Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

συμπεριφορα

Συμπεριφορες. 
Δεν ειμαι παρατηρητικη. Δεν θυμαμαι αν το αυτοκινητο του καινουριου γειτονα ειναι τζιπ, αγωνιστικο, μπλε ή λευκο. Θυμαμαι ομως οτι ειναι νοικοκυρης. Πλενει τα πατακια του αυτοκινητου του και πηγαινει τα σκυλια του 10 μετρα πιο μακρυα απο τις αυλες των σπιτιων για να τα χτενισει. Δεν θυμαμαι τι φορουσε η Ε το πρωι, αλλα θυμαμαι τον αυτοσαρκασμο της και οτι σε κοιταει στα ματια οταν σου μιλαει χωρις να απασχολει με κατι τα χερια της. Ανουσια πραγματα ισως.
Οταν εχω καλη διαθεση παρατηρω την μερα μου. Οταν συμβαινει το αντιθετο σερνομαι μεχρι τη δουλεια κι ερποντας επιστρεφω. Πως πηγαινοφερνω την Ισμηνη εδω κι εκει ενδιαμεσα ειναι αδιευκρινιστο. Σημερα ειναι μια καλη μερα.
Παρατηρω απο το πρωι τα βλεμματα, τα χαμογελα, τις σιωπες. Την μονολεκτικη απαντηση του Δ, την αναγκη της Ν για εκτονωση, το απλωμα ζωης μεσα σε μια περιορισμενη ωρα της Ε. Και ποσες συμπεριφορες μεσα απο μια οθονη υπολογιστη. Γραφω και καποιος αλλος θα διαβασει και θα αρπαξει τη δικη μου συμπεριφορα. Θα γελασει μαζι μου, θα συμφωνησει, θα διαφωνησει. Ισως να με λυπηθει, να με θεωρησει απλα βαρετη, ισως, ισως....
Ελαβα μια ειδοποιηση να παραλαβω ενα βιβλιο απο το ταχυδρομειο. Ενα βιβλιο απο μια γυναικα που δεν με γνωριζει, ετσι απλα επειδη συμμετειχα σε ενα "απιχνιδι". Κι εγω αυριο θα στειλω το δικο μου βιβλιο. Και ολη αυτη η συμπεριφορα καποιων κρυφορομαντικων κανει τη γη να γυριζει. Γιατι να το ξερεις. Αυτοι οι ρομαντικοι γυριζουν τους δεικτες οταν γυρνας την πλατη. Χωνομαι κι εγω. Συχνα ντρεπομαι να μιλω γι'άυτο. Βρισκουμε ομοιους μας για να επιβεβαιωσουμε τη φυσιολογικοτητα μας. Κι εγω δεν εχω βρει· στο επιπεδο αυτο. Και παραμενω αφυσικη στον καθρεφτη μου. Μοναχικα αφυσικη.
Και μετα ξυπναω και κοιταζω την Ισμηνη. Και πιστευω ξανα. Στην ομορφια που εχω μεσα μου. Σε ολα αυτα που μου προκαλει να ειμαι. Κι ας μην τα καταφερνω να ειμαι τελικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου