Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Diaper Cake Tutorial

Οταν γεννησα η κουμπαρα μου μου εφερε δωρο μια τεραστια τουρτα απο.... πανες :):):)
Αγορασε κουβερτουλες, πανουλες, καλτσακια, βουρτσες, μπιμπερο, λαδακια, κουταλακια και ο,τι αλλο μπορει να χρειαστει μια νεα μαμα και τα εκανε...τουρτα :)

Στο βιντεακι που ακολουθει θα δειτε πως μπορειτε να φτιαξετε κι εσεις ενα τετοιο υπεροχο δωρο! Το Σαββατοκυριακο θα κανω μια τουρτα για μια γνωστη μου που γεννησε, σε αποχρωσεις μπλε-πρασινο. Θα τη φωτογραφισω και θα σας τη δειξω τη Δευτερα!!





Η "τουρτα" της κουμπαρας μου

τουρτα κουμπαρας - Γενεσις

4 σχόλια:

  1. ματάρες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    φτου σκόρδα :)))))))))))))))


    φαντάζομαι δεν πειράζει να μην δω το βιντεο ...?
    θέλω να ξεχάσω ό,τι θυμίζει πάνες !
    :)




    σε φιλώ πολύ
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ



    Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α κι απο δω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο το βιντεο δεν πειραζει αν δεν το δεις, εξαλλου ειναι μονο για οσους θελουν να φτιαξουν κατι παρομοιο :)

    Φιλακια Μαγια μου!!!!!!!!!!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ πάλι είδα το βίντεο και έχω να πω το εξής: σε αγαπάει πολύ η κουμπάρα σου! φοβερή υπομονή!!! να σου ζήσει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. chichipiru

    μ' αγαπαει πολυ ναι :):)

    Ευχαριστω πολυ :)

    Καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή