Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

φευγω.... καλα χριστουγεννα

Τυχεροι και φετος, καταφεραμε να παρουμε τα δωρακια μας στους εορταζοντες. Τρεχοντας εφυγε η εβδομαδα. Καθε μερα ψωνια και ετοιμασιες. Εμεινε μονο να παω σουπερ μαρκετ αυριο και να κανω τα μελομακαρονα σημερα και τελος!
Φευγω λοιπον λιγες μερουλες. Να με φανταζεσαι καπου ζεστα, με φωτακια, με ζεστο καφεδακι στο χερι, κουρνιασμενη μεσα στις πιτζαμες μου στη γωνια ενος καναπε, βολτες στη πλατεια των Σερρων με την μικρη μου και τον Δ, ισως καμια βραδυνη εξοδο με τον Δ οι 2 μας, με συγγενεις και φιλους αγαπημενους. Υγεια ευχομαι σε ολους και αγαπη. Πολλη αγαπη να ξεχειλισει !
Οσο περισσοτερα δινεις τοσο περισσοτερα παιρνεις, αυτο ψιθυρισα σημερα στο αφτι της μικρης μου, που εμαθα οτι δεν εδινε απο την σοκολατα της στον νονο της :) Οσο περισσοτερο αγαπας, τοσο αγαπιεσαι, θα συμπληρωσω σε σενα, που καταλαβαινεις λιγο παραπανω απο την Ισμηνουλα. Να επιλεγεις σωστους ανθρωπους στη ζωη σου. Ανθρωπους ανοιχτους, ανθρωπους που δινουν, που φωτιζουν, που σε κανουν να νιωθεις ομορφα διπλα τους. Ξεσκαρταρισμα στη ζωη μας και στα σωθικα μας. Πετα ο,τι σε μουχλιαζει και παρε βαθυα ανασα με κλειστα τα ματια.Να σεβεσαι τους ανθρωπους, τα ζωα, την φυση. Παρε ενα μεγεθυντικο καθρεφτη γιατι η ασχημια ξεκιναει απο μεσα μας κι απο εκει πρεπει να αρχισουμε την αλλαγη αν δεν σου αρεσει το σημερα σου φιλε μου.
Μην ξεχασεις να δημιουργεις ευτυχια στις μερες που ζεις!!!
Μαγικα Χριστουγεννα σου ευχομαι!!

17 σχόλια:

  1. Τι όμορφα τα έγραψες..έτσι είναι ακριβώς!!
    Καλά να περάσεις σου εύχομαι, όπως ακριβώς το ονειρεύεσαι!!
    Μαγικά Χριστούγεννα και σε σένα...να συνεχίσεις κι εσύ να δημιουργείς ευτυχία!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα Χριστουγεννα Μαρια μου, με υγεια κι ευτυχια :)

      Διαγραφή
  2. Είναι σπουδαίος ο τρόπος που επιλέγουμε να βλέπουμε τη ζωή.
    Μπράβο για τη ματιά σου. Αρκετά φιλοσοφημένη, να έχεις πάντα αγάπη, μια ζωή πλημμυρισμένη αγκαλιές και ευτυχία.
    Καλά Χριστούγεννα! Καλές σου γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτιστακι μου

      ευχομαι να περασες ομορφα και τις μερες που ακολουθουν να περασεις ακομη πιο μαγικα !!!!

      πολλα φιλια κι ευχες!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ.. (ευχές και στους εκει απο εμας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιω μου επιστρεψαμε. Ελπιζω να σας δουμε μεσα στις γιορτες!! Πολλα φιλια κι ευχες φιλεναδα!!!

      Διαγραφή
  4. Να περάσετε τέλεια Dee Dee μου.
    Φιλάκια και σφιχτές αγκαλιές
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να αφήσω τις ευχές μου για όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη ..να είναι η καινούρια χρονιά γεμάτη από όμορφες στιγμές ..φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες κι ευχομαι το ιδιο και σε σενα!! Υγεια και αγαπη!!

      Διαγραφή
  6. Να περάσεις όπως ακριβώς επιθυμείς...Ό,τι πιο όμορφο μπροστά μας να μας ανταμώσει...;))
    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαλονικια μου απιστευτο τοπιο σημερα ξαφνικα ε; Το πρωι που ηρθα στη δουλεια ηταν ολα καθαρα και τωρα ειναι Λονδινο :):)

      Πολλα φιλια κι ευχες!!!

      Διαγραφή
  7. Να περάσετε τέλεια!
    Ελπίζω αυτά που λες στην Ισμηνούλα να μείνουν μέσα της ανεξίτηλα. Κι αν δε μείνουν να τα ανακαλύψει μόνη της στην πορεία.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, θα υπαρχουν και καποιες διακριτικες υπενθυμησεις κι ευχομαι κι εγω να βγαινει απο μεσα της καποια στιγμη το δοσιμο :):)

      Πολλα φιλια κι ευχες σαλονικια μου!

      Διαγραφή
  8. Σε φαντάζομαι όπως προτείνεις, και εύχομαι να είναι έτσι και καλύτερα! Χαρούμενα Χριστούγεννα, ευχές για υγεία για σένα και την οικογένειά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου ετσι ακριβως περασα τελικα, οπως το φανταζομουν και το ειχα αναγκη!! Χουχουλιασμα, βολτουλες και ξεκουραση!!

      Πολλες ευχες και φιλια και σε σενα :)

      Διαγραφή
    2. Σούπερ τέλεια! Αυτό και μόνο αυτό αξίζει στα Χριστούγεννα :) Φιλιά!

      Διαγραφή