Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

Λιστα Γενάρη

 Μην παραπονιέσαι, ούτε ένας μήνας δεν πέρασε κι επέστρεψα.

Σάββατο απόγευμα. Ήπιαμε τα κρασάκια μας με τον Δημήτρη το μεσημέρι και ακούω ελληνικό fm. Ο Δ. ανέβηκε να κοιμηθεί (18:20....ανάποδος άνθρωπος). Εγώ σκέφτομαι τους στόχους για τον Γενάρη. Θα στους πω, αλλά μη με κοροϊδέψεις. Την Τετάρτη σκέφτομαι να κάνω δύο πράγματα. Να ελαττώσω το τσιγάρο και να ξεκινήσω δίαιτα. Επανάσταση σκέτη έτσι; Όχι Δευτέρα, αλλά Τετάρτη. Επειδή ποτέ δε συμπαθούσα τις Τετάρτες. Ο σκοπός είναι να κόψω το τσιγάρο. Αλλά αν ξεκινήσω κατευθείαν δίαιτα με κόψιμο τσιγάρου νομίζω θα είμαι καταδικασμένη να αποτύχω. Σου γράφω λίγους ακόμη στόχους, μικρούς, "χειροπιαστους"

1. Να φάμε με την Ισμήνη μια καθημερινή απόγευμα έξω

2. Να παραγγείλω το βιβλίο που θέλω να ξεκινήσω να το διαβάζω

3. Να πιω καφέ σε ένα ωραίο ξενοδοχείο εδώ στο Μάιντς, το niu mood

4. Να ξεκινήσω μαθήματα γερμανικών ξανά


Αυτά προς το παρόν. Χαμηλές ταχύτητες μήπως καταφέρουμε τίποτα


Καλή χρονιά με υγεία, υγεία, υγεία και απολαύσεις! 🌟

3 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά με υγεία !Αν και δεν ειμαι φαν των λιστων ,αυτη η λιστα μου αρεσε πολυ...λιγα ,ομορφα και πραγματοποιησιμα♥️εγω περυσι που πηρα λιγα κιλα ,προσπαθουσα μετα τα χριστουγεννα να τα χασω,με γυμναστικη ,με ντοματα ,αγγουρι ,μαρουλι ολομερις και δεν εχανα τιποτα...μολις ηρθαν οι καυσωνες τα εχασα αμεσως ,μονο νερο πινω το καλοκαίρι....οποτε τωρα που ξαναπηρα ,λεω σιγα μην ξαναταλαιπωρηθω.Θα εναποθεσω τις ελπιδες μου στους καύσωνες του καλοκαιριού😂😉τωρα θα κρατησω τις "απολαυσεις" που μας ευχηθηκες♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια εμένα αν μου κόψεις τις λίστες θα είμαι σα χαμένη. Ίσως να είμαι χαμένη 😄 Κάνω λίστες για τα πάντα, για τις αυριανες υποχρεώσεις, για τις δουλειές του σπιτιού, για το πακετάρισμα όταν είναι να ταξιδέψουμε, για τραγούδια που θέλω να οργανώσω σε λίστες. Τις αγαπώ!
      Εύχομαι ο καύσωνας να σε αποζημιώσει. Ας βοηθήσει τουλάχιστον σε κάτι η τόση ζέστη τα καλοκαίρια στην Ελλάδα 😄
      Καλή χρονιά φίλη ✨

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή χρονιά!!!!

    Με υγεία,μουσική,αγάπη και ειρήνη!!!!
    Καιρό έχουμε να τα πούμε. Είδα και τις φωτογραφίες σας από τον Δεκέμβριο !!!!
    Πολύ ωραίες!!!!
    Επειδή όπως γνωρίζεις λατρεύω την μουσική και ψάχνω τι θα ακουσω θα σου πω ότι οι
    melodia.gr για Ελληνικά έντεχνα αλλά και ο kosmos93,6 έχουν ωραιες επιλογές.

    (Μάριος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή