Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

λιστα Μαιου

Σε δυο μηνες φευγουμε Γερμανια. Κι ενω ηδη ετοιμαζονται καποιες κουτες και στοιβαζονται πισω απο την εξωπορτα στον μεσαιο, μοιαζει τοσο μακρυνο. Τοσο κοντα για ολα αυτα που εχω να διεκπεραιωσω και τοσο μακρυνο για τοσο μεγαλη αλλαγη. Ολα με φοβιζουν και με γοητευουν. Ασχολουμαι διαρκως με το ιατρειο. Δεν τελειωνουν ποτε τα χρεη και οι λογαριασμοι.  Εχω κλειστει στο καβουκι μου ξανα. Οταν αγχωνομαι ετσι λειτουργω. Η λιστα Απριλιου εχει λιγα πραγματα. Τα εγραψα στις σημειωσεις στο κινητο μου. Μη ξεχασω να με θυμαμαι. Διαβαζω το βιβλιο για το Hygge και μου φαινονται πολλες σελιδες για να περιγραψει καποιος μονο το ειδος χουχουλιασματος στη Δανια. Περισσοτερο μου αρεσαν οι εικονες και το αρωμα του χαρτιου. Μου θυμισε τη μυρωδια απο τα σχολικα μου βιβλια. Οχι τα τωρινα, της κορης μου. Τα δικα μου βιβλια μυριζαν ετσι. Οι μερες περνουν με την ασφαλεια της ρουτινας μου που οσονουπω θα αλλαξει και θα ηθελα μια μαμα να μου πει "Μη φοβασαι! Ολα θα γινουν.".
Η λιστα Μαιου θα εχει πολλα. Ενα για καθε μερα......

  1.  Πρωινο καφε στο κηπακι ακουγοντας το αγαπημενο μου τραγουδι
  2.  Πιτσα-μπυρα με φιλες φτιαχνοντας κουτες
  3.  Υπνο στο καθιστικο βλεποντας ταινια με την Ισμηνη
  4.  Δωρεα παλιων ρουχων
  5. Πικ νικ στο καθιστικο με την Ισμηνη
  6. Να ετοιμασω το αποχαιρετιστηριο λευκωμα της Ισμηνης
  7. Ψωνια για την κατασκηνωση
  8. Να φτιαξουμε μια κουτα με παιχνιδια της Ισμηνης
  9. Να φτιαξω 20 κουτες
  10. Να μου κανει το τραπεζι η Ισμηνη
  11. Να αποφασισουμε τι δεντρο/φυτο θα φυτεψουμε μολις φτασουμε στην Γερμανια στο καινουριο μας σπιτι
  12. Να βγαλουμε εναν μυστικο κωδικα 
  13. Να κανω μια βολτα με τα ποδια ακουγοντας μουσικη μονη
  14. Να παρω επιτελους ενα βιβλιο που να μου αρεσει (καθε προταση δεκτη)
  15. Πρωινο ξενοδοχειου στο σπιτι Κυριακη πρωι
  16. Ημερα με κλειστες ηλεκτρονικες συσκευες (τηλεοραση, κινητο, λαπτοπ, υπολογιστη)
  17. Να ξεκινησω ενα ημερολογιο μετακομισης
  18. Βραδια ταινιας
  19. Να αγορασω μια νεα γευση εσπρεσσο
  20. Να κοψω το τσιγαρο
  21. Να ξεκινησω περπατημα 15 λεπτα καθε πρωι
  22. Να ζωγραφισουμε με την Ισμηνη το σπιτι των ονειρων μας
  23. Να βρουμε ενα αγαπημενο γερμανικο τραγουδι
  24. Να ζωγραφισουμε στις τζαμαριες της κουζινας
  25. Να κοψω το βραδυνο φαγητο
  26. Να παρακολουθησω μια ομιλια tedEX
  27. Να κανω μασκα προσωπου
  28. Να φτιαξω μια playlist μετακομισης
  29. Μια ολοκληρη μερα να μην κανω απολυτως τιποτα
  30. Να γραψω μια φανταστικη ιστορια
  31. Να αγορασω αθλητικα
Ο Απριλιος κρυβει ενα Πασχα στη ληξη του. Βαδιζοντας χθες στην παλια μου γειτονια δε θυμιζε σε τιποτα την Μεγαλη Εβδομαδα των παιδικων μου χρονων. Αλλαξαν τοσα πολλα απο τοτε. Καποια ομορφυναν, καποια ασχημηναν. Το ιδιο κι εγω. Λιγο πιο ομορφη και λιγο πιο ασχημη απολαμβανα το ομορφο απογευμα στη Χαριλαου.
Δεν ξερω ποτε θα σου ξαναγραψω. Εχεις καταλαβει ποσο ασυνεπης ειμαι τελευταια.
Γοητευομαι και απογοητευομαι 3 φορες τη μερα.

Τον Ιουνιο σου ετοιμαζω vision board. Ως τοτε μαθαινω τι ειναι και πως φτιαχνεται....

8 σχόλια:

  1. Γερμανία....Μεγάλη απόφαση.Εύχομαι όλα να σας πάνε καλά.
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θελαμε και νομιζω οτι εγω ξενιτευομαι με πολυ λιγοτερο ρισκο απο αλλες περιπτωσεις που γνωριζω. Το μυαλο και η καρδια μενει σε πολλους ανθρωπους εδω πισω αλλα προσπαθω να συγκεντρωθω στα ομορφα Μαρια μου!
      Εχαριστω για τη θετικη σου ενεργεια :)

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει η λίστα σου του Μάη, ελπίζω -και σου στέλνω τη θετική μου ενέργεια γι' αυτό- να καταφέρεις να τα κάνεις ΟΛΑ!!!
    Το vision board δεν έχω ιδέα τι είναι. Φαντάζομαι, ίσως. Ασχολείσαι, όμως, με τόσα πολλά ωραία, χαριτωμένα πραγματάκια (το βιβλίο σου του Hygge, την επινόηση της ιστορίας σας με την κόρη σου -κώδικες, εμπειρίες που θες να χωρέσεις σε αυτήν-, τα καινούργια στα οποία θες να απλώνεσαι), που πάντα φεύγω με χαμόγελο από τις αναρτήσεις σου, για την όρεξη που έχεις.
    Η πρόταση για βιβλίο με ιντριγκάρει. Χμ... Σε έχω για τύπο της μοντέρνας λογοτεχνίας, όχι της κλασικής. Ελληνικής ή ξένης, αυτό μάλλον σου είναι αδιάφορο. Αν αφορά κοινωνικές σχέσεις ή είναι πιο ρομαντικό ακόμα και αφηγείται έναν έρωτα, ή ταξίδια σε μέρη μακρινά, θα σου αρέσει, μαντεύω. Και - χαχα - τέτοια δεν έχω πολλά πρόχειρα. Όμως, δες αν σου αρέσει κάποιο από τα παρακάτω:
    1) Το ημερολόγιο της Αλίσια, του Τόμας Χάρντυ,
    2) Ερωτοτροπίες, του Μαρίας,
    3)Μ' αγαπάει δεν μ' αγαπάει, Alice Munro,
    4) Αλφαβητάρι εντόμων, Δήμητρα Κολλιάκου.

    Καλό Πάσχα να περάσεις με τους αγαπημένους σου!

    Διονυσία (η πρώην To love life... ξέρεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το vision board κι εγω τελευταια το προσεξα. Εχω δει καποια και στο παρελθον αλλα δεν εδινα βαση. Κανεις εναν πινακα (απο χαρτονι, φελλο, ξυλο κτλ) και καρφιτσωνεις πανω τους στοχους σου. Με φωτογραφιες, με σημειωσεις, με οτι θελεις και μπορεις να περιγραψεις εναν στοχο. Αν το γκουγκλαρεις θα καταλαβεις καλυτερα. Δεν το περιγραφω καλα :)

      Το βιβλιο του Hygge τελικα μονο το αρωμα του και εικονες του με κερδισαν. Αν θελεις στο στελνω να το διαβασεις :) Πολλες λεξεις για να περιγραψουν μονο με καθε λεπτομερια τι ειναι χουχουλιαρικο στην Δανια :)
      Τα βιβλια που μου εστειλες τα σημειωσα κι ευχαριστω :)
      Μου αρεσουν τα βιβλια που μεταφερουν πετυχημενα τον τροπο ζωης μιας εποχης. Ακομη και της σημερινης εποχης :) Και με ερωτες μου αρεσουν αλλα λιγο κουλτουρε στυλ :)
      "Η ξυπολητη των Αθηνων" και "Ο θεραπευτης" ειναι τα τελευταια που μου αρεσαν.

      Ευχομαι να περασες ομορφα αυτες τις μερες Διονυσια μου!
      Χριστος Ανεστη!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  3. Κατερινάκι, εδώ θα είμαστε και θα γελάμε και θα μας λες πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα στην Γερμανία και πόσο θετικά θα έχει αλλάξει ο τρόπος της ζωής σας.
    Το νιώθω, είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά!
    Όλα είναι εκεί και σας περιμένουν, σε φιλώ γλυκά γλυκά!

    Τι να σου πω για το θέμα βιβλίο, είναι τόσο υποκειμενικό και τόσο στη φάση που θα σε βρει. Εγώ ας πούμε αυτό το διάστημα καταευχαριστήθηκα ένα απλό αλλά όμορφο βιβλίο, είναι σαν παλιά ελληνική ταινία, ''το Α της Ιθάκης μου'' της Ελένης Κεραμάρη, την έκανα και φίλη στο facebook και της το είπα.
    Είναι λέει αληθινή ιστορία, ιστορία αγάπης.

    Ωχ σήμερα είχα οδοντίατρο, πήγα για ένα σφραγισματάκι και τελικά έκανα απονεύρωση. Πάντως είστε οι πιο αγαπημένοι μας του ιατρικού επαγγέλματος :))

    Φιλιά ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω τοσο για τη θετικη σου ενεργεια!!
      Το βιβλιο ειναι οντως πολυ υποκειμενικη υποθεση και παιζει μεγαλο ρολο η ψυχολογια της περιοδου που το διαβαζεις. Σημειωσα αυτο που μου εγραψες και σε ευχαριστω :)

      Αγαπημενοι γιατροι εμεις;;; Με ειρωνευεσαι ΜΕ φαινεται ε; ε; :) :) :)

      Ευχομαι να περασες ομορφα!
      Χριστος Ανεστη!

      Διαγραφή
  4. Μην φοβάσαι τίποτα!Τόλμα με δύναμη και αισιοδοξία και οι αλλαγές θα γίνουν συνήθεια...έχω ζήσει μόνη μου στο εξωτερικό ,έχω ζήσει μόνη μου με τα παιδια για 2 χρόνια σε αγνωστα μέρη...στην αρχή εισαι χαμένη ,αλλά αν ειστε αγαπημένοι και ψαχνετε πάντα το όμορφο και αυτο που σας δίνει χαρά ,οι δυσκολίες ξεπερνιούνται...τα παιδιά προσαρμόζονται αν βλέπουν κι εμάς ήρεμους και δυνατούς...θα εισαι σαν να παίζεις στην ταινια Η ζωή ειναι ωραία του Μπενίνι...κάπως ετσι λειτουργησε με εμένα και με τον καιρό η ζωή γίνεται ωραια μέσα σε αυτη την μεγαλη αλλαγή ...καλή συνέχεια να έχετε ,εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου με τρομαζεις. Η ζωη ειναι ωραια στα στρατοπεδα συγκεντρωσεων λες; Ετσι θα ειναι η ζωη μου εκει;; :) :) :)
      Αυτο που με φοβιζει περισσοτερο ειναι οι νεες ισορροπιες που θα πρεπει να βρω με τον Δ στην Γερμανια. Στο θεμα της επικοινωνιας ενα θεματακι το χουμε χαχαχα.
      Προσπαθω να δινω τις σωστες διαστασεις των πραγματων στο μυαλο μου για να ειμαι προετοιμασμενη για ολα ;) Το τι θα καταφερω θα σας το γραψω σε λιγους μηνες :)

      Ελπιζω να περασες ομορφα αυτες τις μερες.
      Χριστος Ανεστη!!

      Διαγραφή