Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

μια Παρασκευη

Λιγο οι μπυριτσες που κατεβασαμε χθες βραδυ με τον Δ, λιγο το οτι πλησιαζει η Μεγαλη Εβδομαδα και λιγο που πολυ μου αρεσε αυτος ο δυνατος αερας το πρωι οταν εβγαζα βολτα τα σκυλια, με παρεσυραν και διαρκως νιωθω οτι ειναι Παρασκευη σημερα. Και μπερδευομαι. Και γραφω αλλου'ντ'αλλου τα ραντεβου μου. Και η Ισμηνη εχει ξεσηκωθει πολυ απο τον καιρο. Και ειμαι αυστηρη μαζι της τελευταια. Και πριν φυγω για τη δουλεια, μου ζητησε να μη φυγω και ειμαστε θυμωμενες. Και την πηρα μια μεγαλη αγκαλια και της εκανα πολλα χαδια και της χαρισα πολλα χαμογελα. Μα ακομη δε με συγχωρησα. Ειναι ενα πλασμα που εχει το μυαλο του πως θα παιξει με το καινουριο βανακι Scooby Doo που της εφερε ο νονος της και τι ωρα θα βγει να κανει ποδηλατο. Κι εγω της σβηνω τα ε και τα η να τα κανει πιο ομορφα. Τι ξενερωτη. Τι αχαρη ευθυνη. Αυριο υποσχομαι να γινω παιδι μαζι της. Ο,τι διαβασει στο ολοημερο και μετα μονο τεννις και παιχνιδι με φιλες! Ουτε ε, ουτε η, ουτε μ και γ. Ας τα γραψει ολα λαθος στην ορθογραφια την Παρασκευη κι ας συλλαβιζει στην αναγνωση. Θα χωρεσουμε μια διασκεδαση Σαββατου σε ενα απογευμα Πεμπτης!
Και ισως με συγχωρεσω στο τελος της μερας.
Ας πουμε οτι ειναι Παρασκευη σημερα λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου