
    Αντε να δουμε που θα παει


    καλημεραααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαλάρωσε… πάρε το χρόνο σου… είναι τόόόόόόόόόσο σπάνιο, να στο προσφέρουν πλέον αυτό…

    φιλιά Dee2 μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κυτταρο μου

    κανουμε το λαθος να φοβομαστε οτι ο αλλος απομακρυνεται οταν θελει να μεινει λιγο μονος :) Ειναι επειδη εχουμε εκπαιδευτει στην αγαπη που απαιτει και οχι στην αγαπη που προσφερει. Το βλεπω καθαρα στον εαυτο μου αυτο :)

    Καλο απογευματακι!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολλά, πάρα πολλά, λάθη κάνουμε Dee2 μου… είναι όμως μια πολύ καλή αρχή, να τα συνειδητοποιούμε δε συμφωνείς; μπορούν όμως άραγε, να το κάνουν όλοι αυτό…

    υ.γ σου έχω στείλει και ένα… και δύο… και τρία… (όχι παιδιά) μέιλ αλλά μάλλον δεν έχεις λάβει κανένα :(

    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κυτταρο μου

    δεν εχω παρει ουτε ενα μειλ ναι.... που το καταλαβες αραγε;; :):):):)

    Παω να σου ξαναστειλω μηπως δεν ειχες το σωστο μειλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή