Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Νοεμβρης στο Mainz


η αυλη μας σημερα

Κατεβηκαμε 10 μερες στην Ελλαδα. Στειρωσαμε το θηριο μας (την Τζιντζερ), ειδαμε λιγο γονεις και αδερφια κι επιστρεψαμε. Μεγαλωνουμε, μεγαλωνουν και οι γονεις μας και αρχιζουν τα προβληματα υγειας και η δυσκολια στην επικοινωνια. Βγηκα μονο δυο φορες για φαγητο τις μερες που ημουν κατω. Οικογενειακα και ησυχα κυλησε ο καιρος.

Η πρωτη μερα στο σπιτι μετα απο μερες ειναι παντα σαν ενας ζεστος καπουτσινο στα χερια, μια κρυα φθινοπωρινη μερα. Τοσο απολαυστικη! Σαν το σπιτι μας δεν ειναι πουθενα. Αυτες τις μερες εβαλα ενα σωρο πλυντηρια, πηγαμε βολτα με την Ισμηνη στο Mainz, χθες στολισαμε την εξωπορτα για το Halloween, ηρθαν και παιδακια το βραδυ για trick or treat (Süßes oder Saures αλα γερμανικα) και το βραδυ ειδαμε ταινια για το Halloween. Κανει ακομη πολυ ζεστες μερες. Αρχες Νοεμβρη ειναι συνηθως ολα κιτρινοκοκκινα και τωρα η αυλη μου ειναι ακομη πρασινη. Απο εβδομαδα, ειδα, πεφτει λιγο η θερμοκρασια. Απο τη μια ειμαι χαρουμενη που δεν εχουμε αναψει ακομη καλοριφερ (το αεριο και το ρευμα εχουν 2-3πλασιαστει κι εδω!), απο την αλλη μου λειπουν τα χρωματα του φθινοπωρου. Δεν πειραζει. Θα περιμενω.

Σημερα κανω λιστες με καθαριοτητες. Γενικα δεν ειμαι καλη νοικοκυρα και το σπιτι εχει τα χάλια του. Ειπα λοιπον να κανω ενα προγραμμα για καθαριοτητα ανα δωματιο, ανα εβδομαδα, για να μπορω να κανω και ντουλαπια μεσα και λεπτομεριες γενικα που δεν κανω ποτε, οταν καθαριζω το σπιτι. Θα μου παρει μηνες να τελειωσω, ετσι οπως το εχω στο μυαλο μου. Και φυσικα θα ξεκινησω απο το αγαπημενο μου δωματιο. Την κουζινα 😍 

Περιμενω τα μπορντωροδοκικκινα χρωματα του Νοεμβρη. Εχω μια αδυναμια στο κοκκινο τελευταια. Θελω να παρω κοκκινα παπουτσια. Πηρα κι ενα κρασουλι ριχταρι απο τα τζαμπο, που ως περσι ισως το θεωρουσα πολυ κιτς και καθομαι τωρα πανω του και σου γραφω. Νιωθω λιγο κοκκινη, χρυση, ροζουλι και μπεζ. Ετσι ειναι η εντος μου παλετα αυτες τις μερες. 

Σε κανα δυο βδομαδες θα στολισουμε για τα χριστουγεννα. Σε λιγο θα ξεκινησω να ριχνω και λιγη κανελα στον νες που φτιαχνω τα πρωινα. 

Σημερα ειναι αργια εδω. Ψηνονται τα μπιφτεκια και το ψωμι στον αρτοπαρασκευαστη. Η κοκκινη σαλτσα και το ρυζι ειναι ατοιμα. Μου μενει το μπουγιουρντι (ενα αυτοσχεδιο γρηγορο μπουγιουρντι που κανουμε καθε ΣΚ) και η σαλατα. Μετα μεσημεριανη σιεστα και το απογευμα θα ασχοληθω ξανα με τις λιστες μου. Αυριο ξανα δουλεια μετα απο δυο εβδομαδες. Ανυπομονω να παω. Τους εφερα ακανεδες, παστελι και χαλβα απο Ελλαδα.


Ομορφο Νοεμβρη να εχουμε 🍁


2 σχόλια:

  1. Ειναι η πρωτη χρονια ,εδω και 25 χρονια που δεν εχω στρωσει ακομα....εστρωνα παντα μεχρι 20 Οκτωβρη...ευτυχως εχω κανει οσα θες εσυ σε μηνες 🤣παλια αν ξεκινουσα γενικη ,αρχιζα και δεν σταματουσα μεχρι να τελειωσω.Τωρα κανω κι εγω δωματιο -δωματιο και τελειωνω σε κανα μηνα και μετα θελω δυο μερες να στρωσω τα χαλια ,πραγμα που θα κανω αυτο το ΣΚ...η αυλη σου ειναι τελεια και μου αρεσει πολυ και η θέα σας!
    Αγοραζω κι εγω τελευταια πραγματα που κορόιδευα οταν τα εβλεπα αλλου και τωρα με κοροϊδευει η μανα μου,γιατι παιρνω ψευτικα λουλουδια,αλλα καλης ποιοτητας ,που ομως ημουν πολυ εναντιον ....μπορει τα γεραματα να μας φερνουν και την αισθητικη των γιαγιαδων μας 🤣🤣σε διαβαζω απο τη δουλεια που ξεχασα το κολατσιο μου στο σπιτι
    και μου τρεχουν τα σαλια.Ειναι ολα αγαπημενα μου ,οσα ανεφερες.Να μας πεις πως τους φανηκαν τα γλυκα και περιμενουμε φωτο χριστουγεννιατικου στολισμου🎄🎄🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νασια μου χαθηκα λιγο. Χρειαζεται να δωσει μια πιστοποιηση για ενα μαθημα και καθομαι και διαβαζω εντατικα γερμανικα τελευταια.
    Την καθαριοτητα δεν την ξεκινησα καν ακομη, με βλεπω να ξεκιναω μεσα στις γιορτες 😂

    Τα γλυκα τους αρεσαν πολυ. Ειδικα το παστελι ειχε μεγαλο σουξε 😅
    Σ΄αφηνω να επιστρεψω στο διαβασμα.
    Πολλα φιλια

    Υ.Γ. Χαλια δε θα στρωσω φετος, επειδη το καινουριο σκυλακια μας κανει συνεχεια ζημιες. Φαινεται κρυο το σπιτι διχως χαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή