Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

μπαλονοκατασκευες

"Μαμα αν εχουμε και αλλο παρτυ το αλλο Σαββατο, μπορουμε να μην παμε;"

Για να με ρωταει κατι τετοιο η μικρη, που, κατα δικη της ομολογια, διασκεδασε πολυ στα τελευταια 4 που πηγαμε μεσα σε 10 μερες, καταλαβαινεις σε τι κατασταση βρισκομαι εγω. Στο τελευταιο παρτυ μιας κολλητης μου φιλης, ανελαβα να κανω μπαλονοκατασκευες. Επειδη εβρεχε καρεκλες σε ολη την διαρκεια. Εφοδιαστηκαμε μπαλονια και ξεκινησε το σοου. Εκανα σκυλακια και σπαθια. Μετα εξελιχθηκα σε λουλουδακια, αρκουδακια και χελωνακια βραχιολια. Το ποσο το απολαμβανουν δεν λεγεται.


















Η Ισμηνη αγαπησε το πρασινο χελωνακι της.











Κυριακη πρωι βολτα στο Cosmos με παρεουλα. Το απογευμα την πηγα για λιγο σε μια φιλη της για να καθαρισω οοοολο το σπιτι. Δεν εκανα τα τυροπιτακια που ειχα στο προγραμμα. Ευτυχως μου εδωσε η αδερφη μου μια νοστιμη μηλοπιτα που κανει για να εχω πρωινο για την μικρη. Επαναλληψη τα μαθηματα και υπνο. Εκανα ενα μπανιο να μη βρωμαω και ξαπλωσα στον καναπε. Αλλαξαμε με την Ισμηνη θεση την τραπεζαρια και μ αρεσει πολυ. Στον Δ δεν αρεσουν οι αλλαγες και δεν θα ενθουσιαστει οταν το δει.
Κυριακη 23:00. Κλεινουν τα ματια. Αναλογιζομαι το Σαββατοκυριακο που περασε. Εχω τοσα στο μυαλο μου να κανω Παρασκευη βραδυ και κανω ελαχιστα. Ουτε διαβασα βιβλιο, ουτε εψαξα για καποια πραγματα της Ισμηνης, ουτε ασχοληθηκα με τα καλοκαιρινα, ουτε σιδερωσα, ουτε ασχοληθηκα με τα ντουλαπια της κουζινας, ουτε τα τυροπιτακια εκανα. Πλησιαζει το τελος του σχολειου και βλεπω τα παιδια ολα να αρνουνται να μαζευτουν επειδη δεν νυχτωσε. Κι ας εχουν σχολειο την επομενη. Η υπομονη εχει λιγοστεψει. Παιδιων και γονιων. Εαν μπορουσα θα σταματουσα να την πηγαινω τεννις. Με κουραζει πολυ αυτο το πηγαινε-ελα ολη τη χρονια. Περιμενω κι εγω μαζι της να τελειωσουν οι δραστηριοτητες. Μετα θα αρχισει η αλλη γκρινια. Πως απασχολεις ενα παιδι τοοοοοοσες πολλες ωρες. Δεν τελειωνουν ποτε τα παραπονα. Ας ερθει εκεινη η ωρα και βλεπουμε.
Προς το παρον απολαμβανω το καθαρο "τακτοποιημενο" σπιτι μου. Το βραδυ θα φτιαξω τα τυροπιτακια μου και στο τσακιρ κεφι θα δω και καμια ταινια στο ταμπλετ. Βημα βημα ολα θα γινουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου