Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Τετοια αδικια στον κοσμο απο τα ιδια σου τα παιδια!!!!!

Ειμαι πολυ στενοχωρημενη!
Το μεσημερι επισκεφτηκα την γιαγια που εμενε διπλα απο το παλιο μας το σπιτι.
Σας ειχα γραψει παλιοτερα γι' αυτην την κυριουλα, αν θυμαστε!
Δεν την βρηκα καλα. Εχει αναγκη πλεον απο βοηθεια και δεν την βοηθαει κανεις!
Εχει τοση περιουσια και μαραζωνει μοναχη της , χωρις αγαπη, χωρις φροντιδα, χωρις αξιοπρεπεια εν τελει.
Με κοιτουσε και τα ματια της με παρακαλουσαν να την βοηθησω.
«Δεν ειμαι καλα Κατερινα μου» μου ελεγε συνεχεια «Δεν ειμαι καθολου καλα πλεον.»

Μα πως να το κανω; !
Εχω κατι στο μυαλο μου κι ελπιζω να γινει πραγματικοτητα.
Κανενας ανθρωπος δεν αξιζει τετοια συμπεριφορα απο τα παιδια του και τα εγγονια του.
Πως κοιμουνται τα βραδια καποιοι ανθρωποι;;;
Θα προσπαθησουμε να της προσφερουμε αξιοπρεπη διαβιωση μονο με την συνταξη της, ενω θα μπορουσε να εχει τα καλυτερα!!
Και το μονο που ζηταει ειναι καθαρα σεντονια, τα φαρμακα της και ενα πιατο φαγητο!

Δεν ειναι δυνατον να μην υπαρχει τροπος να την προστατεψουμε αυτη τη γυναικα!

3 σχόλια:

  1. Θυμάμαι μια παλιά κουβέντα, πάλι, που έλεγε πως μια μάνα μπορεί να φροντίσει τα 9 παιδιά της. Τα 9 παιδιά όμως δεν μπορούν να φροντίσουν την μάνα τους...

    Μακάρι να βρεθεί λύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξανδρα μου

    η τοση αδιαφορια σοκαρει! Με την συνταξη της ειναι στο οριο να βρεθει μια λυση σε γηροκομειο, που η ιδια μου ζητησε. Ας ελπισουμε να βρεθει κατι!!!!!!

    Καλη εβδομαδα!!!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι δε θα έκανε καλά. Όσα ξέρει ο νοικοκύρης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή