Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Νοσταλγια

Θυμασαι που ειχα χωθει μεσα στις κουτες με φωτογραφιες το προηγουμενο Σαββατο;

Ποσα μπορει να ξεθαψει μια φωτογραφια, ακομα και το αρωμα μιας εποχης ξαναρχεται στην μυτη σου!

Θα ηθελα να σου γνωρισω τοσους ανθρωπους και τοσα μερη. Απο τοτε που σε γνωρισα εχω αυτη την αναγκη . Ηθελα τοσο πολυ να σου δειξω την Ρουμανια μου, θυμασαι;

Τωρα στο facebook εχω βρει παλιους συμμαθητες και θελω να σου γνωρισω κι αλλα πραγματα. Λες και θελω να σου περασω ολα οσα ειμαι, μεσα απο φωτογραφιες και προσωπα.

Ειναι τοσα πολλα που δεν γνωριζουμε ο ενας για τον αλλον ακομα. Γνωριζουμε πολυ καλα τους εαυτους μας ετσι οπως φτιαχτηκαν τα 5 τελευταια χρονια μεσα σε αυτη τη σχεση. Πιο πριν ειχαμε τοσα χαρακτηριστικα που χαθηκαν αθελα μας. Υπαρχουν τοσες πτυχες μου που δεν εχεις δει και θελω να σου δειξω.

Δεν ειναι υπεροχο να ζουμε μαζι και να θελω να με μαθεις ;

Θελω να νοσταλγισουμε μαζι
εσυ στις δικες σου θαλασσες
εγω στις δικες μου
και το βραδυ να με παρεις αγκαλια να κοιμηθουμε !

Σ' αγαπω!

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου !!!

    Του το έδωσες να το διαβάσει ή του τα είπες από πιο κοντά ? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα Ηλια μου

    δεν ξερω καν αν το εχει διαβασει ακομα :):)

    Απο κοντα δυσκολο να του το πω, εχουμε αυτη την εβδομαδα την πεθερα μου στο σπιτι για να προσεχει την μπεμπουλα μας οταν παμε στη δουλεια :)

    Μου αρεσει πολυ ο γραπτος λογος ομως και του εχω πει πολλες φορες διαφορα μεσα απο τα γραπτα μου. Αφου να φανταστεις καποιες φορες παρεξηγει και νομιζει οτι ειναι μηνυματα γι' αυτο πραγματα που δεν ειναι :) Ευτυχως συζυταμε κιολας και δεν υπαρχουν παρεξηγησεις :):)

    Καλο απογευματακι!!!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γράφε κι έτσι
    Σου πάει φιλενάδα..

    Κάθε μέρα εύχομαι να μαθαίνετε ο ένας τον άλλον.Και να μη σταματήσετε ποτέ.Γιατί εκεί είναι η μαγεία σε μια σχέση.Να ανακαλύπτεις συνεχώς τον άλλον...

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. anima μου

    ξερεις καλα οτι αυτα ειναι αυθορμητα :) Οταν μου ερχεται τα γραφω, μου αρεσει κι εμενα :)

    Καλο απογευματακι φιλεναδα!

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τα λες!

    να τα λες, και ύστερα να τα γράφεις-αν θες- σαν ημερολόγιο.
    είναι πολύ πιο όμορφο να τα λες.
    ειδικά όταν είναι τόσο όμορφα λόγια που όταν τα λες γεμίζουν τα βλέματα με αισθήματα.
    να τα λες Κατερίνα μου, να τα λες

    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωνσταντινε μου

    δεν νομιζω να εχει παραπονο ο Δημητρης οτι δεν του μιλαω. Αντιθετως, του λεω πολυ συχνα οσα νιωθω. Καποιες φορες βγαινουν πιο πετυχημενα γραπτως, θα ειπωθουν και προφορικα ομως, να εισαι σιγουρος :)

    Αν δεν εκφρασω αυτα που νιωθω σκαω, δεν ειμαι ατομο που τα κραταω μεσα μου..... οπως ηδη θα εχεις καταλαβει για μενα :):)

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύύύ καλό το γραπτό αυτό..! αχ..

    πάντως και εγώ πιστεύω ότι γραπτώς σου βγαίνει καλύτερα κάτι.. σ δίνεται η ευκαιρία για περισσότερους συνειρμούς.! :)

    καλημέρα και από 'μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή