Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

ανοιξ-η

Φωτογραφία του χρήστη If only.
Να, περασε και το Πασχα.
Μετρουσα με την Ισμηνη ποσες εβδομαδες εχουν σχολειο.
8

Κυριακη του Πασχα ..... 17:30. Τελειωσα με τα τελευταια ταψια και φλιτζανια του καφε. Εχω μια ωρα μεχρι να βγαλω τη Φλαππυ. Να θα ξαπλωσω εδω στον καναπε ως τοτε. Πως μπορει και κοιμαται εδω ο Δ!
Για να περιμενεις τοσο τα 40, κατι καλο εχουν να σου δωσουν.
Μου δινουν και μου παιρνουν εναλλαξ.
Κι εγω γελω.
Διαβαζω βιβλια, τον κοιταζω, την αγκαλιαζω, εισπνεω μουσικη.

Δευτερα του Πασχα 09:00. Καφε στον κηπο με το βιβλιο μου σε ενα σπιτι γεματο ανθρωπους. Ακουγονται μονο τα πουλια.
Δεν εχω διαθεση να θυμωνω. Θυμωνω στιγμιαια. Σκουπιζω τον θυμο απο τα μουτρα μου σαν να ηταν μυξα.

Μ. Τριτη 22:00. Ρετσινουλα στη Θερμη με φιλες. Εχουμε τους ανθρωπους που αξιζουμε κοντα μας. Επιβεβαιωμενο πολλακις.
Ανυπομωνω για την ανοιξη αυτη. Οχτω ακομη εβδομαδες περα-δωθε. Σφηνωνω δυο κοπανες και μια φυγη για να τα καταφερω.

Μ. Δευτερα βραδυ. Τον ηθελα τοσο πολυ. Ταινια και αναλυση με ενα νοστιμο ροζε του Μασουτη.
Εφαγα το νιοστο πιατο μαγειριτσα και ονειρευομαι μακαρονια. Σκετα.


Μ.Παρασκευη.....αργα. Χαμηλωνω και γινομαι μικρουλα. Αδειαζω. Κατι κανω λαθος. Δεν τον ενοχλει. Εμενα ναι.
Χρειαζομαι κι αλλα βιβλια. Διαβαζω και τελειωνω ταυτοχρονα και δεν θελω να μενει η τσαντα του καφε διχως βιβλιο. Διαβαζω ξανα τον Γλαρο Ιωναθαν με το σταγονομετρο. Τι θα κανω αν τελειωσει.

Τριτη ...χθες....μονες στο σπιτι. Υπνο μαζι στην κρεβατοκαμαρα σαν να μην υπηρχε το αυριο. Τρις σελιδες απο την Little marmaid, ενακεφαλαιο απο τους Πεντε Φιλους και σε δευτερολεπτα ημασταν σφιχταγκαλιασμενες και οι δυο με τον Μορφεα.
Χρειαζομαι μπαλαρινες, καινουρια τσαντα και βιβλια.

Αυριο εμβολιο
Δεν εβαψα αυγα, δεν εκανα τσουρεκια.
Το Πασχα τελειωσε.
Και η ανοιξη εχει τρυπωσει στο σπιτι μου. Στη ματια της Ισμηνης, στο χαμογελο του Δημητρη στα μικρα μου λακακια.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα,χρόνια πολλά!!! Και του χρόνου!!
    Εάν σας αρέσει η μουσική κάθε μέρα από Δευτέρα έως Παρασκευή ο Γιώργος Πολυχρονίου στο
    http://www.e-radio.gr/Nostos-1006-Athens-i64/live

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι!!!!Με μουσική !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=IJEBN2nH9ds&list=RDIJEBN2nH9ds&start_radio=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή