Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

Νεα αρχη....ξανα

 Οι τελευταιοι 2 μηνες (Φεβρουαριος-Μαρτιος) με κουρασαν. Τοσο σωματικα, οσο και ψυχολογικα. Με το ατυχημα της Ισμηνης αποδιοργανωθηκα περισσοτερο, επειδη βρισκομουν σε μεταβατικη περιοδο στα επαγγελματικα. Λογω της απομανρυνσης καποιων γιατρων στην κλινικη που δουλευα, εργαζομασταν μισες ωρες και υπηρχε μια γενικη αβεβαιοτητα. Ενας πρωην συναδελφος, μου προτεινε να παω να δουλεψω στο οδοντιατρειο που δουλευει. Πηγα δυο φορες δοκιμαστικα και ο γιατρος εμεινε πολυ ευχαριστημενος και με ηθελε. Χαιρομουν πολυ, επειδη με τον Καναν (πρωην συναδελφο στην κλινικη) ειχαμε πολυ καλη συνεργασια και χαιρομουν να δουλευω μαζι του. Κι εκει που ημουν ετοιμη να δεχτω, ερχεται μια προταση απο ενα ζευγαρι ελληνων οδοντιατρων που εχουν ιατρειο εδω. Και ειμαι αναμεσα σε δυο, να προσπαθω να βρω χρονο να πηγαινω για να τους γνωρισω ωστε να μπορεσω να αποφασισω και να τρεχουμε και την Ισμηνη στα νοσοκομεια και σε γιατρους. Επιπροσθετως μας αλλαξανε και λεβητα αεριου κι επρεπε να κανω χωρο στο κελαρι, εχοντας τους τεχνικους 3 μερες στο σπιτι.

Περασαν οι μερες, ο γυψος της Ισμηνης βγηκε κι εγω ξεκινησα να εργαζομαι στο οδοντιατρειο με τους Ελληνες τελικα. Ειναι πολυ προσφατο και δεν μπορω να εχω σαφη αποψη, αλλα νιωθω λιγακι "σαν το σπιτι μου" εκει. Το ζευγαρι οδοντιατρων με υποδεχτηκαν πολυ θερμα, οι κοπελες βοηθοι φαινονται ολες ευχαριστες κι επικρατει μια ομορφη ατμοσφαιρα. Ας ελπισουμε να πηρα τη σωστη αποφαση !




Αναγεννηση εσωτερικη, παραλληλα με την ανοιξη που αρχισε να κανει την εμφανιση της με περισσοτερη εμφαση τις τελευταιες μερες. 




2 σχόλια:

  1. Δεν εχω ακουσει ουτε εναν να λεει καλα λογια για τους ελληνες εργοδοτες στη Γερμανια.Μακαρι να ειναι η πρωτη φορά που θα ακουσω ευχαριστα απο εσενα🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγω το ιδιο Νασια μου. Ας ελπισουμε να ειμαι η εξαιρεση 😆😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή