Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΕπιΚοινωνια


Καλημερα, καλημερα σε σενα που με διαβαζεις. Θα σου πω οτι σημερα ξυπνησα νωρις, ηπια το καφεδακι μου στο σπιτι, εκανα κι ενα τσιγαρο και μετα δεχθηκα την πρωτη καλημερα απο το μικρο μου κοριτσακι. Καθως εβγαζα την Φλαππυ τηλεφωνησε και ο Δ απο την Κωνσταντινουπολη για ευχες. Ξεκινησε ομορφα η μερα μου. Γεματη γεματη νιωθω.
Στο γραφειο εκανα ενα ζεστο καφεδακι και διαβασα τις ευχες που ηδη μου ειχαν αφησει οι πολυ πρωινοι μου φιλοι στο facebook. Την αγαπω αυτη την επικοινωνια.
Διαβαζα για τον ερωτα και τη σημασια του στη ζωη μας οσο περνουν τα χρονια, διαβαζα για την αναγκη μας να ξεχειλωνουμε τις γιορτες και για τα υπωνυμα της αληθειας. Πλουτος. Εναν εναν θα ηθελα να τους ειχα ολους απεναντι μου για να συζητησουμε, να ανταλλαξουμε αποψεις, να συμφωνησουμε, να διαφωνησουμε. Καπως ετσι λεω να την περασω σημερα. ΕπιΚοινωνωντας!


6 σχόλια:

  1. χρονια σου πολλα!!! με υγεια! σε ολους τους τομεις!
    να περάσεις τοσο ομορφα και γλυκά αυτην την ημέρα οσο η εικονα που συνοδεύει την αναρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ!! Ευχομαι και σε σενα ολοψυχα τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  2. Χρονια σου πολλά κοριτσάκι μου!!! χαρα αγαπη ευτυχία και κυρίως υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Μαρια μου, σου ευχομαι και σε σενα τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά,χρόνια καλά! Με υγεία,χαρά,ωραίες στιγμές με όσους αγαπάς και σε αγαπούν.
    Φιλιά πολλά Κατερίνα μου!
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσακι μου σε ευχαριστω πολυ!!! Σου ευχομαι πολλη πολλη αγαπη και σε σενα!!

      Διαγραφή