Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

Dezember '23

 Πω πω, από τον Δεκέμβρη έχω να γράψω!!! 

Η αλήθεια είναι ότι τους τελευταίους μηνες έγινα λίγο σουρτουκο. Βγαίνω συχνά έξω και ο χρόνος περνάει πιο γρήγορα. Μου έλειψε να μείνω για καιρό σπίτι, όπως συνήθιζα. Να περνούν οι μήνες κι εγώ να μετράω τις εξόδους μου στα δάχτυλα της μιας μου παλάμης. Να χαθώ σε ένα βιβλίο, να ασχοληθώ με τις λίστες μου, να ανακαλύψω ένα καινούριο τραγούδι, να συμμαζέψω τα ασυμαζευτα, να ριζώσω στη γωνία του καναπέ μου.



Ίσως ακούγονται λίγο καταθλιπτικά, αλλά η ιδιοσυγκρασία μου τα αποζητάει.

Ο Ιανουάριος θα ήθελα να είναι πιο ήρεμος.


Θα σου αφήσω φωτογραφίες του Δεκεμβρίου.

Καλή χρονιά με υγεία και χαρές μόνο σου εύχομαι ✨


......και την ευχή να σου γράψω ξανά σύντομα!

´




















































2 σχόλια:

  1. Πόσο ωραίες εικόνες μοιράζεσαι! Και πόσο χρειάζονται οι στιγμές εκτός σπιτιού καμιά φορά. Ωραίος Δεκέμβριος και ακόμα πιο ωραίος θα είναι ο Γενάρης. Καλή Χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή