Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Αθηνα

Μεσημερι Σαββατου ημασταν στο αεροδρομιο. Πηρα εναν παγωμενο φραπε, εβαλα στα ακουστικα μου εντεχνα ελληνικα τραγουδια και καθησα στην τζαμαρια να χαζευω τα αεροπλανα οσο ο Δ εκανε εξω τσιγαρο.


Το αεροπλανο εφυγε στην ωρα του. Φτασαμε Αθηνα και βγηκαμε απο φυσουνα. Ειναι πιο βολικο αλλα εχει αλλη γλυκα να βγαινεις απο την σκαλα και να μυριζεις εκει για πρωτη φορα την πολη που επισκεπτεσαι. Η καθε πολη εχει το αρωμα της. Το ειχα καταλαβει οταν σπουδαζα Ρουμανια. Αλλιως μυριζε το Βουκουρεστι, αλλιως η Θεσσαλονικη. Κι αν ειχα καιρο να κατεβω, εκλεινα και τα ματια, λες και θα ρουφουσα περισσοτερο απο το αρωμα της με κλειστα τα ματια. Μολις φτασαμε Αθηνα σκεφτηκα την Katerina, μενει μακρυα απο την πολη της και της υποσχεθηκα να δωσω φιλια στον ουρανο της Αθηνας της :)

Στην Αθηνα εχω στενους συγγενεις και πολυ αγαπημενους φιλους. Δυο συμφοιτητριες μου ειναι απο Αθηνα και θυμαμαι παντα τα γελια που καναμε οταν δουλευομασταν για την μπουγατσα με τυρι και τα σουβλακια-καλαμακια :):) Τη μια την καταφεραμε και την παντρεψαμε με Σαλονικιο και μενει πλεον εδω. Το κακο ειναι οτι πιο συχνα την εβλεπα οσο εμενε Αθηνα!

Φτασαμε στο ξενοδοχειο μας στην Ομονοια. Καναμε ντουζακι και πηγαμε στην Πλακα. Καθησαμε σε ενα μαγαζακι που λεγοταν  "Γιασεμι". Ομορφο, γραφικο, με μικρα πρασινα ζωγραφισμενα τραπεζακια. Ειχε μονο μεζεδακια και παραγγειλαμε μια απο ολα, επειδη πεινουσαμε σαν λυκοι. Ηταν πολυ ομορφη η ατμοσφαιρα και το φαγητο καλουτσικο. Αλλα, χρονια τωρα το λεω και στους φιλους μου, στην Αθηνα δεν εχει καλο φαγητο. Τουλαχιστον οπου εχω παει εως τωρα. Εμεις εδω πανω ειμαστε πιο μερακληδες σε αυτο το θεμα (γι' αυτο ειμαστε και 10 κιλα παραπανω!!). Ηπιαμε τα ουζακια μας και επιστροφη στο ξενοδοχειο.













Ειχαμε προμηθευτει το ουισκακι μας και μαζευτηκαμε σε ενα δωματειο για να δουμε την Eurovision. Ψηφισα την Ρουμανια, μου αρεσε το τραγουδι τους. Οπως μου αρεσε πολυ και της Γερμανιας, που βγηκε πρωτο, και της Ουκρανιας και της Ελλαδας και της Τουρκιας.

Κυριακη φαγαμε το πρωινο μας, μαζεψαμε τα μπογαλακια μας και ξεκινησαμε για την βαφτιση. Το ονομα αυτης, Δημητρουλα! Γερη και καλοφωτισμενη! Επειτα στο τραπεζι, σε μια πολυ ομορφη αιθουσα στην Λεωφορο Παρνηθος. Απο εκει ταξακι και στο αεροδρομιο. Αν πω οτι δεν κουραστηκαμε θα ειναι ψεμα. Με το ζορι κρατουσαμε ανοιχτα τα ματια μας και οι 4 . Ευτυχως ομως δεν ειχαμε καθυστερηση και σε δυο ωριτσες κρατουσα αγκαλια την μπεμπουλα μου. Παντα μου εκαναν εντυπωση τα ταξιδια με το αεροπλανο. Πως γινεται να εισαι σε μια στιγμη εδω και σε λιγη ωρα να εισαι χιλιομετρα μακρυα!

Ταισα την μικρη μου στις 10:30, ειδα λιγο απο το Dancing with the stars και μετα επεσα κι εγω σαν τουβλο στο κρεβατι. Σημερα στις 5:30 εγερτηριο να ταισουμε την μικρη μας και μια καινουρια εβδομαδα ξεκιναει. Να σας πω την αληθεια, ηδη σκεφτομαι να ερθει το Σαββατοκυριακο να ξεκουραστω!!


Καλη εβδομαδα και καλο μηνα απο αυριο!!

5 σχόλια:

  1. Είναι αλήθεια ότι πιο πολύ βλέπουμε αγαπημένα πρόσωπα όταν είμαστε μακριά, παρά στην ίδια πόλη. Πώς γίνεται αυτό? Η δύναμη του δεδομένου της μη απόστασης? Ίσως...Ωραίες ευωδιές απο την Άθήνα. Έχει μερικές γωνιές υπέροχες. Καλή επάνοδο στα εδώ και καλό μήνα λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Αθήνα μου !!!!!!!!!!
    Λοιπόν κοίτα να δείς σύμπτωση.. κάθισες στο ίδιο μαγαζί που πάμε πάντα γυναικοπαρέα!!!
    αν και τα μεζεδάκια δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ.. το ποτό πάντως μια χαρά είναι ;)
    Τώρα σχετικά με το καλό φαγητό σαν Αθηναία θα διαφωνήσω μαζί σου :Ρ
    Η Αθήνα έχει καταπληκτικό φαγητό..
    Αρκεί να ξέρεις!
    Τώρα στις τουριστικές περιοχές.. πχ Πλάκα εννοείται οτι και δεν θα ευχαριστηθείς φαγητό
    και θα το χρυσοπληρώσεις!!!
    Την επόμενη φορά που θα πάς θα σε στείλω στο Χαλάλι για να αναθεωρήσεις!!!!
    Thanks που με σκέφτηκες!! Αλήθεια!!
    Φιλάκια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! καλο μήναααααααααααααα :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kovo voltes

    οντως η ασφαλεια την κοντινης αποστασης μας κανει να αναβαλουμε συνεχεια συναντησεις με αποτελεσμα να μη βρισκομαστε καθολου. Ειναι κριμα γιατι με τα κοριτσια που ανεφερα ειχα περασει τοσο πολυτιμες στιγμες στην Ρουμανια που θα ηθελα να τις βλεπω πιο συχνα!!

    Καλο μηνα κι επισημως σημερα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. katerina μου

    το "γιασεμι" ειναι πολυ ομορφο και ατμοσφαιρικο μαγαζακι!! Εκει ειναι η γιαφκα σας λοιπον ε; :)

    Στειλε μου λιστα με καλο φαγητο στην Αθηνα για την επομενη φορα που θα κατεβω!! Σου εχω εμπιστοσυνη οτι θα με στειλεις στα σωστα μερη :)

    Να σου πω την αληθεια, ηθελα να παω στο μεζεδοπωλειο ενος φιλου blogger, του "αν ακους" (τον εχω διπλα στην λιστα). Εχει ενα πολυ ομορφο μαγαζι στο Κερατσινι, ("Μηπως Μεζεδοπωλειο" λεγεται), αλλα μας επεφτε λιγακι μακρυα. Την επομενη φορα θα παω σιγουρα εκει και θα εχω και την δικη σου λιστα για σκονακι :)

    Καλο μηνα κουκλαρα :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή