Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Muzzy el Grande - ιθπανικα

¿Cómo están ustedes? Yo soy DeeDee :)


Εχει δυο εβδομαδες που αγορασα το 7ημερεςTV και εχει δωρο DVD και CD ROM για εκμαθηση 5 ξενων γλωσσων!!




Λιγο η λατιν μουσικη που μου αρεσει, λιγο το οτι ζηλεψα που κανει μαθηματα η κοκκινη ομπρελα (και μπορει και γραφει και εκθεση πλεον!!!!!), δεν χρειαζοταν πολυ για να το παρω αποφαση και να ζητησω απο τον περιπτερα μου να μου κραταει καθε εβδομαδα το περιοδικο με τα Cd για να το παιρνω. Εκανα 2 μαθηματα ως τωρα. Εμαθα λιγες λεξουλες και να μετραω :):)
Ειναι για παιδια η συγκεκριμενη σειρα και ειναι κατι που θα ειναι χρησιμο και στο μελλον για την μικρη, μου αν θελησει να ασχοληθει μονη της με καποια απο αυτες τις 5 γλωσσες (Αγγλικα, Ισπανικα, Γαλλικα, Γερμανικα, Ιταλικα).
Buenas tardes (καλο απογευμα)!
BUEN FIN DE SEMANA (Καλο Σαββατοκυριακο)
Σε λιγακι φευγω για την εκθεση της αχτιδας μας. Παω να θαυμασω απο κοντα τα εργα της. Τα εχω δει στο εργαστηρι, αλλα αλλιως ειναι να τα βλεπεις σε εκθεση. Θα δω και την αχτιδουλα που εχω πολυ καιρο να την δω, θα τα πω και με την φιλεναδα μου την Ειρηνη με την ευκαιρια

6 σχόλια:

  1. Αν σε προλαβα, δωσε muchos besos και στην Αχτιδουλα και στη Ρηνιω!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντωνη μου

    με προλαβες κι ευχαριστως θα μεταφερω τα φιλια σου :)

    Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή! Τέλεια η απόφασή σου!
    Και χίλια μπράβο για τις αναζητήσεις σου τις μόνιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη αρχη και καλη επιτυχια στην προσπαθεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριαννα μου

    καλο θα ηταν να εκανα κι εγω κανονικα μαθηματα, οπως η φιλη μου η ομπρελιτσα, αλλα ο χρονος ειναι πολυ περιορισμενος και δεν το παιρνω αποφαση. Κατι θα μαθω κι ετσι ομως :)

    Καλη εβδομαδα :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημιουργια μου

    ευχαριστω πολυ για την ευχη :):)

    Καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή