Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

κουτια, κουτακια, κουτουδια

Αν μπορουσα θα γεμιζα το σπιτι μου με ολα αυτα. Καθε μηνα θα ειχα διαφορετικο σετ πανω στους παγκους.
Απο μικρη θυμαμαι μου αρεσαν οι πολλες θηκες σε τσαντες, σε πορτοφολια, σε μπουφαν, σε συρταριερες. Ετσι ειναι και τα κουτακια αυτα. Πολλες θηκες να κρυβω μεσα τις πραματιες μου :) Μικρα μεγαλα κουτια και κουτακια να οργανωνω, να αποθηκευω, να συλλεγω. Σαν ζωη σε κουκλοσπιτο.







Σαν παραμυθι. Μια μεγαλη κουζινα, με ενα μεγαλο παραθυρο πανω απο τον νεροχυτι, με ομορφα καρω κουρτινακια και μια γλαστρα στο περβαζι, με εναν μεγαλο ξυλινο παγκο στην μεση, μια μεγαλη σκαλωσια να κρεμεται απο το ταβανι (απο αυτες που θελουν ξεσκονισμα καθε λιγο) με μια μικρη αποθηκουλα καπου σε μια γωνια και μια κουνιστη πολυθρονα σε μια αλλη. Εκει αφηστε με να στριφογυριζω σημερα και να φτιαχνω κεικ σοκολατας αμυγδαλου για τις φιλες υφαντρες μου που θα δω αυριο.

να, να, καπως ετσι την ονειρευομαι

Αφηνω και αγαπημενο τραγουδι για παρεα και σας ευχομαι ενα Σαββατοκυριακο οπως το εχετε αναγκη.




Με φανταζεστε με σβουρες τανγκο στην κουζινα;...  

18 σχόλια:

  1. καλημέρα!!βρίσκω πολλές ομοιότητες μεταξύ μας για άλλη μία φορά!! κι εγώ θα ήθελα να γεμίσω το σπίτι κουτιά!!ειδικά τα μεταλλικά τα κλασικά για μπισκότα!!έχει εδώ παντού!!έχω σταμπάρει μερικά!!κάποια στιγμή θα πάρω,δεν θα μου ξεφύγουν.
    σου έρχομαι για σοκολατίτσα σε μια τέτοια κουζίνα!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν περιμενεις να φτιαξω τετοια κουζινα θα αργησεις πολυ να πιεις σοκολατα σπιτι μου :)
    Ειμαι προθυμη να σε κερασω και τωρα αν βρεθεις στα μερη μας :):)

    καλο μεσημερακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναιαιαιιαιαιαιαι!!! Κουτάκιααααααα!!!! Βολεύουν απίστευτα, και είναι πάντα όμορφα, απ' ότι υλικό κι αν είναι φτιαγμένα!!! Τακτοποιείς το σπίτι και νιώθεις λίγο σαν να τακτοποιείς και τη ζωή σου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασω μου

    παρομοιως :):)

    καλο Σ-Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριαννα μου

    ναι, ναι, νιωθεις μια γενικη τακτοποιηση οταν νιωθεις οτι ειναι οργανωμενα τα πραγματακια σου.

    Πολυ μου αρεσει η φωτογραφια που εβαλες στο προφιλ σου! Πιο πολυ απο την προηγουμενη (για να μη λες οτι βγαινεις καλυτερα στις καλοκαιρινες φωτογραφιες)

    Καλο Σ-Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μου λες κοπελιά....μήπως τελικά είσαι εγώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινα μου

    χαχαχα το ονομα σου παντως τον εχω :)

    Καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ θα το γέεεεμιζα το σπίτι!!!!! Κι ας μην είχα άλλα πράγματακια να βάλω μέσα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αχ αχ την έχω κι εγώ την κουτο-μανία!! χαχαχα.
    Α καλέ που βρήκες φώτο από την κουζίνα μου; Μπα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο; Μωρέ μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τέλεια τα κουτιά! Έχω κι εγώ μανία..ειδικά με τα τσίγκινα retro..
    Αν αποκτήσεις την κουζίνα..να με φωνάξεις να παίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τσουπ τσουπ ηρθα και εγω μπορει να αργησα αλλα ηρθα πραγματικα το λατρευω το σπιτι σου παντα με ηρεμει και βλεπω κομματια μου και εμενα μου αρεσουν τα κουτια μην σου πω οτι θα παρω ενα σπιτι μονο για αυτα σε πολλα μεγεθη και χρωματα και σχεδια. και αν μπορουσα εγω θα αλλαζα κουζινες και μπανια καθε μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ax μου αρέσουν τα κουτάκια.. αλλά βαριέμαι τις αλλαγές.. :) :)
    χαχαχα ναι για μένα η κουζίνα είναι όλο το σπίτι σχεδόν.. δεν ευτύχισα σε άνετες κουζίνες.. :) :)
    καλησπερούδιαααα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. butterfly art μου

    ολο και κατι θα εβρισκα να βαλω μεσα....δεν τελειωνουν ποτε αυτα που θελουν συμμαζεμα στο δικο μου σπιτι :):)

    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λιτσα μου


    χαχαχα υπεροχη η κουζινα σου :):):):)

    καλη εβδομαδαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βερα μου

    κι εμενα τα τενεκεδενια ρετρο μου αρεσουν περισσοτερο....αλλα υπαρχουν και κατι πορσελανινα κουκλιστικα. Ηθελα να βαλω καποια αλλα θα ηταν τερααααστια η αναρτηση :):)

    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ιωαννα μου

    χαχα κι εμενα μου αρεσουν οι αλλαγες αλλα οχι κι ετσι :)
    Καθε μηνα ειναι πολυ για αλλαγες, μια φορα το χρονο ομως μια χαρα μου ακουγεται :):):)

    καλη εβδομαδαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κουλπακι μου

    αλοιμονο αν στηριζαμε την ευτυχια μας στις ανετες κουζινες :):) Ο τσαγκαρης λενε εχει τρυπια παπουτισα....να υποθεσω οτι η δικη σου η κουζινα ειναι κατι α[πλο και πρακτικο;; :):)

    καλη εβδομαδαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή