Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Λιστα γαμου

Η λιστα γαμου με εχει παιδεψει πολυ!

Συνολικα μαζευονται σχεδον 600 ατομα!

Απο αυτους, στο γλεντι θα πρεπει να ερθουν μονο οι 350. Με ποια μαγικα να καταφερουμε κατι τετοιο;;

Εβγαλα απο την λιστα φιλους που θα ηθελα να ειναι εκει. Οχι απο υποχρεωση, αλλα επειδη αληθινα θα τους ηθελα εκει! Και τωρα τα διαβαζω ξανα και ξανα τα ονοματα και δεν μπορω να βγαλω αλλους και νιωθω συνεχεια ενα σφιξιμο στο στομαχι οταν ασχολουμαι με αυτο το θεμα.

Γιατι το επαγγελμα μου με πιεζει να καλεσω ανθρωπους που δεν θελω. Και δεν μπορω να εναντιωθω σε αυτο. Με αυτη την κριση δεν μας παιρνει να το παιζουμε μαγκες.

Πριν λιγο τηλεφωνησα στον φιλο μου τον Νικο απο την Αρναια. Ηθελα να τον ενημερωσω για την ημερομηνια γαμου. Του ειπα να κανονισει να ειναι εδω και στο μπατσελορ μου. Στις υπολοιπες της παρεας ειχαμε κανει και τα εξαλλα μας. Στο δικο μου θα ηθελα να περασω μια ομορφη βραδια με ανθρωπους που αγαπω. Ετσι θα ειναι και 3 αντρες μεσα. Οι 3 παιδικοι μου φιλοι. Την φανταζομαι τοσο ζεστη και ομορφη αυτη τη βραδια. Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα και τον φιλο μου τον Δημητρη, τον Γιαννη, τον Χρηστο, τον Νικο, τον Κωστα. Η παρεα που ειχαμε παιδια. Εχουμε χαθει ομως και ειναι πιο ευκολο να μην καλεσω αυτους, οσο κι αν θα τους ηθελα περισσοτερο απο καποιους αλλους.

Κλεινω τις λιστες μου. Θα ασχοληθω αυριο παλι με τους καλεσμενους μου.
Καλο βραδακι και καλη εβδομαδα!

15 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :))))

    Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα Λαίδη μου και μήν αγχώνεσαι.Οι άνθρωποι που αγαπούν πραγματικά δεν στέκονται ποτέ στα «κοινωνικά status».
    Ολα θα γίνουν όμορφα και γλυκά!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκρουτζακο

    Καλο Πασχα και καλη Ανασταση σου ευχομαι!!!

    Να περασεις ομορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαραωνα μου

    γνωριζω οτι αυτοι που αγαπουν αληθινα δεν παρεξηγουν. Το αποτελεσμα ειναι το ιδιο ομως, δεν θα ειναι στον γαμο μου. Αυτο με στενοχωρει!

    Καλο Πασχα Νατασσα μου! Να περασεις υπεροχα τις γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι καλή ανάσταση και καλό Πάσχα!!! Όσο για τη λίστα μην αγχώνεσαι όλα θα γίνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτοι που αγαπούν δεν παρεξηγούν!

    Πάντα σε τέτοιες στιγμές θα υπάρχει και κάποιος "παρεξηγημέρνος" Ντιντίκα μου..μα ειναι η δική σου στιγμή γι'αυτο μην αγχώνεσαι κοίτα να τη χαρείς όσο περισσότερο γίνεται!

    Καλή Ανάσταση όμορφη!

    Αλήθεια το μπαρμπαδελάκι μας,θα είναι το παρανυφάκι?..:)

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ουπς.."παρεξηγημένος" ήθελα να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Barchelor διαβάζω!!!!
    Και γω κάπως έτσι την έχω φανταστεί τη βραδιά πριν απο το γάμο...
    Αχ βρε Κατερινάκι μου..
    Μη σκάς με τους καλεσμένους...
    Να καλέσεις όσους θέλεις να έχεις εσυ κοντά σου..
    Και όποιος παρεξηγηθεί απλά δεν είναι κοντά σου...
    Εγω αυτά με τα 50 δευτερα ξαδέρφια και τα 100 τρίτα και τέταρτα του μπατζανάκη της θείας που δεν τα έχω δει ποτέ στη ζωή μου ή μια φορά οταν ήμουν 5 χρονών δεν τα μπορώ...
    Κάποια στιγμή είχα μπει στη διαδικασία της λίστας και ξέρεις που κατέληξα; Μόνο όσοι είναι κοντά μου θέλω να έρθουν στον γάμο μου...
    Εννοείται πως θα μας ανεβάσεις φωτογραφίες και απο το γάμο και απο τη βάπτιση!!!!!!
    Το Σεπτέμβρη είπαμε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, πέρασα κι εγώ τα ίδια, ήρθα σε κόντρα με τους γονείς, είχαμε σκηνές απείρου κάλλους, άστα να πάνε...
    Ενα "κολπάκι" που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις κάποιες πρώτες προσκλήσεις αρκετά νωρίς και να ζητάς να σε ενημερώσουν για την παρουσία τους πάλι νωρίς, ώστε αν κάποιοι σου πουν ότι δεν θα έρθουν, να προφταίνεις να καλέσεις κάποιους άλλους. Για να γίνει αυτό θα πρέπει είτε να έχεις δύο προσκλητήρια, ένα για μια ημερομηνία νωρίς και ένα για μια άλλη αργότερα, πράγμα το οποίο γίνεται αν τα φτιάχνεις μόνη σου αλλά απαγορευτικό αν πας σε τυπογράφο, είτε να λες την ημερομηνία σε ένα ξέχωρο χαρτάκι, αυτό που θα βάλεις και για το τραπέζι, το οποίο μπορείς να εκτυπώσεις η ίδια. Τους φίλους που θα ήθελες να έχεις κοντά να τους έχεις, θα το σκέφτεσαι μετά με παράπονο. Μίλησε με τον εστιάτορα και δες αν μπορείς να στριμώξεις άλλο ένα τραπέζι, ή αν μπορείς να βάλεις από μια επιπλέον καρέκλα σε κάποια (πχ εκεί που θα κάθονται παιδάκια, τα οποία και να στριμωχτούν μπορούν και θα σηκωθούν μόλις φάνε). Επίσης, αν έχεις μπουφέ και όχι μενού, μην υπολογίσεις τα παιδάκια σαν κεφάλια, έτσι κι αλλιώς δεν τρώνε κανονικά και πάντα ο μπουφές έχει περισσότερη ποσότητα από αυτή που πραγματικά χρειάζεται. Αν δηλαδή 350 είναι οι μερίδες φαγητού που θα πληρώσεις, μην του ζητήσεις να τις αυξήσει, αλλά υπολόγισε μια μερίδα για κάθε δύο παιδάκια. Έτσι εξοικονομείς μερίδες και κάνε μαζί του μια συνεννόηση για επιπλέον καθίσματα μόνο. Με αυτό τον τρόπο πληρώνεις τα ίδια χρήματα αλλά έχεις περισσότερο κόσμο. Σου το λέω γιατί την πάτησα, υπολόγισα τα παιδάκια στις μερίδες και ήταν λάθος. Πάντως όταν ο πατέρας μου ζήτησε από τον τύπο του cattering να του φερει περισσότερα καθίσματα από ότι μερίδες, το έκανε χωρίς κανένα πρόβλημα (και υπήρξε σωτήριο!).
    Ελπίζω να βοήθησα...
    Καλή Ανάσταση κορίτσακι και μην αγχώνεσαι, όλα καλά θα πάνε στο τέλος. Το ξέρω ότι και που σου το λέω δεν κάνω τίποτα, κι εμένα που μου τα έλεγαν πάλι αγχώθηκα, είναι αναπόφευκτο... Αλλά αλήθεια θα πάνε όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. nefeli μου


    Καλο Πασχα και καλη Ανασταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαργαριτα μου

    δεν ειναι θεμα αγαπης. Ειναι καποιοι που δεν μπορω να μην καλεσω για επαγγελματικους λογους. Ζω σε κλειστη κοινωνια οπως ξερεις και ειναι "επικινδυνες" τετοιες παρεξηγησεις δυστυχως!

    Καλο Πασχα και καλη Ανασταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινα μου

    το μπατσελορ θα γινει μια εβδομαδα πιο πριν για να μπορουμε να γινουμε λιωμα :):):) Θα ειναι σουπερ, ειμαι σιγουρη, γιατι θα ειμαι με ανθρωπους που αγαπω και μ' αγαπουν.

    Οσο για το σοι, ενα θα σου πως. Εχω 12 πρωτα ξαδερφια, σχεδον ολα παντρεμενα με παιδια !!!!! Μιλαμε για πρωτου βαθμου συγγενεια δηλαδη και μαζευομαστε ετσι χαλαρα καμια κατοσταρια :):) Δευτερα ξαδρεφια θα καλεσω μονο καποια που εχω πολυ καλες σχεσεις. Οπως ειπα και στην Μαργαριτα πιο πανω ομως, το μπερδεμα γινεται με τους καλεσμενους λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων.

    Τελος παντων, ολα θα γινουν!

    Καλο Πασχα και καλη Ανασταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. olivetreegirl μου

    δυσκολο αυτο που λες με τις προσκλησεις, αν και φανταζομαι οτι θα βοηθουσε!

    Ακομα δεν με επιασε αγχος. Στενοχωριεμαι μονο λιγο επειδη δεν θα μπορουν να ειναι καποιοι φιλοι που θα ηθελα. Μακαρι να ηταν τσο απλο οσο το περιγραφεις, να βαζαμε 10 καρεκλες επιπλεον και να τελειωνε το θεμα . Οταν ειναι ηδη περισσοτεροι οπως γραφω δεν γινεται ζητημα για ακομη περισσοτερες καρεκλες. Και το θεμα με τα παιδια ειναι μεγαλο. Δεν θα ειναι μπουφες οποτε πρεπει να τα υπολογισω κανονικα τα περισσοτερα :)

    Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου!! Θα προσπαθησω να επικεντρωθω στα ομορφα :)

    Καλο Πασχα και καλη Ανασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα
    Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι πρέπει όσοι είναι καλεσμένη στο γάμο να είναι και στη δεξίωση. Είναι σαν να λες στον άλλο ότι τον θεωρείς άξιο να παραβρεθεί στη ... μισή σου χαρά. Αν υπάρχει πρόβλημα είτε οικονομικό είτε άλλο καλύτερα να κάνεις ένα τραπεζι για τους πολύ κοντινούς. Είναι προσβλητικό να βλέπεις τους άλλους να ξεκινούν για το γλέντι σου και εσυ να πρέπει να γυρίσεις σπίτι σου...
    Συγνώμη αν σε στεναχωρω αλλά έχω βρεθεί σε ανάλογη θέση και όσο κάλή διάθεση και αν είχα ένοιωσα πολύ άσχημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα συμφωνησω με τον Ανωνυμο πιο πανω...Ξερεις ποσες φορες το εχω συζητησει αυτο;Βεβαια αυτο που καταλαβα ειναι πως ειναι θεμα νοοτροπιας...Στην Κρητη δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο.Τουλαχιστον για την πολη που ζω ειναι βεβαιο. Εχεις 1000 καλεσμενους;1000 πανε και σε κεντρο...Καλα εδω ακους και κατι γαμου ςμε 1500 ατομα. Αλλα είτε 100 ειτε 600 ειτε 1500 ειναι ολοι και σε κεντρο.Λογω επαγγελματος γνωριζω καθε χρονο ατομα απο διαφορετικες περιοχες και παντα πιανουμε αυτην την κουβεντα. Για μενα οποιον θελεις στην εκκλησια τον θες και μετα. Και ειλικρινα οταν ερθει η ωρα να παντρευτω αν ας πουμε δεν εχω καθολου ανεση για να πληρωνω κεντρο μετρα (+λυραρη + ολα τα σχετικα) απλα θα καλεσω οσους θελω στην εκκλησια και μετα θα παω σε ενα ταβερνακι με γονεις, πεθερικα, αδερφια και κουμπαρους. Και φυσικα θα εχω φροντισει για φαγητο σε οσους εχουν ερθει απο μακρυα (ετσι και αλλιως σε αυτους πληρωνουμε και το ξενοδοχειο τη βραδια του γαμου)
    Ξερω ομως πως αυτο που σκεφτεσαι ειναι συνηθισμενο σε καποιες περιοχες, για μας θα ηταν θεμα συζητησης εβδομαδων, θεμα να μην πας καν σε γαμο.

    Οπως και να εχει, ευχομαι η ωρα η καλη και ειτε με 350 ειτε με 600 να περασεις ομορφα και να εισαι ευτυχισμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή