Κυριακή 5 Απριλίου 2020

η θεση τους



Δυσκολευει λιγακι η κατασταση, ετσι;
Συγκεντρωνομαι σε οσα καταφερνουμε.... εχουμε ενα προγραμμα μεσα στη μερα, με διαβασμα και υποχρεωσεις, λιγη γυμναστικη, λιγες κατασκευες και μικρες συνηθειες που ξεχωριζουν τις καθημερινες απο τα Σαββατοκυριακα. Αυτο το ατσαλο προγραμμα με βοηθαει πολυ. Πανω που πηγα να χτισω μια ρουτινα εδω και να χωθω μεσα να νιωσω ασφαλεια, ηρθε ολο αυτο και θολωσαν παλι τα νερα.  Κι ετσι ξεγελιεμαι οτι υπαρχει μια ροη. Εχουν αρχισει πολλα πραγματα να εχουν τη θεση τους. Μετα απο τοσο μεγαλη μετακομιση, δυσκολα βρισκουν "τη θεση τους" τα πραγματα. Βαζεις τους καφεδες αριστερα στο ντουλαπι διπλα απο το ψυγειο, αλλα μετα νομιζεις οτι ειναι πιο βολικα στο ραφακι διπλα απο τον φουρνο. Αλλα τελικα μετα απο ενα μηνα καταλληγεις οτι εκει που τα ειχες βαλει αρχικα βολευαν περισσοτερο. Κι ετσι κανουν γυρες τα πραγματα μεσα στο σπιτι για αρκετους μηνες μεχρι να βρουν "τη θεση τους". Σπουδαιο πραγμα να βρισκεις τη θεση σου. Νομιζω οτι και τα αψυχα φλιτζανια και η ζαχαρη και το αλευρι ειναι χαρουμενα οταν βρισκουν τη θεση τους. Ή ετσι θελω να σκεφτομαι.
Οι πρωινη βολτα με τον Φρεντυ ειναι καλυτερη απο την απογευματινη. Ειμαι ολομοναχη εξω. Βαζω τα ακουστικα, ακουω μουσικη και χθες εβαλα και αρωμα να το μυριζω. ( Μου τελειωσε το αρωμα μου. Elle-Emporio Armani. Θα σου γραψω αλλη μερα για το αρωμα μου. Ειναι αυτο που μυριζει Κατερινα. Απο τα φοιτητικα μου χρονια ως τωρα) Ηθελα να βαλω και λιγο ρουζ και λιγο λιπγκλος, αλλα ντραπηκα να το κανω. Οταν εφτασα στα αλογα σταθηκα και τα χαζευα. Ο Iron ειναι το αγαπημενο αλογο της Ισμηνης. Ενα μαυρο αλογο, με λιγο ασπρο στη ραχη του και μιση ξανθια ουρα. Στεκοταν ορθιος στη μεση και με κοιτουσε. Λες και με ρωτουσε γιατι ειμαι μονη.  Ή με ρωτουσε αν νιωθω διαφορετικα που ειναι Κυριακη. Ειναι παντα αλλιως οι Κυριακες. Παντα σαν τελος. Ποτε σαν αρχη.
Την καταφεραμε κι αυτη την βδομαδα. Ο Δημητρης μου αγορασε γκαζακι και πινω παλι ελληνικο καφε τα πρωινα. Οταν ολο αυτο τελειωσει θα βγω να αγορασω ενα καινουριο μπρικι. Το χρειαζομαι.
Και ισως αυριο βαλω ρουζ και λιπγκλος στη βολτα με τον Φρεντυ.
Οι Δευτερες εχουν παντα τη γευση της νεας αρχης.

4 σχόλια:

  1. πρώτη φορά ντύνεται η Δευτέρα ελπίδα...
    Έχουμε συνηθίσει να την καταριώμαστε!
    Με κάθε φόβο ότι έχεις βαρεθεί να τ ακούς (ξέρω. been there, done that!),

    δεν. σε. φοβάμαι.

    Αυτό ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν το κάνει εύκολο. Απλά το ντύνει με το ατρόμητο χρώμα.

    Ξέρεις πώς λέμε ότι έχουμε μια σκέψη, μια εικόνα, μια κατάσταση που μας γεμίζει ασφάλεια και ομορφιά?
    Εμένα είναι η μυρωδιά της βροχής σε περίπατο ΜΟΝΗ. Γιαυτό καταλαβαίνω αυτήν την πρωινή βόλτα και ΑΥΤΟ είναι η υγεία σου. όλα τ'άλλα,... κάποια είναι μηχανικά, κάποια αναγκαστικά και κάποια μπορεί ποτέ να μην τα καταφέρουμε. οκ! we win some and lose some. καιρός είναι να διακόψουμε αυτήν την αυτοδιαταγή να τα κάνουμε όλα και τέλεια. αγαμίδια.

    σε φιλώ πολύ πολύ
    λακκάκι μου
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πεταλουδι μου σχεδον ντρεπομαι να πω οτι εγω την απολαμβανω την καραντινα. Εχω και καποιες πολυ ζορικες στιγμες, επειδη εχω μαθει να περναω πολυ χρονο μονη. Αλλα σε γενικες γραμμες μ'αρεσει να μην ειμαι ολη μερα περα δωθε με το αυτοκινητο προσπαθωντας να προλαβω χρονοδιαγραμματα. Θελω η ζωη να ειναι λιγο πιο τεμπελικη, να μην τρεχουμε διαρκως. Αυτο μ' αρεσει τωρα. Εχουμε και διαβασμα και συμμαζεμμα και μαγειρεμα και διαφορα "πρεπει", αλλα ολα αυτα με σωστη αναλογια για να απολαμβανουμε περισσοτερο το παιχνιδι μετα, τις βολτες με τον Φρεντυ, το να καθισω και να κοιταω το ταβανι στον καναπε. Απο μονο του δεν με γοητευει, μετα απο λιγο συμμαζεμα ομως το ευχαριστιεμαι διπλα :)

    Χανω κομματια μου κι εγω στη διαδρομη. Αναβαλω πραγματα για μετα λες κι εχω συμβολαιο με τον χαρο :) :) :) Αλλα δεν μπορω να ασχοληθω με αυτα τωρα. Θα χασω τα λακκακια μου αν το κανω :)

    Η μυρωδια της βροχης και μονη;! Σχεδον ερωτικη μου ακουγεται η αισθηση :)
    Να εισαι καλα πολυχρωμη μου. Τελεια πραγματα εγω δεν κανω. Δεν ειμαι τελειομανης ΠΟΥΘΕΝΑ :)
    Αναπνοες κι απολαμβανουμε οσα αντεχουμε!

    Σε φιλω πολυ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η καραντίνα είναι δυσκολη όταν κρύβεσαι. από την ζωή, από τους ανθρώπους, από τις επιλογές σου.
    και μένα μου αρέσει η μοναξιά.
    μου αρέσει η φωλιά μου. δεν με τρομάζει αυτό.
    λίγο αγχώνομαι να κάνω αρκετή ΧΡΗΣΗ αυτής της ευκαιρίας. δεν θάπρεπε. ας γίνει ό,τι μπορεί... αλλά και πάλι, δεν θέλω να παγώσω τον χρόνο για δυο, τρεις μήνες. θέλω να παράγω, να δημιουργήσω, να έχω κάτι μετά.
    μιλάω για γραφή. για ζωγραφική ούτε λόγος. το έχω παγώσει αυτό μέσα μου. δεν θέλω.

    έχεις δίκιο. είναι ερωτική σκηνή αυτή, στην βροχή... τι ωραία εικόνα μου έδωσες!

    όσο για "τις δουλειές" έχουν κι αυτές μια άλλη στοργική διάθεση. κανακεύεις την φωλιά σου. αλλοιώς είναι όταν δεν προλαβαίνεις. με τα περα δώθε που λες, την κανονική μας ρουτίνα. απ'τις πιο γλυκές μου ώρες είναι το μαγείρεμα. έχω και ένα υπέροχο παράθυρο με θέα στο βουνό... βάζω κι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και δημιουργώ.

    οι μικρές στιγμές είναι.
    αυτο είναι.
    Στιγμές ευτυχίας.

    υγ.είσαι θεά! το ΔΩΡΟ που μου έκανες να μαζευτούμε ήταν Θ Ε Ι Κ Ο. τι να λέμε τώρα! σευχαριστώ με πολλή αγκαλιά!

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαγια μου το θυμαμαι το σπιτι σου! Εχεις γενικα ωραια θέα και ωραια "φωλια" :)
    Γιατι δεν ζωγραφιζεις;
    Στο σπιτι που μεναμε προσωρινα εδω στην Γερμανια, μεχρι να βρουμε αυτο, ειχε εναν πινακα στο δωματιο της Ισμηνης που μολις τον ειδα θυμηθηκα εσενα :) Θα βρω φωτογραφια και θα σου στειλω στο messenger :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή