Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

ζωη με το κουταλι

Την ζωη πρεπει να την γευεσαι
να την διψας
να την μυριζεις
να την χαιδευεις

να την διεκδικεις!

Με τιμημα
η χωρις

να την θελεις πολυ
να μην τα παρατας

να μενεις οπου σου αρεσει
να φευγεις οταν δεν περνας καλα

να δεχεσαι τα ασχημα για λιγο
τοσο οσο
να παιρνουν πιοτερη αξια τα ομορφα

χιλιες μερες χωρις δια'κοπες
χιλιες νυχτες αξοδευτες
enough
η πολυτελεια γινεται αναγκη

σε 4 μερες φευγω
φευγω με ονειρα
με ανοιχτα πανια
με ακονισμενες αισθησεις

οταν θελω κατι το ζητω
οχι απο σενα
απο μενα

θελω να περασω καλα
και οσοι αγαπουν ευτυχως φροντιζουν αυτο


γεμιζω τις τσεπες μανταλακια να κρεμασω τις στιγμες στην ομπρελα θαλλασσης μου

Καλες διακοπες επιτελους!

8 σχόλια:

  1. Καλές διακοπές Κατερινάκι μου.
    Φάτες με το κουτάλι!!!!!!!!!!!


    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω Νατασσα μου

    :):):)

    xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περάσεις υπέροχα, τόσο που να γυρίσεις και να μην θες να γράψεις για το πόσο ωραία ήταν.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μουτρο μου

    λες να παθω τετοιο "κακο" ;;; :):)

    μπααααααα, εγω θα σκασω αν δεν μιλησω :)

    θα φανει σε δυο εβδομαδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρε πολλά μανταλάκια Κατερίνα μου,πολλά και χρωματιστά.
    Να περάσεις τέλεια κουκλάρα μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!


    (ακομα περιμενω μηνυμα με το τηλεφωνο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    Σε φιλω πολυ πολυ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλάααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατασσα μου

    σε ευχαριστω πολυ κι απο εδω :):):)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή